  • 11. Data: 2007-10-14 08:01:05
    Temat: Re: KK Citibank - podwyzszanie kimitu
    Od: - <...@...a>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 08:38:07 +0200, Mithos napisał(a):

    > Dzwonilem. Powiedziano, ze nie zwalniaja z oplaty.

    W takim razie trafiłeś na niewłaściwą osobę, zadzwoniłeś za wcześnie albo
    po prostu mają dosyć Twojego marudzenia :) Ja napisałem mail z poziomu Citi
    Online już po naliczeniu opłaty, stwierdziłem, że mi się to nie podoba i
    następnej okazji do pobrania opłaty rocznej już nie będą mieli. Następnego
    dnia był telefon z Citi, opłatę anulowano.
    A tak OT, zaoszczędzić mogłeś kilkaset złotych, nie "złoty".

  • 12. Data: 2007-10-14 09:02:09
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Dzwonilem. Powiedziano, ze nie zwalniaja z oplaty.

    normalka, bo osoba z pierwszej lini nie jest do tego uprawniona, dlatego
    napisalem ci, zebys poprosil o telefon od osoby decydujacej , u mnie
    dzialalo

  • 13. Data: 2007-10-14 09:22:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > normalka, bo osoba z pierwszej lini nie jest do tego uprawniona, dlatego
    > napisalem ci, zebys poprosil o telefon od osoby decydujacej , u mnie
    > dzialalo

    Bede wiec walczyl :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-10-14 17:13:08
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 14 Oct 2007 08:38:07 +0200, Mithos wrote:

    > Dzwonilem. Powiedziano, ze nie zwalniaja z oplaty.

    "Konsultant pierwszego kontaktu" nie ma możliwości zwolnienia z opłaty.
    Może jedynie przełączyć do działu zajmującego się klientami rezygnującymi z
    usług banku i generalnie tylko pracownicy tego działu mają moc anulowania
    opłat. Tak mi to przedstawiono na CitiLine, gdy kilka miesięcy temu
    załatwiałem sobie zwolnienie z opłat.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 15. Data: 2007-10-15 06:10:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 20:35:53 +0200, Mithos napisał(a):

    > Jak najprosciej w Citi podwyzszyc limit ? Obroty na karcie nie byly
    > niestety wysokie. Przez 10 miesiecy wydalem niecale 10k.

    Kiedyś o ile dobrze pamiętam ktoś pisał na grupie, że skorzystał z
    tymczasowego podniesienia limitu (max +25% na miesiąc albo dwa) i limit
    podniesiono a jak się okres skończył to tak już zostało. Nie wiem czy
    można to uznać za pewnik, ale warto spróbować i może przy pomocy takich
    "hacków" podbijesz limit na kk. A tak już całkiem na marginesie to moja
    dziewczyna dostała ostatnio od nich kk-plus z limitem 7k bez żadnych
    papierów - fakt, że nigdy prędzej nie miała żadnej kk (co najwyżej
    dodatkowe do mojej). Dlatego może spróbuj po prostu wyrobić sobie nową
    hłe hłe która to już będzie w kolekcji?

    Xenocide

  • 16. Data: 2007-10-15 16:28:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > hłe hłe która to już będzie w kolekcji?

    Zadazwonilem, powiedzialem ze rezygnuje. Z oplaty zwolnili ale limitu
    nie podniesli :(

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-10-15 17:12:57
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Zadazwonilem, powiedzialem ze rezygnuje. Z oplaty zwolnili ale limitu nie
    > podniesli :(

    gratuluje :) jednak mozna :) - bedziesz mial historie dobra to podniosa
    limit, ale w tym roku juz chyba podnosili

    ja tak zapytalem o golda i dostalem dwa (dodatkowa tez, choc tata malo ja
    prawie nie uzywa ale od poczatku dodatkowa jest bezplatna)

  • 18. Data: 2007-10-15 17:26:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > gratuluje :) jednak mozna :) - bedziesz mial historie dobra to podniosa
    > limit, ale w tym roku juz chyba podnosili

    Trzeba z nimi inaczej rozmawiac :) Moja rozmowa wygladala dzis tak :

    Ja: Dzien dobry, chcialbym zrezygnowac ze swojej karty kredytowej, moge
    to zrobic u pani ?
    Citi: Oczywiscie to ja przyjmuje rezygnecje ale przelacze pana do
    drugiego doradcy,
    - Muzyczka,
    C: Dzien dobry, podobno chce pan zrezygnowac z karty ?
    Ja: Tak, nie chce placic za wznowienie,
    C: w Takim razie zwolnimy pana z oplaty w najblizszym roku i w kazdym
    nastepnym jesli zrobi pan obrot 2400 zl rocznie,
    Ja: dziekuje, papa :)

    Tak w skrocie :)

    > ja tak zapytalem o golda i dostalem dwa (dodatkowa tez, choc tata malo ja
    > prawie nie uzywa ale od poczatku dodatkowa jest bezplatna)

    Mi ogolnie daja wysokie limity tam gdzie nie chce, a tam gdzie chce i
    mam duze wplywy to mi nie daja. To jest moj bankowy dramat ;)

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-10-15 17:43:34
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ale podoba mi sie ta ich elastycznosc,
    bo we wspomnianym lukasie (choc to mieli zmienic) to gdy uruchomili golda i
    np z warunkiem 3000netto dochod , to na moje pytanie czy jak podam 2999 to
    dostane ?
    odpowiedz, nie - system pana odrzuci :) coz stawiaja dopiero kroki, choc
    duze ( jak i limity)

  • 20. Data: 2007-10-16 10:10:56
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 19:26:52 +0200, Mithos napisał(a):

    > Mi ogolnie daja wysokie limity tam gdzie nie chce, a tam gdzie chce i
    > mam duze wplywy to mi nie daja. To jest moj bankowy dramat ;)

    W sumie muszę powiedzieć, że u mnie jest podobnie, bo z mbanku, w którym
    coś tam się kiedyś zawieruszy, kk dostałem z limitem 10k na podpis i bez
    innych papierów. W Multi jak miałem główny ROR i kk z limitem bodajże
    3k/4k to za cholere nie chcieli podnieść bez przyniesienia tony papierów.
    Ot takie to życie pokrętne ;)

    Xenocide