  • 11. Data: 2007-08-25 19:41:31
    Temat: Re: KK GetinBank - warto??
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sie, 21:14, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:1188068640.314073.217910@l22g2000prc.
    googlegroups.com...

    > Fajnie - czyli, jesli ktos potrzebuje wiecej przelewow z karty, to
    > faktycznie jest to przydatna opcja - byle splacac w GP.
    > Mozna rowniez przelac zapewne na wlasne konto w tym banku?
    >
    > Przelewy tylko w oddziale. Trzeba iś raz, przelac prawie całe saldo. Jako
    > ror się tej karty uzywac nie da.
    >
    > marekz

    Czyli jest ich konto, ktore jest obslugiwane przez net (jak z
    linuxem?) na ktore wrzucamy prawie cale saldo karty (ewentualnie od
    razu dajemy przelac np do Polbanku), bezplatnym przelewem przesylamy
    tam gdzie chcemy...

    Ciekawe ile potrwa zanim sie polapia?

  • 12. Data: 2007-08-25 19:46:49
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...

[...]

    Pytałem. Bardzo mało osób tego używa, a funkcjonuje to już od grubo ponad
    roku - sam się dziwię. Większoś ich klientów to osoby z limitami typu 1000
    zł. Dla nich to gra nie warta świeczki. Ciekawy więc jestem jak będzie z
    przeniesieniem wysokiego limitu (mogą po prostu odmówic). Teoretycznie
    limity ich kart są do 50k (srebrnej także).

    marekz

  • 13. Data: 2007-08-25 20:00:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sie, 21:46, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:

> [...]
    > przeniesieniem wysokiego limitu (mogą po prostu odmówic). Teoretycznie
    > limity ich kart są do 50k (srebrnej także).

    W BZWBK jest podobna mozliwosc (tyle, ze nieoprocentowany przelew z
    karty kosztuje 3 zl - nie wiem, jakie sa gorne granice, ale zdaje
    sie , ze maja ograniczenie wysokosci przelewu + jakies procedury
    wstrzymujaco-wyjasniajace jak cos operatorom zacznie podpadac)

  • 14. Data: 2007-08-25 20:07:38
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

[...]

    W Getin nie ma nic takiego z tego co się dowiedziałem. Na pewno nie ma
    górnej granicy przelewu, chyba że konsultantka nie wiedziała o tym, ale
    gadalismy bardzo długo i ona szukała różnych rzeczy w procedurach. Przelew
    wklepywany jest od razu i podobno idzie na najbliższą sesję. Ale praktyka
    pokaże jak jest naprawdę. Ta funkcjonalnoś jest naprawdę dośc spektakularna.

    W BZWBK nie ma standardowej procedury przenoszenia KK, więc to dla mnie
    odpada, bo wysoki limit jest dla mnie w BZWBK nieosiągalny.

    marekz

  • 15. Data: 2007-08-25 21:16:49
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Ciekawy więc jestem jak będzie z
    > przeniesieniem wysokiego limitu (mogą po prostu odmówic). Teoretycznie
    > limity ich kart są do 50k (srebrnej także).
    >
    > marekz

    Getin przyznaje limit do 3-krotności wynagrodzenia netto. Więcej
    niedasię.

  • 16. Data: 2007-08-25 21:22:32
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Ciekawe ile potrwa zanim sie polapia?
    >
    > marekz

    Kiedy wydadzą dużą ilość kart i nie będą musieli kusić klientów taką
    właśnie marchewką.

  • 17. Data: 2007-08-25 21:26:47
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Getin przyznaje limit do 3-krotności wynagrodzenia netto. Więcej
    niedasię.

    Ale chyba nie przy przeniesieniu kart. Zresztą wynagrodzenie mogę
    zadeklarowac 17k.

    marekz

  • 18. Data: 2007-08-26 09:33:03
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Sie, 23:26, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
> [...]
    > niedasię.
    >
    > Ale chyba nie przy przeniesieniu kart. Zresztą wynagrodzenie mogę

    Właśnie przy przeniesieniu kart na łączną kwotę miliona złotych
    dostaniesz limit w wysokości max. 3 pensji netto.

  • 19. Data: 2007-08-26 09:34:45
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Ale chyba nie przy przeniesieniu kart. Zresztą wynagrodzenie mogę
    > zadeklarowac 17k.

    Jak kadry potwierdzą telefonicznie taki dochód to czemu nie.

  • 20. Data: 2007-08-26 09:39:19
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    Jak kadry potwierdzą telefonicznie taki dochód to czemu nie.

    Jakie kadry? Zadeklaruje dochody z umow cywilnoprawnych, wzglednie d-g,
    telefon podam do siebie, no i potwierdze jesli bedzie trzeba... Jesli
    rzeczywiscie tak jest, to mamy haczyk uniemozliwiajacy uzyskanie tej karty z
    wysokim limitem.

    Ale w innych bankach tak nie jest, wiec czy to przypuszczenie czy masz
    pewnosc. Tzn. czy wart probowac przenosic tam 2 karty o sumie limitow 50k
    czy jest to pozbawione sensu?

    marekz