  • 11. Data: 2008-03-07 06:59:46
    Temat: Re: KK Citi - wpłata
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Mar 2008 17:18:23 +0100, darnok napisał(a):

    > Ja sobie dlatego u nich zalozylem KO (darmowe) i pieniadze na splate
    > moge wplacic wczesniej na KO a potem tym jednym darmowym przelewem
    > splacam KK wlasciwego dnia - widzac od razu ze sie splacila.

    Konto się przydaje, bo można szybko spłacić kk Citi jeżeli jest taka
    nagła potrzeba. Poza tym jak mamy blisko do oddziału to w awaryjnej
    sytuacji możemy tam wpłacić kasę i przelać gdzieś poza Citi, bo w
    miesiącu jest darmowy jeden przelew wewnętrzny, jeden zewnętrzny i jedna
    wypłata gotówki w oddziale.

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-03-07 07:01:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Z taką funkcjonalnością Citi jest w środku peletonu, bo lepiej niż BZ WBK/
    ING ale na pewno nie tak dobrze jak w Eurobank/Polbank.

    Xenocide

  • 13. Data: 2008-03-07 07:49:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Mar, 07:59, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > sytuacji możemy tam wpłacić kasę i przelać gdzieś poza Citi, bo w
    > miesiącu jest darmowy jeden przelew wewnętrzny, jeden zewnętrzny i jedna

    Szkoda tylko, ze nie mozna spiac ani przelewem przyszlym ze splata tej
    KK Citi z konta oszczednosciowego, ani zadysponowac stalej splaty KK
    podajac KO jako konto do pobierania srodkow.

    Coraz bardziej mam wrazenie, ze jesli konto w Eurobanku bedzie
    funkcjonowac tak, jak rekomenduja dotychczasowi testerzy, moze byc
    najlepszym nosnikiem do zakladania splat przyszlych z
    wysokooprocentowanego konta.

  • 14. Data: 2008-03-07 09:27:16
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    A nie lepiej splacac kk poleceniem zaplaty ? Mam tak od roku, kk w citi
    splacam poleceniem zaplaty z mbanku.

    pozdr, krzysn

  • 15. Data: 2008-03-07 09:47:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Mar, 10:27, krzysn <k...@c...pl> wrote:
    > A nie lepiej splacac kk poleceniem zaplaty ? Mam tak od roku, kk w citi
    > splacam poleceniem zaplaty z mbanku.

    Musisz wtedy srodki miec na ekoncie? Z emax+ polecenie zaplaty nie
    zadziala?

  • 16. Data: 2008-03-07 10:08:53
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Musisz wtedy srodki miec na ekoncie? Z emax+ polecenie zaplaty nie
    > zadziala?

    No i poleceniem zapłaty osobę fizyczną moża obciążyć max 1000 EUR.
    Nigdy tyle nie wydałem miesięcznie na KK, ale jak się kiedyś zdarzy i
    zapomnimy spłacić ręcznie to będzie zonk.
    Tak piszę ku przestrodze bo sam spłacam kartę Citi przez PZ.

    Sebastian

  • 17. Data: 2008-03-07 10:35:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sebastian pisze:
    [...]

    > No i poleceniem zapłaty osobę fizyczną moża obciążyć max 1000 EUR.
    > Nigdy tyle nie wydałem miesięcznie na KK, ale jak się kiedyś zdarzy i
    > zapomnimy spłacić ręcznie to będzie zonk.
    A nie jest wtedy tak, że zadłużenie jest dzielone na kilka odrębnyc
    obciążeń nie przekraczających owego 1000 EUR?
    KJ

  • 18. Data: 2008-03-07 11:18:21
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > A nie jest wtedy tak, że zadłużenie jest dzielone na kilka odrębnyc
    > obciążeń nie przekraczających owego 1000 EUR?

    Co? Który bank próbuje obchodzić przepisy chroniące konsumentów przed
    potencjalnymi nadużyciami?

    No bez przesady :)

    Sebastian

  • 19. Data: 2008-03-07 11:32:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sebastian pisze:
    [...]

    > Co? Który bank próbuje obchodzić przepisy chroniące konsumentów przed
    > potencjalnymi nadużyciami?

    Na pewno w BZWBK tak jest i wydawało mi się, że w Citi też.
    KJ

  • 20. Data: 2008-03-07 13:15:38
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Sebastian pisze:
    > [...]
    >
    > Na pewno w BZWBK tak jest i wydawało mi się, że w Citi też.
    > KJ
    W citi tez tak jest, tak mnie zapewnili na citiphone

    pozdr, krzysn