  • 11. Data: 2008-11-13 20:26:06
    Temat: Re: KK MC cobrand Polbank + ERA ze zwrotem 1% zakupow
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    darnok pisze:
    > Jesli nic nie grzebales przy ustawieniach to mozna zarowno dzwonic jak i
    > smsowac w obie strony.
    > Wystarczy wlozyc do zwyklego telefonu GSM/UMTS.
    > Nawet chyba masz ceny podane gdzies w cenniku dla taryfy bluconnectowej.
    > Bo to zwykly numer, tyle ze w taryfie masz pewna ilosc danych wliczone.

    Mam zablokowana mozliwosc wykonywania/odbierania polaczen.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-11-14 07:41:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 13 Nov 2008 20:17:44 +0100, RobertS napisał(a):

    > doszedłem do takiego wniosku już jakiś czas temu, jak do karty nie ma
    > jakiegoś gratisa lub programu to odpada w przedbiegach

    W każdej karcie Citi (a więc i w 'zwykłej') takim bonusem jest przejęcie
    przez bank odpowiedzialności za wszystkie transakcje wykonane na 48-72
    godziny przed zastrzeżeniem karty.
    Chociaż jak czytam to co pisze Polbank to też mi coś takiego świta. Ale
    to jest tak zamieszane, że można wszystko zrozumieć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2008-11-14 12:07:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wysłałem sms-a w sprawie tej karty, ciekawe kiedy się odezwą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-11-14 15:13:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    darnok pisze:
    > Widze ze jeszcze nie bylo na grupie to wrzucam:
    >
    > http://www.polbankera.pl/
    >
    > Nowy cobrand - POLBANK + ERA Mastercard

    Podglad dalej nie istnieje?
    Bo moj mi wygasl a nie mam motywacji, zeby odblokowywac.

  • 15. Data: 2008-11-14 15:51:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gfjple$nne$2@opal.icpnet.pl, *RobertS* wrote:
    > wysłałem sms-a w sprawie tej karty, ciekawe kiedy się odezwą ;-)

    Nie wczesniej niz w poniedzialek.

    Dzwonilem wczoraj na podane numery - obsluguje to hotline ery i powiedzieli
    ze od 17.11 dopiero zaczna to sprzedawac i teraz nie maja procedur ani nic
    gotowe.
    Ale ze mi sie nie chcialo czekaz to poszedlem dzis do Polbanku i zlozylem
    wniosek.
    Tutaj formularze mieli, ale marudzili ze TakTak sie nie nadaje ("bo nie
    placi pan co miesiac rachunkow, a ja tak mam w komputerze") i ze moze bym
    jednak przyniosl zaswiadczenie o zarobkach (wnioskowalem o limit ponizej
    8k).
    Mimo to uparlem sie ze w regulaminie stoi ze taktak sie nadaje (uzytkownik
    nie abonent) i ze do 8k bez zaswiadczenia i pani krecac nosem przyjela
    wniosek do konca. Tlumaczyla sie ze nie maja procedur i ze kierowniczka nie
    jest pewna - ja jej wytlumaczylem ze najwyzej uwala wniosek i najwyzej zloze
    kolejny :) Zobaczmy jak z tym pojdzie.
    Obawam sie tylko ze w BIKu beda widzieli za duzo kart otwartych :-)
    Choc przy skladaniu wniosku nie pytali czy mam chocby jedna albo chociaz
    jakis kredyt - tylko czy jestem klientem polbanku, standardowy scoring +
    moje oswiadczenie o dochodach.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2008-11-14 16:37:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 16:13:11 +0100, krzysztofsf napisał(a):

    > Podglad dalej nie istnieje?
    > Bo moj mi wygasl a nie mam motywacji, zeby odblokowywac.

    Jest jaki był

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2008-11-14 21:24:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > placi pan co miesiac rachunkow, a ja tak mam w komputerze") i ze moze
    > bym jednak przyniosl zaswiadczenie o zarobkach (wnioskowalem o limit

    1. jeżeli będą dzwonić z banku to nic im do tego czy mam abonament czy
    prepaida i jedno i drugie to era, poza tym jak się traktuje te wszystkie
    mixy itp...?
    2. jest jak wół napisane, że zaświadczenia do 8kzł nie trzeba, jak się
    będą upierać to sobie odpuszczę...
    3. u mnie też sporo kart w BIK i już raz mi Polbank wniosek odrzucił,
    ale co mi tam...złożenie wniosku nic mnie nie kosztuje ;-) nie dadzą to
    płakać nie będę

    --
    pozdrawiam
    RobertS