eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[KK] Dopadło mnie...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 11. Data: 2006-08-22 15:31:38
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > 150 euro odpowiedzialnosci nie ma zastosowania do transakcji
    > bez obecnosci karty, z tego prostego powodu, ze takie transakcje
    > przynajmniej w ramach VISA i MC sa na calkowite ryzyko sprzedawcy.
    > Jesli posiadacz karty twierdzi, ze taka transakcja nie zostala
    > dokonana przez niego lub za jego zgoda, to bank powinien wycofac
    > zaplate w pelnej wysokosci i nie powinien obciazac nia klienta.

    Jak to ma się do przypadku pewnego klienta Raiffeisena, który jakiś rok temu
    reklamował transakcję internetową? Dane z karty się zgadzały, adres nie.
    Reklamacja odrzucona, arbiter bankowy poparła bank. Było o tym na grupie i
    prnews.pl.
    Czyżby przez ten rok coś się zmieniło?

    Bogdan B.



  • 12. Data: 2006-08-22 15:45:37
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    Bogdan B. wrote:
    > Krzysztof Halasa wrote:
    >
    >
    >>150 euro odpowiedzialnosci nie ma zastosowania do transakcji
    >>bez obecnosci karty, z tego prostego powodu, ze takie transakcje
    [..]
    >
    > Jak to ma się do przypadku pewnego klienta Raiffeisena, który jakiś rok temu
    > reklamował transakcję internetową? Dane z karty się zgadzały, adres nie.
    > Reklamacja odrzucona, arbiter bankowy poparła bank. Było o tym na grupie i
    > prnews.pl.

    A jak arbiter uzasadniał(a) taką decyzję. Zaczynam się obawiać o
    bezpieczeństwo mojej karty =:-(

    max

    --
    adres w rot13


  • 13. Data: 2006-08-22 16:18:46
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Aleksander Matuszak wrote:
    > Bogdan B. wrote:
    >> Krzysztof Halasa wrote:
    >>
    >>
    >>> 150 euro odpowiedzialnosci nie ma zastosowania do transakcji
    >>> bez obecnosci karty, z tego prostego powodu, ze takie transakcje
    > [..]
    >>
    >> Jak to ma się do przypadku pewnego klienta Raiffeisena, który jakiś
    >> rok temu reklamował transakcję internetową? Dane z karty się
    >> zgadzały, adres nie. Reklamacja odrzucona, arbiter bankowy poparła
    >> bank. Było o tym na grupie i prnews.pl.
    >
    > A jak arbiter uzasadniał(a) taką decyzję. Zaczynam się obawiać o
    > bezpieczeństwo mojej karty =:-(

    Znalazłem to:
    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=2347




  • 14. Data: 2006-08-22 19:24:29
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "0zero" <M...@y...com> writes:

    > Ale ja się z toba zgadzam że powinien.
    > Tylko że w Polsce praktyka jest że nie oddaje.

    Jakies dokladniejsze namiary? Oprocz tego jednego banku niemieckiego,
    o ktorym slyszalem :-)
    --
    Krzysztof Halasa


  • 15. Data: 2006-08-22 19:25:06
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> writes:

    > Jak to ma się do przypadku pewnego klienta Raiffeisena, który jakiś rok temu
    > reklamował transakcję internetową? Dane z karty się zgadzały, adres nie.
    > Reklamacja odrzucona, arbiter bankowy poparła bank. Było o tym na grupie i
    > prnews.pl.
    > Czyżby przez ten rok coś się zmieniło?

    Watpie. Swoja droga, chetnie przeczytalbym tresc reklamacji i odpowiedzi
    na nia.
    --
    Krzysztof Halasa


  • 16. Data: 2006-08-22 19:37:59
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Telesfor Baudot napisał(a):

    > Oczywiście poszła reklamacja. Ciekaw jestem czy jest szansa na uznanie (to
    > mogła być transakcja internetowa)? Przerabiał ktoś to zagadnienie?

    Przerabiał. PKO BP (konto inteligo). Sprawa ciągnęła się niemiłosiernie,
    wymagała zgłoszenia na policji, ale uznana w 100%. Opisywałem na pbb -
    pogooglaj.


  • 17. Data: 2006-08-22 20:22:05
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
    >> Czyżby przez ten rok coś się zmieniło?
    >
    > Watpie. Swoja droga, chetnie przeczytalbym tresc reklamacji i
    > odpowiedzi na nia.

    W takim razie ja wątpię w powodzenie innych reklamacji.
    Zwłaszcza że teraz AFAIK odpowiedzialność ponosi ta strona transakcji która
    nie wdrożyła 3D secure.
    A jedna strona na pewno go nie wdroży - posiadacz katy ;-)



  • 18. Data: 2006-08-22 23:18:35
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> writes:

    > W takim razie ja wątpię w powodzenie innych reklamacji.
    > Zwłaszcza że teraz AFAIK odpowiedzialność ponosi ta strona transakcji która
    > nie wdrożyła 3D secure.
    > A jedna strona na pewno go nie wdroży - posiadacz katy ;-)

    Tyle ze posiadacz karty nie jest tu strona :-)
    --
    Krzysztof Halasa


  • 19. Data: 2006-08-23 14:43:46
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Tyle ze posiadacz karty nie jest tu strona :-)

    Ale wspaniale nadaje się do przesunięcia odpowiedzialności ;-)



  • 20. Data: 2006-08-23 21:12:35
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> writes:

    >> Tyle ze posiadacz karty nie jest tu strona :-)
    >
    > Ale wspaniale nadaje się do przesunięcia odpowiedzialności ;-)

    Slabo, po zrobieniu chargeback sklep nie ma nic do gadania i nie
    rzutuje to na przyszla wspolprace. Odwrotnie niz w przypadku
    wlasnego klienta.
    --
    Krzysztof Halasa

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1