  • 1. Data: 2007-12-13 08:21:46
    Temat: KK Citi - wyciag online
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    mam aktualizowanego nortona antyvirusa z firewallem - wszystko dotychczas
    dzialalo normalnie, nawet z stronami citi, nic nie zmienialem
    a dzis nie moge sciagnac wyciagu z kredytowki citi.
    gdy chce go sciagac to system pyta czy na pewno (standardowy pasek na gorze
    okna), gdy klikam ze tak to system citi mnie wywala
    gdy chce tylko wyswietlic wyciag to dostaje kuminikat ze nie mam acrobat
    readera (na wszelki wypadek zainstalowelem nowego jeszcze raz i tez nic)

    co oni tam robia ? macie tez takie problemy ?

  • 2. Data: 2007-12-13 09:09:09
    Temat: Re: KK Citi - wyciag online
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    to wina najnowszej aktualizacji firewalla od nortona - nie dziala mi citi na
    zadnym kompie z tym firewallem
    co za gowno (nie wiem czy citi czy norton)

  • 3. Data: 2007-12-13 09:15:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Robcio napisał(a):

    > to wina najnowszej aktualizacji firewalla od nortona - nie dziala mi citi na
    > zadnym kompie z tym firewallem
    > co za gowno (nie wiem czy citi czy norton)

    Nie można 'offnąć' firewalla na 5 minut?

    --
    Wojciech Bancer

  • 4. Data: 2007-12-13 10:01:07
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Nie można 'offnąć' firewalla na 5 minut?

    no wlasnie mam ta funkcje nieaktywna i nie wiem dlaczego - a jestem
    zalogowany jako administrator na swoim kompie

  • 5. Data: 2007-12-13 10:36:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 13 Dec 2007 10:15:31 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > Nie można 'offnąć' firewalla na 5 minut?

    Nortona to nie tyle można co należy offnąć - i na stałe, a nie na 5 minut ;)

    Jestem pełen podziwu dla działu marketingu w Nortonie - że też ktoś jeszcze
    tego grzmota używa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 6. Data: 2007-12-13 11:52:54
    Od: Tequila <p...@p...onet.pl>

    On 13 Gru, 11:36, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]

    Witam, Przyłącze się do pytania, posiadam ten sam problem. I wniosę
    coś nowego do dyskusji. Ja nortona nie posiadam. Więc problem chyba
    tkwi gdzie indziej, tylko gdzie?? W moim przypadku da się jedynie
    ściągnąć wyciąg lokalnie jako pdf i tak go wyświetlić.

  • 7. Data: 2007-12-13 12:52:08
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    >tkwi gdzie indziej, tylko gdzie?? W moim przypadku da się jedynie
    >ściągnąć wyciąg lokalnie jako pdf i tak go wyświetlić.

    Mi sie tylko tak udalo, znalazlem w pracy kompa z nortonem sprzed
    aktualizacji.