  • 21. Data: 2008-11-18 21:37:48
    Temat: Re: KK Era
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Zwrot 1% obrotu, najlepsze przeliczniki dla transakcji zagranicznych,
    > najtańszy kredyt (rozłożenie spłaty wybranej transakcji na 10 rat) oraz
    > zwolnienie z opłaty rocznej za 36 transakcji w ciągu roku.

    Zmniejszyli ilość rat z 12 do 10? Jeżeli tak, to znaczy, że zaczynają
    skubać powoli ten tort...

  • 22. Data: 2008-11-18 22:13:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja tam widzę zdecydowane plusy życia bez kk i zmierzam do pozbycia się
    > ich całkowitego, nie chcę się stać ich zakładnikiem ;)

    chyba bez kart nie potrafiłbym już funkcjonować, ale spłacam zawsze w
    100% więc chyba trudno powiedzieć, że jestem ich zakładnikiem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2008-11-18 22:16:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zwrot 1% obrotu, najlepsze przeliczniki dla transakcji zagranicznych,
    > najtańszy kredyt (rozłożenie spłaty wybranej transakcji na 10 rat) oraz
    > zwolnienie z opłaty rocznej za 36 transakcji w ciągu roku.

    ze wszystkim się zgadzam...dodam jeszcze, że ładnie będzie wyglądać w
    klaserze ;-)

    w każdym razie mam zamiar z niej często korzystać, może zastąpi moją
    allekartę? kto wie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2008-11-18 22:34:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 18 Nov 2008 13:37:48 -0800 (PST), k...@g...pl
    wrote:

    > Zmniejszyli ilość rat z 12 do 10? Jeżeli tak, to znaczy, że zaczynają
    > skubać powoli ten tort...

    Nie, to ja błędnie napisałem. Można rozłożyc maksymalnie na 12 rat.

    http://www.polbankefg.pl/karty-kredytowe/kredyt-w-ka
    rcie.html

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-11-19 02:14:22
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > http://www.polbankefg.pl/karty-kredytowe/kredyt-w-ka
    rcie.html

    > --
    > Marcin Mokrzycki
    > gg:659336  o2:mmokrzycki

    Dzięki za sprostowanie.
    Skoro mowa tu o karcie Polbanku, to dodam, że dziwią mnie ich
    procedury. Nie można zamienić karty którą obecnie posiadam na wersję z
    Erą. W Citi jakoś sobie z tym radzą. Zadzwoniłem dziś na infolinię pod
    ten numer Ery i o uproszczonej procedurze mowy nie było. Nie dość, że
    zaświadczenie miałem donieść, to jeszcze po wyciągu z każdej karty
    przygotować, bo ich rzekomo mam dużo. Zdolność niby wstępnie jest, ale
    pani wyraźnie coś grymasiła. Albo trafiłem na jakąś stażystkę, albo im
    się coś do reszty pomerdało w tym Polbanku. Ostatecznie pozostało na
    tym, że nie akceptują internetowych wyciągów, a ja nie miałem zamiaru
    udawać się do banków i prosić o zaświadczenia, płatne do tego.
    W styczniu Polbankowa karta idzie pod topór :) Do Aliora.

  • 26. Data: 2008-11-19 06:58:29
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > 3. ktoś pisał, że zaoferowali mu 4kzł, bo płaci rachunki po 100zł/m-c, ja
    > kupuję tylko kartę za 50zł raz na 3 m-ce (płacę punktami z allekarty) i od
    > razu zaproponowali mi 20kzł (konieczne zaświadczenie), a bez

    Limit kredytowy jest udzielany na podstawie zdolnosci kredytowej klienta.
    Bank nie moze przekazac dokonywania czynnosci oceny zdolnosci kredytowej na
    zewnatrz, wiec konsultanci Ery moga tylko szacunkowo okreslic limit na
    podstawie narzedzi jakimi dysponuja. Zapewne w przypadku zdecydowanej
    wiekszosci przypadkow limitpodany przez konsultanta Ery bedzie rozny od
    tego, ktory bank bedzie sklonny przyznac.

    MK

  • 27. Data: 2008-11-19 07:02:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przypadku zdecydowanej wiekszosci przypadkow limitpodany przez
    > konsultanta Ery bedzie rozny od tego, ktory bank bedzie sklonny przyznac.

    dokładnie era w ocenie zdolności nie zastąpi banku, nawet jak ktoś płaci
    po 1.000zł rachunku miesięcznie, a zdolności nie ma, bo np....nie ma
    oficjalnych dochodów (szara strefa) to bank mu karty oczywiście nie wyda

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2008-11-19 07:04:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    k...@g...pl pisze:

> [...]
    > pani wyraźnie coś grymasiła. Albo trafiłem na jakąś stażystkę, albo im
    > się coś do reszty pomerdało w tym Polbanku.

    Numer telefonu podany na stronie łączy Cię z BOK Ery a nie Polbanku.
    Więc wydaje mi się, że woęcej rzetelnych informacji uzyskasz w oddziale
    niż przez tel.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2008-11-19 07:46:23
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 19 Lis, 08:04, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Numer telefonu podany na stronie łączy Cię z BOK Ery a nie Polbanku.
    > Więc wydaje mi się, że woęcej rzetelnych informacji uzyskasz w oddziale
> [...]

    Wiesz, ale pani przedstawiła się tak: "Kasia Czupiradło, Polbank EFG
    słucham." Poza tym wcześniej usłyszałem zapowiedź z automatu, że
    jestem łączony z Polbankiem.

  • 30. Data: 2008-11-19 08:00:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 08:02:25 +0100, RobertS napisał(a):

    > dokładnie era w ocenie zdolności nie zastąpi banku, nawet jak ktoś płaci
    > po 1.000zł rachunku miesięcznie, a zdolności nie ma, bo np....nie ma
    > oficjalnych dochodów (szara strefa) to bank mu karty oczywiście nie wyda

    mBank kartę Orąż z limitem do 5000 zł wydaje wyłącznie na podstawie
    wysokości rachunków za telefon (średnia nie mniejsza niż 75 zł w jakimś
    tam okresie).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl