  • 1. Data: 2008-04-20 09:14:07
    Temat: KK Millenium - zmiana limitow
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Otrzymalem niedawno Pilkarska MC Millenium. Jako, ze przyznany limit
    jest spory to chcialem zmienic limity dziennie. Otoz, nie da sie tego
    zrobic bez Hasla 2, ktore mozna "zrobic" w bankomacie przy pomocy karty
    debetowaj, ktorej nie posiadam (bo nia mam w Millenium konta). Czy ktos
    wie jak to obejsc ? Da sie telefonicznie ?

    A sama karta to idealna kopia Pilkarskiej MC Raiffeisen :) Dodatkowo nie
    wiem czemu reklamuja ta karta mistrzostwa 2008 skoro jest to karta z
    nadrukiem Ligi Mistrzow :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-04-20 09:21:51
    Temat: Re: KK Millenium - zmiana limitow
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:
> [...]
    > debetowaj, ktorej nie posiadam (bo nia mam w Millenium konta). Czy ktos
    > wie jak to obejsc ? Da sie telefonicznie ?

    AFAIK tak. Ze zmianą PINu jest tak samo.

  • 3. Data: 2008-04-20 09:24:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > AFAIK tak. Ze zmianą PINu jest tak samo.

    PINu nie ptrzebuje. Nawet go nie znam.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-04-20 10:06:41
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:

    > PINu nie ptrzebuje. Nawet go nie znam.

    A na Neste jak zapłacisz? ;-P

  • 5. Data: 2008-04-20 10:28:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:fuf1pe$gue$1@kushnir.sileman...

    > AFAIK tak. Ze zmianą PINu jest tak samo.

    Oj chyba nie... AFAIR ustawialem PIN przez Millenet a hasla2 nie mam.

    MK

  • 6. Data: 2008-04-20 10:31:46
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    > karty debetowaj, ktorej nie posiadam (bo nia mam w Millenium konta).
    > Czy ktos wie jak to obejsc ? Da sie telefonicznie ?

    Można zmienić limit telefonicznie, ale wybór predefiniowanych wielkości
    limitów jest również niewielki.

    pzdr

  • 7. Data: 2008-04-20 10:42:18
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MK pisze:

    > Oj chyba nie... AFAIR ustawialem PIN przez Millenet a hasla2 nie mam.

    Zmiana PINu bez h@sła2 przez Millenet Ci się nie uda. Przez
    TeleMillennium - i owszem.

  • 8. Data: 2008-04-20 15:27:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > A na Neste jak zapłacisz? ;-P

    Nie tankuje tam :) Odkad mam Citi BP to tankuje wylacznie na BP :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-04-20 16:35:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fufn7d$kfl$1@news.onet.pl...

    > Nie tankuje tam :) Odkad mam Citi BP to tankuje wylacznie na BP :)

    I oplaca sie po 20-30gr wiecej placic?

    MK

  • 10. Data: 2008-04-21 05:11:27
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > I oplaca sie po 20-30gr wiecej placic?

    Opłaca mu sie bo dostanie punkty o wartosci 1-2gr
    tak to działa ;-))

    Sławek