-
1. Data: 2006-05-26 08:39:52
Temat: KK ING - czas oczekiwania
Od: Pete <n...@n...com>
Witajcie.
Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie karty).
Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line (i
potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
Bo czekam już chyba ponad 2 tygodnie i głucha cisza.
Dzięki ostatnim informacjom na grupie o KK Citi, zaczynam poważnie
myśleć nad ich propozycją, chociaż niezbyt miło wspominam poprzednią
moją współpracę z Citi a zwłaszcza proces (nie)zamykania konta ;)
--
Pete
-
2. Data: 2006-05-26 08:48:10
Temat: Re: KK ING - czas oczekiwania
Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>
Pete napisał(a):
> Witajcie.
>
> Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie karty).
> Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line (i
> potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
>
> Bo czekam już chyba ponad 2 tygodnie i głucha cisza.
> Dzięki ostatnim informacjom na grupie o KK Citi, zaczynam poważnie
> myśleć nad ich propozycją, chociaż niezbyt miło wspominam poprzednią
> moją współpracę z Citi a zwłaszcza proces (nie)zamykania konta ;)
Ale o jaki kontakt z oddziałem Ci chodzi? Po prostu przyjdzie pin do
karty co będzie znaczyło że można się udać do oddziału po odbiór karty.
Pozdrawiam
Marcin Lubojański
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice
-
3. Data: 2006-05-26 09:45:12
Temat: Re: KK ING - czas oczekiwania
Od: Pete <n...@n...com>
Marcin Lubojański napisał(a):
> Pete napisał(a):
>> Witajcie.
>>
>> Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie karty).
>> Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line (i
>> potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
>>
>> Bo czekam już chyba ponad 2 tygodnie i głucha cisza.
>> Dzięki ostatnim informacjom na grupie o KK Citi, zaczynam poważnie
>> myśleć nad ich propozycją, chociaż niezbyt miło wspominam poprzednią
>> moją współpracę z Citi a zwłaszcza proces (nie)zamykania konta ;)
>
> Ale o jaki kontakt z oddziałem Ci chodzi? Po prostu przyjdzie pin do
> karty co będzie znaczyło że można się udać do oddziału po odbiór karty.
Otrzymanie PIN-u to też jest jakaś forma kontaktu :-)
W takim razie ile czasu minęło od potwierdzenia do otrzymania PIN-u?
--
Pete
-
4. Data: 2006-05-26 10:05:20
Temat: Re: KK ING - czas oczekiwania
Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>
Pete napisał(a):
> Marcin Lubojański napisał(a):
>> Pete napisał(a):
>>> Witajcie.
>>>
>>> Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie
>>> karty). Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line
>>> (i potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
>>>
>>> Bo czekam już chyba ponad 2 tygodnie i głucha cisza.
>>> Dzięki ostatnim informacjom na grupie o KK Citi, zaczynam poważnie
>>> myśleć nad ich propozycją, chociaż niezbyt miło wspominam poprzednią
>>> moją współpracę z Citi a zwłaszcza proces (nie)zamykania konta ;)
>>
>> Ale o jaki kontakt z oddziałem Ci chodzi? Po prostu przyjdzie pin do
>> karty co będzie znaczyło że można się udać do oddziału po odbiór karty.
>
> Otrzymanie PIN-u to też jest jakaś forma kontaktu :-)
> W takim razie ile czasu minęło od potwierdzenia do otrzymania PIN-u?
U mnie między złożeniem wniosku a otrzymaniem PINu nie minęło nawet 2
tygodnie ale karty jeszcze przez parę dni nie było w oddziale ;-D
Pozdrawiam
Marcin Lubojański
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice
-
5. Data: 2006-05-26 12:05:05
Temat: Re: KK ING - czas oczekiwania
Od: "Piotrek." <p...@t...pl>
Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:e56j09$lia$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Marcin Lubojański napisał(a):
>> Pete napisał(a):
>>> Witajcie.
>>>
>>> Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie karty).
>>> Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line (i
>>> potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
>>>
>>> Bo czekam już chyba ponad 2 tygodnie i głucha cisza.
>>> Dzięki ostatnim informacjom na grupie o KK Citi, zaczynam poważnie
>>> myśleć nad ich propozycją, chociaż niezbyt miło wspominam poprzednią
>>> moją współpracę z Citi a zwłaszcza proces (nie)zamykania konta ;)
>>
>> Ale o jaki kontakt z oddziałem Ci chodzi? Po prostu przyjdzie pin do
>> karty co będzie znaczyło że można się udać do oddziału po odbiór karty.
>
> Otrzymanie PIN-u to też jest jakaś forma kontaktu :-)
> W takim razie ile czasu minęło od potwierdzenia do otrzymania PIN-u?
>
> --
> Pete
okolo 8 dni
pzdr
piotrek
-
6. Data: 2006-05-26 17:19:12
Temat: Re: KK ING - czas oczekiwania
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
Pete napisał(a):
> Witajcie.
>
> Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie karty).
Właśnie się staram
> Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line (i
> potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
Na razie czekam 7 dzień i cisza
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
7. Data: 2006-05-28 12:21:36
Temat: Re: KK ING - czas oczekiwania
Od: Pete <n...@n...com>
Markus Sprungk napisał(a):
> Pete napisał(a):
>
>> Witajcie.
>>
>> Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie karty).
>
> Właśnie się staram
>
>
>> Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line (i
>> potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
>
> Na razie czekam 7 dzień i cisza
>
Ja czekam już 14 dni
Gdyby ktoś z ING trafił na tego posta, to lojalnie uprzedzam, że
rozpocząłem już procedurę awaryjną, czyli złożyłem wniosek w Citi :-)
--
Pete
-
8. Data: 2006-08-18 18:00:10
Temat: Re: KK ING - czas oczekiwania - Ostrzeżenie
Od: Pete <n...@n...com>
Pete wrote:
> Markus Sprungk napisał(a):
>> Pete napisał(a):
>>
>>> Witajcie.
>>>
>>> Mam pytanie do kogoś, kto starał się o KK w ING (przeniesienie karty).
>>
>> Właśnie się staram
>>
>>
>>> Jak długo oczekiwaliście od momentu złożenia wniosku on-line (i
>>> potwierdzenia danych przez dysponenta) do kontaktu z oddziałem?
>>
>> Na razie czekam 7 dzień i cisza
>>
>
> Ja czekam już 14 dni
>
> Gdyby ktoś z ING trafił na tego posta, to lojalnie uprzedzam, że
> rozpocząłem już procedurę awaryjną, czyli złożyłem wniosek w Citi :-)
>
Obiecałem sobie, że opiszę dalszy ciąg moich bojów z ING.
Ale po kolei.
W okolicach 15 maja składam wniosek (przez WWW) o wydanie KK ING - Visy
Classic (jako switcher - jednak w formularzu WWW nie było miejsca na
podanie tego faktu[1]). Kontakt dysponentki ING był po kilku dniach -
potwierdziłem dane z wniosku i zaznaczyłem, że karta ma być na podstawie
wyciągów z innej karty - dysponentka oświadczyła, że OK i teraz mam
czekać na kontakt po zatwierdzeniu wniosku.
28 maja, po ok. 2-ch tygodniach, lekko zniecierpliwiony ciszą, wysyłam
posta (<e56j09$lia$1@nemesis.news.tpi.pl>) na pl.biznes.banki z
zapytaniem o sposób i przebieg kontaktu ING z potencjalnym klientem :-)
Czekam kilka tygodni na ww. kontakt ze strony ING. Cisza.
W końcu, w okolicach 1 lipca, zniecierpliwiony wziąłem sprawy we własne
ręce. Telefonicznie w oddziale nie chcą udzielić żadnej informacji n.t.
wniosku. Tylko osobiście.
Udałem się więc potulnie do odziału ING. Okazało się, że wniosek został
"wstępnie" zaakceptowany i czeka na dostarczenie przeze mnie
zaświadczenia o dochodach.
No żesz xhejn po raz pierwszy. Bank ma chyba w d... własnych klientów.
Obsługa w oddziale stara się pomóc - wprowadza nowy wniosek, biorą ksero
wyciągów, karta ma przyjść wkrótce.
Faktycznie, karta po kilku dniach jest, tako i PIN. Więc szczęśliwy
udaję się do oddziału podpisać umowę.
11 lipca podpisuję umowę o KK Visa Classic oraz aktywuję ponownie [jak
się dowiedziałem, ING zamknął dostęp via i-net wszystkim którzy nie
posiadają prowizyjnych rachunków :-)] dostęp do mojego OKO (by mieć
podgląd na saldo 0,01 PLN) oraz podgląd KK.
Podpisuję również zobowiązanie do dostarczenia w ciągu 60 dni
potwierdzenia zamknięcia switchowanej KK.
Karta ma zostać aktywowana w przeciągu 2-3 dni. I ma być wtedy widoczna
w ING Online.
Od 12 lipca sprawdzam codziennie widoczność KK w ING Online. Oczywiście,
karta się nie pojawia.
Po kilku dniach (nie pamiętam po ilu, bo "genialny" system ING Online
nie pokazuje wyslanej poczty do Banku - pewnie dlatego, by klient nie
miał dowodu w postępowaniu reklamacyjnym z tym Bankiem) wysyłam pocztą
wewnętrzną zapytanie o status mojej karty - i dlaczego nie jest widoczna
w ING Onlina - skoro miała być.
Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi....
1 sierpnia wysyłam maila na adres s...@i...pl opisujący
zasitniałą sytuację z prośbą o wyjaśnienie. Mai podpisałem imieniem i
nazwiskiem oraz n-rem kartoteki klienta.
Zaniepokojony ponownym brakiem kontaktu ze strony banku, dzwonię do
oddziału. Na pytanie co dzieje się z moją kartą - dowiaduję się, że
karta nie została aktywowana, bo nie dostarczyłem potwierdzenia
zamknięcia switchowanej karty. Na pytanie dlaczego zatem podpisywałem
zobowiązanie dostarczenia takiego zaświadczenia w terminie 60 dni
(poczynając od 11 lipca) nie otrzymałem odpowiedzi.
No żesz xhejn po raz drugi.
Oświadczam, że jeśli karta nie zostanie aktywowana, wypowiem umowę.
7 sierpnia dostaję odpowiedź na maila. Odpowiedź mnie nie zaskoczyła:
"Proszę uprzejmie o podanie dodatkowych danych, ale niezbednych w
procesie identyfikacji, tj. Pana nr PESEL, adres jaki figuruje w
dokumnetacji Banku lub nr karty. Wyjaśnienie sprawy na podstawie danych
zawartych w poniższym mailu, jak wynika z otrzymanych informacji nie
zostało przeprowadzone."
Hmmm, Bank nie ma moich danych niezbędnych do wyjaśnienia sprawy. To kto
je ma?
Ok. 9 sierpnia sprawdzam, czy karta jest aktywna - autoryzacja zostaje
odrzucona.
10 sierpnia wypowiadam KK Visa Claasic oraz OKO. Nie chcę mieć z tym
bankiem nic wspólnego[2].
A taki to był kiedyś dobry bank.
[1]
O ile dobrze pamiętam (bo od 15 maja minęło już trochę czasu) a i
późniejsze wydarzenia wskazują na to iż takiej opcji nie było.
[2]
Został mi jeszcze dostęp do ING Online, o którym chyba ktoś zapomniał.
P.S.
Właśnie otrzymałem maila z ponowną prośbą o dane do identyfikacji celem
rozpatrzenia mojej reklamacji.
--
Pete ostrzegający