  • 11. Data: 2008-11-18 07:45:48
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 21:24:55 +0100, Pete napisał(a):

    > I tu mię naszła refleksja
    > Kto to k@#&% wymyślił?
    > Kartę reglamentują jak dotowane telefony?
    >
    > Niedługo chyba będzie trzeba cyrograf na 24 miesiące podpisywać by ją
    > otrzymać.

    Zapewne PTC coś dopłaca Greczynom do tego interesu. A na 98% obstawiam,
    że dopłaci, jeśli 1% zwrotu to będzie więcej niż X złotych rocznie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-11-18 08:18:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zapewne PTC coś dopłaca Greczynom do tego interesu. A na 98% obstawiam,
    > że dopłaci, jeśli 1% zwrotu to będzie więcej niż X złotych rocznie.

    1. max. zwrot to 750zł rocznie
    2. nie oddzwonili więc sam zadzwoniłem i pogadałem z kobitą z
    Polbanku...i uwaga
    3. ktoś pisał, że zaoferowali mu 4kzł, bo płaci rachunki po 100zł/m-c,
    ja kupuję tylko kartę za 50zł raz na 3 m-ce (płacę punktami z allekarty)
    i od razu zaproponowali mi 20kzł (konieczne zaświadczenie), a bez
    papierów 10kzł...wspomniałem, że na www jest info, że kk bez papierów z
    limitem do 8kzł, konsultantka na to, że to jest błąd i "zapewnia mnie",
    że do 10kzł bez zaświadczenia
    4. spisaliśmy wniosek via tel., w czwartek ma przyjechać kurier z
    papierami do podpisu

    kilka miesięcy temu Polbank odrzucił mój wniosek o kk, ale może tym
    razem się uda ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-11-18 08:45:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 09:18:18 +0100, RobertS napisał(a):

    > wspomniałem, że na www jest info, że kk bez papierów z limitem do 8kzł,
    > konsultantka na to, że to jest błąd i "zapewnia mnie", że do 10kzł bez
    > zaświadczenia

    W sprawie tych 'błędów' pisałem do Polbanku (odpowiedź BOK: są nowe
    procedury) i do PR (brak odpowiedzi).
    Mi to zakrawa na niezły bajzel.

  • 14. Data: 2008-11-18 18:57:57
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    Marcin Dominiak pisze:

    > Szkda, że nie ma dodatkowej promocji polegającej na tym, że osoby, które bedą
    > oplacały rachunki za telefon Era poprzez obciązenie tej karty otrzymywałyby
    > bonus w postaci dodatkowych punktów EraPremia (np. podwojenie wartosci
    > punktów wynikających z wysokosci faktury).
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    A ta karta oferuje w ogole jakiekolwiek bonusy w Erze - darmowe minuty,
    Era premia czy cokolwiek innego?

  • 15. Data: 2008-11-18 20:12:18
    Temat: Re: KK Era
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 06:03:44 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nic. Ale możemy sobie przecież brać do kolekcji, nie?

    No właśnie tylko po co? Ja ostatnio jadę w drugą stronę im mniej tym
    lepiej, mam już dwie, no w zasadzie trzy, ale ta trzecia to stricte
    wirtualna a zmierzam chyba do zera.

    Xenocide

  • 16. Data: 2008-11-18 20:23:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> writes:

    > No właśnie tylko po co? Ja ostatnio jadę w drugą stronę im mniej tym

    A po co się zbiera znaczki? :)
    Ja podobnie - owszem niby jest to opóźnienie płatność o 20-50 dni,
    ale mam coraz mniej czasu i ochoty pilnować terminów płatności :)

    KJ

  • 17. Data: 2008-11-18 20:24:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No właśnie tylko po co? Ja ostatnio jadę w drugą stronę im mniej tym
    > lepiej, mam już dwie, no w zasadzie trzy, ale ta trzecia to stricte
    > wirtualna a zmierzam chyba do zera.

    nie ma sensu mnożenie liczby kart w nieskończoność...kk z Polbanku
    zastąpi u mnie MC z BZWBK - potestowałem paypassa i czas ma zmianę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2008-11-18 21:06:03
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 17 Nov 2008 16:23:50 -0800 (PST), szczurwa wrote:

    > A co właściwie ta karta oferuje ?

    Zwrot 1% obrotu, najlepsze przeliczniki dla transakcji zagranicznych,
    najtańszy kredyt (rozłożenie spłaty wybranej transakcji na 10 rat) oraz
    zwolnienie z opłaty rocznej za 36 transakcji w ciągu roku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2008-11-18 21:17:42
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 21:24:23 +0100, RobertS napisał(a):

    > nie ma sensu mnożenie liczby kart w nieskończoność...kk z Polbanku
    > zastąpi u mnie MC z BZWBK - potestowałem paypassa i czas ma zmianę ;-)

    Ja tam widzę zdecydowane plusy życia bez kk i zmierzam do pozbycia się
    ich całkowitego, nie chcę się stać ich zakładnikiem ;)

    Xenocide

  • 20. Data: 2008-11-18 21:20:30
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    wto, 18 lis 2008 o 22:17 GMT, Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > Ja tam widzę zdecydowane plusy życia bez kk i zmierzam do pozbycia się
    > ich całkowitego, nie chcę się stać ich zakładnikiem ;)

    Ale czy jezeli uzywc kart, ale splacac je zawsze w terminie to tez sie jest
    zakladnikiem? :)

    Co innego jak ludzie wyrabiaja karty, i zadluzaja sie i potem maja problemy
    ze splatami, to wtedy rzeczywiscie jest problem :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]