  • 11. Data: 2007-08-22 20:27:17
    Temat: Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    [cut]

    też miałem podobne przeboje, bo przenosiłem kk z Multibanku do ING,
    najpierw pojawił się OGROMNY problem związany z tym, że kk Multi nie miała
    własnego numeru rachunku bankowego - w oddziale ING twierdzili, że to "nie
    jest możliwe"

    uwierzyli jak im przyniosłem zestawienie transakcji bez numeru rachunku, a
    spłata poszła na Multikonto MY (musiałem pokazać umowę karty),
    ale karta ING działała od razu - nie musiałem czekać na żadne tam
    zakończenie procedur

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    poczekaj aż będziesz chciał ją zamknąć - jeszcze większy cyrk, ale wszystko
    przed Tobą ;-)

  • 12. Data: 2007-08-22 20:32:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > poczekaj aż będziesz chciał ją zamknąć - jeszcze większy cyrk, ale
    > wszystko
    > przed Tobą ;-)

    A na czym cyrk polega, bo ja będę zamykał we wrześniu i brał kolejną? W
    Rajfim zamknięcie karty (spłaconej) to 15 minut w oddziale. Bez okresu
    wypowiedzenia i innych takich.

    marekz

  • 13. Data: 2007-08-22 20:39:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > p.s.
    > poczekaj aż będziesz chciał ją zamknąć - jeszcze większy cyrk, ale wszystko
    > przed Tobą ;-)

    Dlaczego ? Splacam calosc, wysylam to na adres banku ZPO i po okresie
    wypowiedzenia karty ma juz nie byc :) Poza tym aktualnie na tej karcie
    trzeba miec obrot 6k/rok aby miec ja na kolejny rok darmo. Tak wiec 3-4
    miesiace spokojnego uzywania i mam juz karte na kolejny rok za darmo :)
    Po co wiec ja zamykac ? A jak sie porysuje albo zniszczy to duplikat
    wydaja bezplatnie.

    Przynajmniej kryteria zwolnienia z oplaty sa jasne (i dodatkowo latwe do
    osiagniecia), a nie np. tak jak w Citi, ze jednych zwalniaja z oplaty
    dozywotnio, innych na rok, a jeszcze innych nie zwalniaja.

    Podoba mi sie tez umowa o KK w ING. Przynajmniej ma kilka stron i jest
    co poczytac. A nie jakas broszurka jak w Raiffeisen albo Citi.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-08-22 20:47:21
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Mialem 2 lata KK w ING i prawde mowiac gorszej obslugi nie widzialem , nikt
    nic nie wie obsluga tylko na telefon potrafia liczyc zalegle odsetki po 2-3
    miesiacach i dodawac kare za nieterminowa splate .
    Moim skromnym zdaniem KK nadaje sie tylko i wylacznie do placenia Online za
    jakies dziwne amerykanskie uslugi typu paypal.

  • 15. Data: 2007-08-22 22:29:13
    Temat: [OT]Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 22:26:19 +0200, Mithos napisał(a):

    > Mnie tylko zastanawia dlaczego wszyscy nie moga skopiowac systemu online
    > od BRE Banku. Przeciez ich system jest praktycznie idealny.

    Ale który, Multi czy mB?

    Notabene w mBanku jest średnio idealny brak konta do spłaty KK. Jeżeli
    chcę spłacić KK żony ze wspólnego konta, muszę się na nią przelogować
    (pewnie łamię przy okazji jakiś zapis regulaminu).

    p. m.

  • 16. Data: 2007-08-23 20:59:57
    Temat: Re: [OT]Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem napisał(a):
    > Ale który, Multi czy mB?

    Obydwa.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-08-23 21:04:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pete napisał(a):
    > Bracie :-)

    ... w niedoli :)

    > również wczoraj aktywowałem KK w ING, otworzyłem również (po raz kolejny
    > ;) OKO celem podglądu karty przez bankonline. Dzisiaj się loguję - OKO
    > widać, karty nie.

    OKO juz mi dziala (przemilcze kwestie ze pani z oddzialu "zapomniala"
    wprowadzic do systemu informacji o tym, ze chce miec dostep online.

    Karta tez mi juz dziala tyle ze online jej nie widac. Ma byc widoczna
    (podobno) do 7 dni roboczych.

    Wnioski:
    - niekompetencja i dezinformacja jakiej dotychczas doswiadczylem jest
    wieksza niz ta mBankowa,
    - system dostepu do posiadanych uslug jest koszmarny, online jak z
    poprzedniej epoki, logowanie chyba az nazbyt bezpieczne, logowanie
    telefoniczne strasznie niewygodne, trzeba np. podawac pelny numer karty
    i za kazdym razem rozne dane (o ile pesel, serie i numer dowodu znam juz
    na pamiec, o tyle 10 ostatnich cyfr rachunku OKO nie znam i nie mam
    ochoty znac),

    Reasumujac : odczucia na chwile obecna mam lekko mowiac srednie. Wydaje
    mi sie ze dlugo (nie)stety w tym banku nie zabawie.

    > Ja na wszelki wypadek wziąłem ksero tego świstka z danymi do przelewu.
    > Z tym, że moja karta ma osobne konto.

    No coz, przelew podobno wyslali, limit na karcie sie zmniejszyl tyle ze
    przelew cos do mnie nie dotarl. Mam nadzieje ze bedzie jutro w pierwszej
    sesji przychodzacej.

    Tak czy inaczej z ING jestem na chwile obecna niezadowolony.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2007-08-31 18:55:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:

    > ... w niedoli :)

    Oj, grabią sobie...

> [...]
    > wprowadzic do systemu informacji o tym, ze chce miec dostep online.
    >
    > Karta tez mi juz dziala tyle ze online jej nie widac. Ma byc widoczna

    Widzisz ją już?
    U mnie ciągle pusto w pozycji Karty
    banku nie zabawie.

    > No coz, przelew podobno wyslali, limit na karcie sie zmniejszyl tyle ze
    > przelew cos do mnie nie dotarl. Mam nadzieje ze bedzie jutro w pierwszej
    > sesji przychodzacej.

    Doszedł?
    Bo mi się zapowiada jazda z ING. Przelew w Mille został zaksięgowany 30,
    termin spłaty był 25.
    ponad 50 PLN odsetek - nie daruję im tego.

    > Tak czy inaczej z ING jestem na chwile obecna niezadowolony.

    Czekam na wyciąg papierowy z Mille i idę walczyć o zwrot odsetek.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2007-08-31 19:52:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pete pisze:
    > Widzisz ją już?
    > U mnie ciągle pusto w pozycji Karty
    > banku nie zabawie.

    Nie widze. Ale jeszcze nie minelo "7 dni roboczych". Zreszta pani na
    infolini wprost powiedziala "sa wakacje moze sie to opoznic". Taka
    skomplikowana operacja... szkoda gadac.

    > Doszedł?

    Doszedl. Splacilem bezproblemowo w terminie.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2007-10-27 12:54:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Pete pisze:

> [...]
    > termin spłaty był 25.
    > ponad 50 PLN odsetek - nie daruję im tego.

    > Czekam na wyciąg papierowy z Mille i idę walczyć o zwrot odsetek.

    No więc, po złożeniu reklamacji, 3 dni temu dostałem zwrot odsetek,
    które zostały naliczone na karcie z Mille.

    Podgląd przez internet też działa, więc jestem prawie w 7 niebie.
    Prawie, bo się upominają o zaświadczenie o zamknięciu i spłacie
    przenoszonej karty. A w Mille każą czekać 14 dni i chcieli za to
    zaświadczenie 50 PLN wg nowego regulaminu, na który się nie zgodziłem
    wypowiadając umowę. Ale to temat na osobną historię :-)

    --
    Pete