  • 1. Data: 2008-01-28 15:37:23
    Temat: KK CitiBank 5Plus (ponownie;)
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Jak już pisałem Plus GSM namówił mnie na KK Citi.

    Mieszkam obecnie w okolicy małego miasta i tam raczej trudno by coś poza
    paliwem na Orlenie opłacić kartą.

    Pytanie krótkie ;-)
    Czy zadeklarowane przelewy za prąd i za GSM i wykonanie tych płatności
    (przelewów z karty) będą skutkowały zniesieniem opłaty za wydanie karty?

    Bo jak wiadomo trzeba w przeciągu dwóch miesięcy dokonać płatność kartą by
    ta opłata nie była pobrana.

    Dziś się trochę natrudziłem ale wszędzie 'only cash' ;-))
    A nie chcę znowu kupować czegoś na sztukę a zbiornik paliwa był pełen :)

    --
    Pozdrawiam,
    TheZas

    - Chłop strzelał, a Pan Bóg nosił te kule, gdzie mu się żywnie podobało.-

  • 2. Data: 2008-01-28 15:43:23
    Temat: Re: KK CitiBank 5Plus (ponownie;)
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Mon, 28 Jan 2008 16:37:23 +0100, TZ napisał(a):

    > Czy zadeklarowane przelewy za prąd i za GSM i wykonanie tych płatności
    > (przelewów z karty) będą skutkowały zniesieniem opłaty za wydanie karty?

    Jeśli nic się nie zmieniło, za komórkę w Plusie możesz zapłacić przez
    internet "normalnie", nie przelewem z karty, będzie to zwykła transakcja
    bezgotówkowa.

    AK

  • 3. Data: 2008-01-28 16:29:24
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > Czy zadeklarowane przelewy za prąd i za GSM i wykonanie tych płatności
    > (przelewów z karty) będą skutkowały zniesieniem opłaty za wydanie karty?

    To są transakcje bezgotówkowe, więc liczą się normalnie tak jak zakupy w
    sklepie. Jeżeli u Ciebie wszędzie only cash to wbijaj na allegro i szukaj
    aukcji z "płatność allegro" albo na ebay i paypal albo po innych sklepach
    internetowych szalej gdzie można płacić plastikiem. Doładowanie komórek w
    bankomacie albo przez www i coś pewnie by się jeszcze znalazło ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-01-28 17:06:22
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Andrzeju!

    W poniedziałek, 28 stycznia 2008, o godz. 16:43:23, napisałeś na temat: "KK
    CitiBank 5Plus (ponownie;)"
    Andrzej Kubiak b...@s...org, news:8vwkbif45pgr.bjxbgn26xeh2.dlg@40tude.net

    > Jeśli nic się nie zmieniło, za komórkę w Plusie możesz zapłacić przez
    > internet "normalnie", nie przelewem z karty, będzie to zwykła transakcja
    > bezgotówkowa.

    OK, rozumiem i wiem.
    Jak na razie unikałem płacenia kartą w Necie i podawania jej danych
    (Inteligo). Wybierałem zazwyczaj przelew.
    Dla KK Citi mam zdefiniowane przelewy to skorzystam.
    Zobaczymy...

    --
    Hej!
    TZ

    - Harem był to człowiek posiadający zbiór kobiet. -

  • 5. Data: 2008-01-28 17:17:42
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Bartoszu!

    W poniedziałek, 28 stycznia 2008, o godz. 17:29:24, napisałeś na temat: "KK
    CitiBank 5Plus (ponownie;)"
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski b...@h...net, news:fnkvt4$338$2@news2.task.gda.pl

    > To są transakcje bezgotówkowe, więc liczą się normalnie tak jak zakupy w
    > sklepie.

    OK :)
    Pytałem swojego doradcy to niby tak ale do końca nie był pewien i polecał
    mały zakup...

    > Jeżeli u Ciebie wszędzie only cash

    Lubuskie czyli praktycznie Zielona Góra i tam markety.
    Zazwyczaj w nich jak już byłem to zakupy na 500-800zł.
    Tylko ta odległość, w dwie strony to prawie 100km.

    > to wbijaj na allegro i szukaj aukcji z "płatność allegro" albo na ebay i
    > paypal albo po innych sklepach internetowych szalej gdzie można płacić
    > plastikiem.

    Szaleć to nie chcę ;-)
    Kupuję tylko to co jest potrzebne w danej chwili.

    > Doładowanie komórek w bankomacie albo przez www i coś pewnie by się
    > jeszcze znalazło ;)

    Też rozwiązanie pewne jest.
    Tyle, że znowu swoje dwa SimPlusy 'dobijam' z Plusa abonamentowego i mam
    darmowy kredyt na ok. 45 dni +20% gratis doładowania.

    --
    Hej!
    TZ

    - Serce znajduje się na mostku. -

  • 6. Data: 2008-01-29 11:45:46
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Jan 2008 18:17:42 +0100, TZ napisał(a):

    > Lubuskie czyli praktycznie Zielona Góra i tam markety. Zazwyczaj w nich
    > jak już byłem to zakupy na 500-800zł.

    Do .de też blisko i być może jeszcze do .cz - nie wiem w jakich okolicach
    rezydujesz ;)

    > Szaleć to nie chcę ;-)
    > Kupuję tylko to co jest potrzebne w danej chwili.

    No ja muszę powiedzieć szczerze, że od jakiegoś czasu prócz spożywki (no
    poza kawą oczywiście) to prawie wszystko kupuje przez sieć - fakt, że to
    trochę wina tego, że czasu brak, ale generalnie jest wygodniej i taniej
    przeważnie.

    Xenocide