-
1. Data: 2007-10-15 11:11:59
Temat: KK Millennium - wyciąg
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Witam,
Czy ktoś z PT Koleżeństwa zgłaszał do Millennium nieotrzymanie wyciągu z
KK? Jaka jest ich reakcja? Wysyłają w ramach reklamacji, czy jedną
możliwością jest odpłatne zamówienie duplikatu za drobne 30 PeeLeNów?
Czuję w kościach, że to obsługa coś namieszała z podpinaniem karty pod
wyciągi - wyciąg z zamykanej Visy dotarł na początku miesiąca, a wyciągu
do nowego Mastercarda jak nie było tak nie ma. TeleMillennium rozkłada
ręce i twierdzi, że nie ma możliwości sprawdzenia faktu poprawnego
wygenerowania wyciągu...
W sumie to papierowy wyciąg mi na cholerę, ale miło byłoby mieć ciągłość
w wyciągach na wypadek gdybym zechciał np. przenieść kartę :-))
WN
-
2. Data: 2007-10-15 14:37:26
Temat: Re: KK Millennium - wyciąg
Od: "Slavekk" <s...@g...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara"
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
news:fevhsf$45t$1@kushnir.sileman...
> Witam,
>
> Czy ktoś z PT Koleżeństwa zgłaszał do Millennium nieotrzymanie
> wyciągu z
owszem
> KK? Jaka jest ich reakcja? Wysyłają w ramach reklamacji, czy jedną
> możliwością jest odpłatne zamówienie duplikatu za drobne 30
> PeeLeNów?
patrz nizej
> Czuję w kościach, że to obsługa coś namieszała z podpinaniem karty
> pod wyciągi - wyciąg z zamykanej Visy dotarł na początku miesiąca, a
> wyciągu do nowego Mastercarda jak nie było tak nie ma.
> TeleMillennium rozkłada ręce i twierdzi, że nie ma możliwości
> sprawdzenia faktu poprawnego wygenerowania wyciągu...
bo nie miałeś zgłoszonej chęci otrzymywania wyciagu przy zmianie karty
Wizyta w oddziale i od nastepnego miesiaca wyciag jest
ten jeden miesiac ja olalem
Slawek