  • 11. Data: 2009-07-26 14:18:07
    Temat: Re: KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    turczy pisze:
    > Taak, ale musiałbym przenieśc dotychczasową kartę co jest kłopotliwe i
    > trochę trwa.
    > Ponadto prowadzę DG więc udowadnianie zarobków przy następnej karcie
    > jest mocno upierdliwe.

    To idź do jakiegoś dużego marketu (ze sprzętem lub materiałami
    budowlanymi) i płać kartą za inne osoby w zamian otrzymując gotówkę.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-07-26 14:26:14
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Olgierd w liscie z dnia 2009-07-26 16:01 napisala
    nastepujace slowa:

    Nie mam bladego pojęcia...

    --
    michal

  • 13. Data: 2009-07-26 15:18:29
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message news:h4hodb$6gg$1@news.onet.pl...
    > Kiedyś w Cartoramie przy zwrocie towaru, pomimo że płaciłem kredytówką, oddali
    > gotówkę

    W Empiku przy zwrocie oddaja gotowke, a mozna oddac do 60dni.

  • 14. Data: 2009-07-26 15:19:01
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h4hj58$pjg$1@news.onet.pl...
    > KK Alior i przelew na dowolny rachunek. Koszt 1% ale w bonusie traktowane jak
    > operacja bezgotówkowa więc łapiesz się na GP (w najbardziej sprzyjających
    > okolicznościach jest to 58 dni).

    W BZWBK tez sa przelewy za 1%, tez traktowane jako bezgotowkowe.

  • 15. Data: 2009-07-26 15:23:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lip, 16:26, Michał <m...@g...pl> wrote:
    > Osoba nazywajaca sie Olgierd w liscie z dnia  2009-07-26 16:01 napisala
    > nastepujace slowa:

    > Nie mam bladego pojęcia...
    >
    > --
    > michal

    Przelew normalnie z poziomu bankowosci internetowej tak jakby z ror
    przelewal. Na jaki rachunek chcesz.

  • 16. Data: 2009-07-26 16:21:54
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie BK w liscie z dnia 2009-07-26 17:23 napisala

    Dzieki za odpowiedz!!

    --
    michal

  • 17. Data: 2009-07-26 16:22:52
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-26 16:14, Darek wrote:
> [...]
    W sklepie Reserved przy zwrocie oddają również na kartę - może być
    debetowa, nawet należąca do kogoś innego.

  • 18. Data: 2009-07-26 17:04:18
    Od: top <t...@n...com>

    Mithos wrote:
    > Przelew ten wchodzi także do operacji zwalniających z opłaty rocznej. A

    Skąd masz takie informacje ? Jest tak napisane w jakimś oficjalnym
    dokumencie Alior banku (regulamin, toip) ? Bo z tego co ja kiedyś się
    dowiadywałem, to przelewy z karty nie wliczały się do operacji
    zwalniających z opłaty rocznej.

  • 19. Data: 2009-07-26 17:08:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    top pisze:
> [...]
    > dokumencie Alior banku (regulamin, toip) ? Bo z tego co ja kiedyś się
    > dowiadywałem, to przelewy z karty nie wliczały się do operacji

    Info od pracownika oddziału.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-07-26 18:25:40
    Od: top <t...@n...com>

    Mithos wrote:

    > Info od pracownika oddziału.

    Hmm, pracownicy to różne rzeczy gadają. Przydałoby się jakieś oficjalne,
    pisemne potwierdzenie. Jeśli faktycznie jest tak jak piszesz, to byłoby
    super!