  • 11. Data: 2005-12-15 06:52:13
    Temat: Re: KK Millennium - spłata innej KK
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Marcin_P. napisał:

    >Spłata jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa, stwierdzone
    >doświadczalnie i z informacji pracownika banku.

    Tak ale radze zapoznac sie ze zmienionym 1.12 regulaminem i TOiP.
    Tylko pierwszy balance transfer traktowany jast identycznie jak op.
    bezgotowkowa, kazdy nastepny tylko z oprocentowaniem jak dla op.
    bezgotowkowej. Sa pewne niescislosci w regulaminie ale jest rozroznienie
    I od kolejnych tego typu operacji.

    darek

  • 12. Data: 2005-12-15 07:33:06
    Od: s...@p...onet.pl

    w ktorym dokladnie miejscu regulaminu i toip to znalazles?

  • 13. Data: 2005-12-15 12:30:49
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    zbiggy napisał(a):

    > Można tam przenieść kk z innego banku?

    Tak. Dają automatycznie 10% limitu więcej oraz nie wymagają rezygnacji z
    poprzedniej karty (nie wymagają oficjalnie, nie tak jak w Raiffeisenie,
    gdzie wymagają rezygnacji, ale tylko teoretycznie;-)).

    Marek

  • 14. Data: 2005-12-15 17:03:07
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    > w ktorym dokladnie miejscu regulaminu i toip to znalazles?

    Powtorna analiza i konsultacja z az 3-ma pracownikami banku wyprowadzila
    mnie z tego przekonania - sorry za wprowadzenie w blad. Wszystkie operacje
    balance transfer traktowane sa na takich samych zasadach.
    darek

  • 15. Data: 2005-12-15 17:19:10
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > operacje
    > balance transfer traktowane sa na takich samych zasadach.

    No to jeszcze drugi bank z analogiczna oferta i mamy oscylator !!
    Darmowy kredyt do konca zycia !!

    marekz

  • 16. Data: 2005-12-15 18:37:51
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > No to jeszcze drugi bank z analogiczna oferta i mamy oscylator !! Darmowy
    > kredyt do konca zycia !!

    A po co drugi? Zrobmy dwie karty w tym i przelewajmy z jednej na druga i
    vice versa.

  • 17. Data: 2005-12-15 18:42:46
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    Darmowy

    > A po co drugi? Zrobmy dwie karty w tym i przelewajmy z jednej na druga i
    > vice versa.

    Error. Regulamin mówi że możesz spłacić ale KK innego banku.

    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2005-12-15 18:46:08
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
    > A po co drugi? Zrobmy dwie karty w tym i przelewajmy z jednej na druga i
    > vice versa.

    Byloby lepiej gdyby roznily sie okresami rozliczeniowymi a z tego co wiem,w
    Millennium, przynajmniej KK Economic maja taki sam, tj pelen m-c
    kalendarzowy.
    darek

  • 19. Data: 2005-12-15 18:54:15
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Piotr Gralak wrote:
    > Czy to prawda że w Millennium można sobie spłacać bez ograniczeń
    > zadłużenie na innej karcie? Bo ja myślałem że to tylko raz na początku
    > można, a tu w cenniku stoi jak byk, że spłata innej karty w oddziale
    > za darmo, i nic nie piszą, że tylko raz. Czyli mogę np. spłacać kilka
    > innych kart wydłużając sobie grace period. Korzysta ktoś z tego i może
    > potwierdzić?
    >
    > PG

    Spłacam kartą Reiffeisen (Amplico) inne karty od wielu miesięcy i nie ma
    z tym problemów.

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 20. Data: 2005-12-15 18:55:02
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Error. Regulamin mówi że możesz spłacić ale KK innego banku.

    Chcialem dobrze, a wyszlo jak zwykle. To moze faktycznie splacac karte
    innego banku, z ktorej wzielismy gotowke i wplacilismy do Millenium? Przy
    czym daty wybrania gotowki i splaty sa tak skorelowane, zeby odsetki nie
    wypaczyly szczytnej idei oscylatora.