  • 1. Data: 2010-02-28 22:13:22
    Temat: KK Eurobanku już nie Premium Club
    Od: M4ciek <m...@g...com>

    jwt, a wlasciwie to Premium Club konczy wspolprace z Eurobankiem :-(
    http://www.premiumclub.pl/o_programie,karta_premium_
    club_eurobank.xml

    Szkoda, bo IMHO to byla jedna z sensowniejszych ofert KK na rynku, bo
    z bonusem i niskim progiem obrotu zwalniajacym z oplaty rocznej za
    korzystanie z karty.

  • 2. Data: 2010-02-28 23:20:52
    Temat: Re: KK Eurobanku juz nie Premium Club
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Uzytkownik "M4ciek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > jwt, a wlasciwie to Premium Club konczy wspolprace z Eurobankiem :-(

    Wiec oni chyba juz zupelnie zwijaja Premium Club.

  • 3. Data: 2010-03-01 09:22:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Mar, 00:20, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
    > Uzytkownik "M4ciek" <m...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:7171fbea-2327-447e-957e-a694df5e7bcd@
    g26g2000yqn.googlegroups.com...

    > Wiec oni chyba juz zupelnie zwijaja Premium Club.

    Sadze, ze dolacza do Payback

  • 4. Data: 2010-03-01 09:39:35
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Sadze, ze dolacza do Payback

    Bylo by to sensowne - Statoil mam równie blisko jak BP;-)
    (ale do Reala daleko).

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-03-01 10:34:30
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-03-01 10:39, J_K_K wrote:
> [...]
    .googlegroups.com...

    > Bylo by to sensowne - Statoil mam równie blisko jak BP;-)

    Naprawdę opłaca Ci się robić zakupy w tych miejscach dla punktów, które
    mają wartość 1 gr/pkt.?

  • 6. Data: 2010-03-01 11:03:44
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Mar, 10:22, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    wiadomoscinews:7171fbea-2327-447e-957e-a694df5e7bcd@
    g26g2000yqn.googlegroups.com...

    > Sadze, ze dolacza do Payback

    NIe widzę sensu, żeby w jednym programie uczestniczyły dwie firmy
    paliwowe, konkurujące ze sobą.

  • 7. Data: 2010-03-01 11:09:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqh.googlegroups.com...

    > NIe widzę sensu, żeby w jednym programie uczestniczyły dwie firmy
    > paliwowe, konkurujące ze sobą.

    Czy ja wiem? Na polskim rynku w ogóle mamy kolaps programów lojalnościowych,
    rozpoczęty przez zamknięcie Profitu Orange. Na razie z ważniejszych
    podmiotów to tylko Tesco sie wyłamuje.

  • 8. Data: 2010-03-01 11:29:47
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Mar, 12:09, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik <k...@g...pl> napisa w wiadomo ci grup
    g2000yqh.googlegroups.com...

    > Czy ja wiem? Na polskim rynku w og le mamy kolaps program w lojalno ciowych,
    > rozpocz ty przez zamkni cie Profitu Orange. Na razie z wa niejszych
    > podmiot w to tylko Tesco sie wy amuje.

    I to przemawia za obecnością konkurentów w jednym programie?
    Przecież na kilka tygodni przed promocją tworzone są plany
    marketingowe, promocje, ustalane są ekstra punkty i takie akcje są
    znane partnerom. Czy to wskazane, żeby BP wiedziało, że za miesiąc
    Statoil zamierza dodawać extra punkty za zakup 20 litrów paliwa? I
    odwrotnie.
    Może dla klienta to korzystne, ale niekoniecznie dla firm.

  • 9. Data: 2010-03-01 11:33:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]
    > odwrotnie.
    > Może dla klienta to korzystne, ale niekoniecznie dla firm.

    Nie przemawia. Raczej myślę, że może wystąpić tymczasowy efekt pozbywania
    się programów lojalnościowych, no a żeby cokolwiek było, to wszystkie spady
    idą do tego Payback i nikt się tym specjalnie dalej nie przejmuje.

    Czy szczegóły takich akcje są znane innym partnerom programu istotnie
    wcześniej, nie jest dla mnie oczywiste.

  • 10. Data: 2010-03-01 12:06:08
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Naprawdę opłaca Ci się robić zakupy w tych miejscach dla punktów, które
    > mają wartość 1 gr/pkt.?

    Real ogólnie jest droższy od sklepów, które mam na mijescu
    tak, że w moim przypadku się nie opłaca.
    Natomiast na BP czy Statoil i tankuję tak, czy siak
    (Routex).

    Pzdr

    JKK