  • 1. Data: 2003-10-24 14:46:18
    Temat: KK Citibanku - platnosc za rachunki - pytanie
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Czy w tych platnosciach jest jakis 'kruczek' , jakas ukryta oplata lub cos
    czego nie uwzgledniam...? Pytam poniewaz wyglada mi to za ladnie;-) ... Otoz
    do 31 marca jest aktualnie promocja: przy platnosciach za rachunki (prad,
    gaz, komorka etc.), przy uzyciu KK citibanku nie ma zadnych oplat (serwis
    internetowy, cictiphone cos tam kosztuje...). Z tego co rozumiem to
    transakcje takie traktowane sa jako bezgotowkowe (obowiazuje 54 GP), a
    technicznie przypominaja przelewy (wpisuje nr konta kontrachenta z faktury,
    dane etc.). Oczywiscie pewnym (minimalnym) minusem jest dzienny limit takich
    tranakcji (chyba 1500PLN), ale to jedyny minus jakiego sie doszukalem... Czy
    rzeczywiscie jest tak pieknie, czy tez nie jestem do konca zorientowany?

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 2. Data: 2003-10-24 15:17:30
    Temat: Re: KK Citibanku - platnosc za rachunki - pytanie
    Od: "Andrzej Poninski" <a...@g...pl.nospam>

    "Baton" <k...@B...fm> wrote in message
    > do 31 marca jest aktualnie promocja: przy platnosciach za rachunki (prad,
    > gaz, komorka etc.), przy uzyciu KK citibanku nie ma zadnych oplat (serwis
    > internetowy, cictiphone cos tam kosztuje...).

    Przepraszam, ale co kosztuje przelew z citi-online?
    Chyba, że nie do końca zrozumiałem o czym piszesz :)

    Andrzej Poninski, Gliwice
    mx[małpa]irc[kropek]pl pl.misc.samochody

  • 3. Data: 2003-10-24 15:25:50
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Andrzej Poninski wrote:
    > "Baton" <k...@B...fm> wrote in message
    >
    > Przepraszam, ale co kosztuje przelew z citi-online?
    > Chyba, że nie do końca zrozumiałem o czym piszesz :)

    Napialem o platnociach za rachunki przy wykorzystaniu karty kredytowej
    citibanku. Nie o przelewach z roru...

    Tu sa szczegoły:

    http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp?frameset=centerFrameset&frameval1=pNlfUbpromoW
    ID&framevar1=workID&prID=11101005