  • 11. Data: 2008-01-13 13:07:33
    Temat: Re: KK CitiBank
    Od: Sierp <s...@n...net>

    TZ pisze:
    > Plus GSM a właściwie 5Plus namawia mnie na KK CitiBank Plus.

    a ja mam takie pytanie - czy jest jakas strona opisujaca
    zasady korzystania/dzialania KK? (w szczegonosci w citi)
    Nigdy nie mialem, teraz bede mial, i chetnie bym sie zorientowal
    dokladnie o co w tym wszystkim chodzi. Takze o ubezpieczenia,
    co bank musi, a co moze za dodatkowa oplata, jaka jest odpowiedzialnosc
    klienta w zakresie nieautoryzowanego uzycia karty etc

    Sierp

  • 12. Data: 2008-01-13 13:28:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 12:02, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
    > Cześć Eneuelu!
    >
    > W niedzielę, 13 stycznia 2008, o godz. 12:38:49, napisałeś na temat: "KK
    > CitiBank"
    > Eneuel Leszek p...@c...fontem.lucida.console9,news:fmctdu$qbn
    $...@n...task.gda.pl

    > Wczoraj był u mnie doradca z Citi i jak go zapytałem o te ubezpieczenia to
    > właśnie wspomniał by je wyłączyć gdy będzie się kartę aktywowało.
    > Wnioskuję, że są one włączane z automatu.

    U mnie jak byl przedstawiciel to pozakreslal tak te zgody i krzyzyki,
    zeby KK nie byla zglaszana do BIK, jak jest prawidlowo splacana - i
    faktycznie.....

  • 13. Data: 2008-01-14 00:49:28
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krzysztofsfie!

    W niedzielę, 13 stycznia 2008, o godz. 14:28:26, napisałeś na temat: "KK
    CitiBank"
    krzysztofsf k...@w...pl, news:80976e3d-d45c-47d8-b4cd-d1e1b18ed142@v29g2000hs
    f.googlegroups.com

    > U mnie jak byl przedstawiciel to pozakreslal tak te zgody i krzyzyki,
    > zeby KK nie byla zglaszana do BIK, jak jest prawidlowo splacana - i
    > faktycznie.....

    Mam jeszcze dwa pytanka ;-)

    Wiadomo, że KK CitiBank pozwala na opłatę przelewem za prąd, gaz, telefon,
    tv itp.
    Dane do przelewu ustala się na infolinii (CitiPhone?) Przelew wykonać
    można poprzez CitiBank On-Line i taki(e) przelew(y) jest darmowy czyli bez
    opłat?
    W TOiP stoi, że tak ale chcę się upewnić. A ich ilość jest dowolna?

    Druga sprawa to przekroczenie limitu i opłata 49zł.
    To jasne, i jak przekroczę limit nawet o 1zł to płacę za to 49zł.
    Ale o ile % mogę przekroczyć limit i czy od tej kwoty powyżej są naliczane
    jakieś specjalne odsetki?

    --
    Hej!
    TZ

    - Większość ryb żyje w wodzie. -

  • 14. Data: 2008-01-14 00:59:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 01:49:28 +0100,
    osoba podpisana: TZ <g...@t...cy>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > To jasne, i jak przekroczę limit nawet o 1zł to płacę za to 49zł.
    > Ale o ile % mogę przekroczyć limit i czy od tej kwoty powyżej są naliczane

    ostatnio miałem taką sytuację :| (Ach, te świąteczne prezenty)
    CitiSłoń powiedział, że jeśli na dzień generowania wyciągu nie będzie
    przekroczenia, to te 49 nie bedzie naliczone (i wyglada, że tak jest -
    wyciąg się wygenerował, a opłaty nie ma)

    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 15. Data: 2008-01-14 07:51:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przekroczenia, to te 49 nie bedzie naliczone (i wyglada, że tak jest -
    > wyciąg się wygenerował, a opłaty nie ma)

    Potwierdzam, mi tez tak powiedzieli po przekroczeniu i nie naliczyli oplaty
    (splacilem przed wygenerowaniem wyciagu).

    a.

  • 16. Data: 2008-01-14 11:09:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TZ" 6592463205$20080114014954@thezas

    > Dane do przelewu ustala się na infolinii (CitiPhone?) Przelew wykonać
    > można poprzez CitiBank On-Line i taki(e) przelew(y) jest darmowy czyli
    > bez opłat?

    Telefon jest już opłatą. Chyba że naraz wykonasz kilkadziesiąt przelewów
    a zapłacisz tylko 33 groszy.

    > W TOiP stoi, że tak ale chcę się upewnić. A ich ilość jest dowolna?

    Liczba, nie ilość. Nie przelewaj więcej, niż masz. ;)
    Nie limitują liczby przelewów.

    > Druga sprawa to przekroczenie limitu i opłata 49zł. To jasne,

    Dla mnie nie jest jasne -- jak można ów limit przekroczyć, skoro
    w onlinie blokowane są środki?

    Ale jakoś można.

    Ja raz zszedłem pod jedną z kresek i szybko uzupełniłem.
    Kary nie było, ale chyba to nie było jeszcze prfzekroczeni
    elimitu, choć jedna z liczb była już mniejsza od zera. :)

    > i jak przekroczę limit nawet o 1zł to płacę za to 49zł.

    Pewnie tak. ;) Kiedyś miałem tam konto i miałem podobną sytuację.
    Powiedzieli mi, że za takie coś to kar u nich nie ma. :) Może więc
    i tutaj by nie było.

    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 17. Data: 2008-01-14 14:34:51
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przekroczenia, to te 49 nie bedzie naliczone (i wyglada, że tak jest -
    > wyciąg się wygenerował, a opłaty nie ma)

    A ja sie zastanawiam, co to znaczy 'przekroczenie limitu'?

    Jak mam konto z limitem, to nie ma w ogole mozliwosci wyjecia z
    bankomatu/zaplacenia wiecej niz jest limit. Przekroczenie byloby mozliwe,
    gdyby bank nie mial z czego pobrac swoich oplat.

    Przeciez wiekszosc transakcji jest autoryzowana, a jesli nawet pojde do
    supermarketu i kupie sobie piwo za 2,69, przy czym kwota nie bedzie wymagala
    autoryzacji online, a przekroczy limit o 69 groszy, to czyja to wina? Kto na
    biezaco wie co do grosza ile ma wydane na kk? Dlaczego bank uzytkownika tym
    obarcza, zamiast autoryzowac kazda transakcje?

  • 18. Data: 2008-01-14 14:46:46
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "ygreko" 478b6794$0$29509$f...@m...aster.pl

    > A ja sie zastanawiam, co to znaczy 'przekroczenie limitu'?

    Ja też.

    > Jak mam konto z limitem, to nie ma w ogole mozliwosci wyjecia z
    > bankomatu/zaplacenia wiecej niz jest limit. Przekroczenie byloby mozliwe,
    > gdyby bank nie mial z czego pobrac swoich oplat.

    A skoro karty są za free...

> [...]
    > biezaco wie co do grosza ile ma wydane na kk? Dlaczego bank uzytkownika tym
    > obarcza, zamiast autoryzowac kazda transakcje?

    Zapewne onlineowość tych transakcji (i kart płatniczych w ogóle) jest fikcją.
    Kiedyś głośno wyśmiewano bankomaty PKO bp, które pracowały w offlinie.

    --
    ____

  • 19. Data: 2008-01-14 15:03:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ygreko pisze:
    [...]

> [...]
    > mozliwe, gdyby bank nie mial z czego pobrac swoich oplat.
    >
    > Przeciez wiekszosc transakcji jest autoryzowana, a jesli nawet pojde do

    Słusznie: "większość". Nie: "wszystkie"

    KJ

  • 20. Data: 2008-01-14 18:56:29
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > Słusznie: "większość". Nie: "wszystkie"

    No wiem, ale z punktu widzenia mnie, jako uzytkownika, ktory nie musi sie
    nad tym zastanawiac to dziwi. Przeciez bank moglby ustawic autoryzacje
    kazdej jednej transakcji (jak przy debetowkach) i nie pozwolic na
    przekroczenie limitu.
    Sytuacja, ktora ma miejsce obecnie jest co najmniej dwuznaczna: bank nie
    autoryzuje wszystkich transakcji, pozwoli zaplacic za piwo, a pozniej
    obciazy kosztem swojej polityki, ze nie autoryzuje kazdej transakcji.
    Rozumiem sytuacje, gdy place za pomoca zelazka -- sam wtedy powinienem
    wiedziec ile wydalem, ale w dobie urzadzen elektronicznych komunikujacych
    sie dwustronnie nie powinno byc mozliwosci przekroczenia limitu.

    Alternatywa mogloby byc jasne opisanie: przekroczysz limit o wiecej niz 10%
    = kara. Zalozmy, ze te 10% to taka kwota, jakiej moglibysmy byc swiadomi.
    Ale przekroczenie limitu o 69 groszy i ze od tego mialaby byc kara...?

    No nie wiem, co bym w takiej sytuacji powiedzial...