  • 1. Data: 2005-10-24 20:57:44
    Temat: KK Millenium
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
    nt. tej karty.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-10-25 06:45:24
    Temat: Re: KK Millenium
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości

    > Czy korzysta ktoś z KK Millenium, jeżeli tak to jakie ma odczucia i opinie
    > nt. tej karty.

    ma i korzysta (VC)
    a ciebie ktora interesuje? pare ich wydaja...

    odczucia pozytywne, zwlaszcza przeliczniki przy platnosciach za granica.
    dzieki obrotom na karcie mam za darmo prowadzony ROR, z ktorego sobie place
    rozne naleznosci. Przelew kosztuje wprawdzie tyle samo co w mBanku ale za to
    dostaje co miesiac poczta papierowy "wyciag laczony" z konta i karty.

    Bardzo dobry serwis SMS do konta i karty - mozna ustawic jakie operacje cie
    interesuja i tylko dla nich ustawic powiadomienia. Dzieki temu wiem wszystko
    co chce wiedziec i place za 3-4 SMSy w miesiacu po 0,19zl. Uwazam ze to
    znacznie lepsze rozwiazanie niz w Inteligo (ktore ostatnio notuje spore
    opoznienia w powiadomieniach) gdzie np. przy przelewie z ROR na firmowe
    dostaje dwa SMSy - ze z jednego wyszlo a do drugiego doszlo... A ja
    najchetniej nie chcialbym zadnego bo to przeciez operacje, ktore sam
    zaplanowalem.

    Ten serwis SMS Mille ma zabawny ficzer - ustawilem sobie powiadomienie SMSem
    o kazdej transakcji KK przekraczajacej xxx PLN gdzie xxx to wiecej niz
    standardowo wydaje na zakupy. I przy KAZDYCH zakupach w Czechach czy
    Slowacji dostaje powiadomienie bo ilosc KORON jest wieksza...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-10-25 21:36:37
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Slawek Kos napisał(a):

> [...]
    > standardowo wydaje na zakupy. I przy KAZDYCH zakupach w Czechach czy
    > Slowacji dostaje powiadomienie bo ilosc KORON jest wieksza...;-)

    A jak z ubezpieczeniem jest obowiązkowe w którejś Visie?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-10-25 21:56:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemek <c...@p...pf.pl> wrote:
    > A jak z ubezpieczeniem jest obowiązkowe w którejś Visie?

    2,9 PLN miesiecznie, dobrowoln

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl