  • 1. Data: 2008-05-18 09:25:56
    Temat: KK Mastercard ING
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Witam.
    Jak długo czeka sie pocztą na MC z ING. Kwestia tygodnia, dwóch, czy paru
    dni?

    Pozdrawiam
    KZ

  • 2. Data: 2008-05-18 11:30:06
    Temat: Re: KK Mastercard ING
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sagittarius napisał(a):
    > Witam.
    > Jak długo czeka sie pocztą na MC z ING. Kwestia tygodnia, dwóch, czy paru
    > dni?

    Ja karte dostalem jeszcze zanim podpisalem umowe. Ciekawe kiedy ja
    wpisali do BIK. Pewnie w momencie wyslania wniosku.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-05-19 18:17:37
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Sagittarius pisze:
    > Witam.
    > Jak długo czeka sie pocztą na MC z ING. Kwestia tygodnia, dwóch, czy paru
    > dni?

    Ja jakoś w marcu złożyłem wniosek o KK w ING. Jak do dzisiaj się nie
    odezwali. Zdążyłem już dostać 2 inne karty w innych bankach.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 4. Data: 2008-05-19 20:54:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja jakoś w marcu złożyłem wniosek o KK w ING. Jak do dzisiaj się nie
    > odezwali. Zdążyłem już dostać 2 inne karty w innych bankach.

> [...]

    a ja złożyłem wniosek, rozpatrzony pozytywnie i kazali czekać na
    kartę...czekam już dość długo, nawet nie pamiętam jak długo, to chyba o
    czymś świadczy ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-20 17:23:25
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    RobertS pisze:

    > a ja złożyłem wniosek, rozpatrzony pozytywnie i kazali czekać na
    > kartę...czekam już dość długo, nawet nie pamiętam jak długo, to chyba o
    > czymś świadczy ;-(

    Ja już prawie zapomniałem o tej karcie, a już na pewno jej nie potrzebuję.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 6. Data: 2008-05-20 19:07:33
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Mentos" <s...@p...nom.pl> napisał w wiadomości

    > Ja już prawie zapomniałem o tej karcie, a już na pewno jej nie potrzebuję.
    >

    > --
    > Pozdrawiam:
    > MENTOS

    A czy ktoś pozytywnie już ją dostał? U mnie wniosek rozpatrzony pozytywnie
    minął tydzień i nic - a miesiąc rozliczeniowy już tyka - zgodnie z rozpiską
    w internecie (500 PLN miesięcznie) - i kończy się 10 czerwca... To jakiś
    skandal jest czy co? I tak im sie udało, bo jakby się spóźnili jeden dzień z
    rozpatrzeniem wniosku to już bym dawno był w Multibanku z KK :))

    No to kto już dostał taką kartę pocztą i po jakim czasie?

    Pozdro
    KZ