-
1. Data: 2005-10-24 20:52:10
Temat: KK Millenium
Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>
Witam,
Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
związane z tą kartą.
Pozdrawiam
Przemek
-
2. Data: 2005-10-24 21:13:51
Temat: Re: KK Millenium
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
> Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
> związane z tą kartą.
Ja korzystam. Jestem zadowolony. Chociaz kredytu nie bralem, jakies
szczegolnej obslugi nie potrzebowalem. :)
-
3. Data: 2005-10-24 22:20:24
Temat: Re: KK Millenium
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On Mon, 24 Oct 2005 23:13:51 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
<m...@p...pl> wrote:
>> Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
>> związane z tą kartą.
>
>Ja korzystam. Jestem zadowolony. Chociaz kredytu nie bralem, jakies
>szczegolnej obslugi nie potrzebowalem. :)
Ja korzystam i byłbym zadowolony, gdyby bank umiał do mnie wysyłać
wyciągi papierowe. Niestety od pół roku nie umie. Ręcznie
wyprodukowany wyciąg, z pieczątką i podpisem, wysyłany jest dopiero w
reakcji na reklamację - na szczęście wystarczy przez internet. Zatem
jeśli nie przeszkadza komuś składanie reklamacji co miesiąc z prośbą o
wyciąg, to można śmiało korzystać.
PG
-
4. Data: 2005-10-25 06:00:39
Temat: Re: KK Millenium
Od: darek <d...@f...com.pl>
Użytkownik Piotr Gralak napisał:
> Ja korzystam i byłbym zadowolony, gdyby bank umiał do mnie wysyłać
>
>wyciągi papierowe.
>
>
Ja mam ten sam problem, za kazdym razem reklamacja, przeprosiny i
przyznanie, jak widac klamliwe, ze w systemie zmieniono juz co trzeba.
Ale karta sama w sobie to dobry produkt, po tegorocznych wakacjach,
zarowno w strefie euro jak i $ - korzystne przeliczniki.
darek
-
5. Data: 2005-10-25 15:00:26
Temat: Re: KK Millenium
Od: "Leon" <l...@w...pl>
Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości
news:djjhhs$i32$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
> związane z tą kartą.
>
Nie narzekam na osbsluge KK. Dobry serwis MilleSMS, czytelne informacje w
Millenecie no a jesli chodzi o wyciagi to jesli nie potrzebujesz w postacie
papierowej polecam w postaci elektronicznej (.pdf).
Pozdrawiam
L
-
6. Data: 2005-10-25 19:31:49
Temat: Re: KK Millenium
Od: g...@p...onet.pl
Do tych: co im wyciągi nie przychodzą, a mają karty niepowiązane z rachunkiem,
Niech powiedza pracownikom zeby przeczytali procedure zakladania tych kart. bo
wyciagi chodza tylko trzeba je poprawnie w systemie skonfigurowac :-) (a z tym
maja niektorzy pracownicy problem, bo wyglada to troszeczke inaczej niz z
kartami do których jest zwykly ror).
pozdr
thegreg
> Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości
> news:djjhhs$i32$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > Witam,
> >
> > Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
> > związane z tą kartą.
> >
> Nie narzekam na osbsluge KK. Dobry serwis MilleSMS, czytelne informacje w
> Millenecie no a jesli chodzi o wyciagi to jesli nie potrzebujesz w postacie
> papierowej polecam w postaci elektronicznej (.pdf).
>
> Pozdrawiam
> L
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2005-10-25 20:50:18
Temat: Re: KK Millenium
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On Tue, 25 Oct 2005 17:00:26 +0200, "Leon" <l...@w...pl>
wrote:
>Nie narzekam na osbsluge KK. Dobry serwis MilleSMS, czytelne informacje w
>Millenecie no a jesli chodzi o wyciagi to jesli nie potrzebujesz w postacie
>papierowej polecam w postaci elektronicznej (.pdf).
posiadając kartę bez konta nie ma możliwości uzyskania wyciągów pdf -
odpowiedź otrzymana pocztą wewn. z banku
PG
-
8. Data: 2005-10-25 20:53:10
Temat: Re: KK Millenium
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On 25 Oct 2005 21:31:49 +0200, g...@p...onet.pl wrote:
>Do tych: co im wyciągi nie przychodzą, a mają karty niepowiązane z rachunkiem,
>Niech powiedza pracownikom zeby przeczytali procedure zakladania tych kart. bo
>wyciagi chodza tylko trzeba je poprawnie w systemie skonfigurowac :-) (a z tym
>maja niektorzy pracownicy problem, bo wyglada to troszeczke inaczej niz z
>kartami do których jest zwykly ror).
bardzo chętnie, ale jak? mam im pistolet do głowy przystawić?
próbowałem już kilka razy w oddziale i kilka razy pocztą wewnętrzną. i
nic. tylko wyciągi przysyłają w odpowiedzi na reklamację. widać ten
koleś co czyta reklamacje elektroniczne jak również ta lala co wyciągi
brakujące wysyła ma głęboko w dupie ustawienie parametrów, bo to
pewnie nie ich działka.
mimo że wprost pisałem w reklamacji, że uprzejmie proszę nie tylko o
wysłanie zaległych wyciągów, ale i o ustawienie parametrów na
przyszłość. bez skutku.
porażka, ot co
PG
-
9. Data: 2005-10-25 21:57:54
Temat: Re: KK Millenium
Od: "Leon" <l...@w...pl>
Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:435f9a59.8214231@news.onet.pl...
> On Tue, 25 Oct 2005 17:00:26 +0200, "Leon" <l...@w...pl>
> wrote:
>
>>Nie narzekam na osbsluge KK. Dobry serwis MilleSMS, czytelne informacje w
>>Millenecie no a jesli chodzi o wyciagi to jesli nie potrzebujesz w
>>postacie
>>papierowej polecam w postaci elektronicznej (.pdf).
>
> posiadając kartę bez konta nie ma możliwości uzyskania wyciągów pdf -
> odpowiedź otrzymana pocztą wewn. z banku
Hmmm... no to poza tymi plusami - jest jednak jeden minus :)
Pozdr,
L