  • 1. Data: 2008-06-02 17:05:35
    Temat: [KK]Millenium - nowa opcja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W podgladzie online pojawila sie nowa opcja tj. bank podaje ile jeszcze
    musimy wydac aby karte miec darmowa na kolejny rok. Niby drobiazg ale
    jednak moim zdaniem jest to bardzo przydatne.

    Co ciekawe stosowne info widnieje jedynie przy karcie typu MC. Przy
    AmExie nie ma (bo tam chyba nie ma zwolnienia z oplaty z limit).

    Szkoda, ze Multibank nie zlicza samoczynnie obrotu oraz ilosci platnosci
    dokonanych karta.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-06-02 18:01:53
    Temat: Re: [KK]Millenium - nowa opcja
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    >W podgladzie online pojawila sie nowa opcja tj. bank podaje ile jeszcze
    >musimy wydac aby karte miec darmowa na kolejny rok. Niby drobiazg ale
    >jednak moim zdaniem jest to bardzo przydatne.

    Phi. W ING mam to od dawna. ;-)

    marekz

  • 3. Data: 2008-06-02 18:19:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 19:05:35 +0200, Mithos napisał(a):

    > W podgladzie online pojawila sie nowa opcja tj. bank podaje ile jeszcze
    > musimy wydac aby karte miec darmowa na kolejny rok.

    To w Mille trzeba wyrobić jakiś limit? ;) U mnie wystarczyło jakieś trzysta
    złotych rocznego obrotu. Tydzień temu zadzwoniłem do Millenium i na wstępie
    rzuciłem, że w trakcie tej rozmowy ktoś z nas z czegoś zrezygnuje :)
    Zrezygnował bank, z opłaty za kartę główną i dodatkową.

    AK

  • 4. Data: 2008-06-02 19:04:21
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > AmExie nie ma (bo tam chyba nie ma zwolnienia z oplaty z limit).
    >
    > Szkoda, ze Multibank nie zlicza samoczynnie obrotu oraz ilosci platnosci

    w Mille podają na wyciągu ile należy wydać, aby za kartę nie placic
    natomiast w Multi np. dla czarnej kk 2000 zł/m-c lub 10 operacji, jednak
    jeżeli nie wyrobisz całego limitu a np. 90% to możesz zwrócić się do banku i
    opłaty nie będzie, tak samo jest w BZWBK (testowane na sobie)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-06-02 19:10:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > jeżeli nie wyrobisz całego limitu a np. 90% to możesz zwrócić się do banku i
    > opłaty nie będzie, tak samo jest w BZWBK (testowane na sobie)

    Masz moze ta czarna KK ? Fajnie wyglada na zywo ? Jak jest z jej jakoscia ?

    Ja juz wyrobilem z 200 operacji w ciagu pol roku, wiec teoretycznie
    karte moge schowac do szuflady.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-06-02 19:10:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):
> [...]
    > rzuciłem, że w trakcie tej rozmowy ktoś z nas z czegoś zrezygnuje :)
    > Zrezygnował bank, z opłaty za kartę główną i dodatkową.

    Tak, wiem ze ciezko u nich zrezygnowac. Niebawem bede kasowal AmEx'a i
    gotuje sie na gadanie z konsultantem - automatem.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-06-02 22:37:42
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > ?
    >
    > Ja juz wyrobilem z 200 operacji w ciagu pol roku, wiec teoretycznie karte

    złożyłem wniosek i czekam na kartę (decyzja była pozytywna), na dniach
    powinna dojsc, bo dostalem juz sms-a, ze karta w produkcji

    --
    pozdrawiam
    RobertS