  • 1. Data: 2006-03-23 08:48:14
    Temat: KK GetIN?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Ktoś ma? Ktoś coś wie? Są jakieś kruczki? Na reklamach wygląda ładnie (w
    szczególności darmowe operacje gotówkowe), ale nie chciałbym bez sensu
    czytać regulaminów, jeśli sa jakieś grube kanty. Przed podpisaniem umowy i
    tak wszystko przeczytam, ale nie chciałbym marnować czasu, jeśli ktoś już
    ma przeczytane i może się na szybko podzielić infromacjami.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2006-03-23 08:51:42
    Temat: Re: KK GetIN?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):
> [...]
    > tak wszystko przeczytam, ale nie chciałbym marnować czasu, jeśli ktoś już
    > ma przeczytane i może się na szybko podzielić infromacjami.

    Ja znam osobe, ktora na wydanie tej karty czeka juz bardzo dlugo i
    niestety nikt nie jest w stanie powiedziec czemu to sie tak dlugo
    ciagnie. Oczywiscie jest to moim zdaniem powod wystarczajacy aby taka KK
    olac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-03-23 09:47:16
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 09:51:42 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > niestety nikt nie jest w stanie powiedziec czemu to sie tak dlugo
    > ciagnie. Oczywiscie jest to moim zdaniem powod wystarczajacy aby taka KK

    Teoretycznie tak pownno być, ale czytając tę grupę wiem, że w każdym banku
    zdarzają się takie sytuacje, że coś poszło nie tak i nikt nie wie dlaczego.
    Oczywiście są banki, gdzie takie rzeczy sa "normalne", oraz takie, gdzie
    jest to incydentalne.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2006-03-23 09:53:08
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Mam ta karte od grudnia. czekałem na wydanie około 1 miesiąca.
    Karta jak karta - wybrałem srebrną gdyż za złotą płaci sie miesiecznie 9,9
    zł ubezpieczenia a za srebrna tylko 4,5 zł, a skoro nie widać różnicy to po
    co przepłacać :)).

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    "Co to jest zła kobieta? Jest to rodzaj kobiety która nigdy sie nie
    sprzykrzy" - Oskar Wilde

  • 5. Data: 2006-03-23 13:23:40
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 10:53:08 +0100, Krzysztof Bajorek napisał(a):

> [...]
    > zł ubezpieczenia a za srebrna tylko 4,5 zł, a skoro nie widać różnicy to po

    Dzięki, rozwiałeś moje wątpliwości. Nie zauwazyłem, że dla złotej
    obowiązkowy jest pakiet BezpiecznyDom

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2006-03-23 21:10:26
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):
    > Dnia Thu, 23 Mar 2006 10:53:08 +0100, Krzysztof Bajorek napisał(a):
    >
    > Dzięki, rozwiałeś moje wątpliwości. Nie zauwazyłem, że dla złotej
    > obowiązkowy jest pakiet BezpiecznyDom

    a najfajniejsze są przelewy z kk na dowolny rachunek bankowy traktowane
    jako operacje bezgotówkowe z grace period
    tylko niestety trzeba się co miesiąc osobiście pofatygować do oddziału
    banku aby dokonać tego przelewu ;-))
    nie zapomnij tylko zostawić 100 zł na drobne wydatki ;-)))

    --
    pozdrawiam
    Marcin