  • 1. Data: 2007-09-13 16:37:40
    Temat: KK Money - Zatankuj swoją kartę na wakacje - co z nagrodami ?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Witam !!
    Czy ktoś z grupowiczów otrzymał nagrodę w postaci 80 zł., za wydanie
    takiej właśnie kwoty na stacji benzynowej w czasie trwania promocji
    "Zatankuj swoją kartę na wakacje" ? W regulaminie napisali, że wypłata
    nastąpi do 20 września. Czyżby czekali do tego właśnie dnia ? Czy może
    nie zauważyli mojej transakcji, a może nie zmieściłem się w gronie
    tych 500 pierwszych osób. Napiszcie jak ta sprawa wygląda u Was.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-09-13 18:06:06
    Od: "wefe" <k...@g...PL>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie zauważyli mojej transakcji, a może nie zmieściłem się w gronie
    > tych 500 pierwszych osób. Napiszcie jak ta sprawa wygląda u Was.

    ja też czekam.....
    mają we wrzesniu zwracac, ale narazie cisza.

  • 3. Data: 2007-09-13 18:07:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 18:37, "Piotr" <p...@w...pl> wrote:
    > a może nie zmieściłem się w gronie
    > tych 500 pierwszych osób. Napiszcie jak ta sprawa wygląda u Was.

    Jakos nie mam zaufania do tych wszystkich "pierwsze x osob".

  • 4. Data: 2007-09-13 18:10:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Jakos nie mam zaufania do tych wszystkich "pierwsze x osob".

    Otóż to. Człowiek ma zero kontroli nad takimi "konkursami". To już
    wolę totolotka...

    MJ

  • 5. Data: 2007-09-17 08:20:39
    Od: "wefe" <k...@g...PL>

> [...]
    > nie zauważyli mojej transakcji, a może nie zmieściłem się w gronie
    > tych 500 pierwszych osób. Napiszcie jak ta sprawa wygląda u Was.
    dzis rozmawiałem z konsultantką, powiedziała ze zwrot srodków nastapi do 20
    wrzesnia wiec zaczekam te 3 dni...

  • 6. Data: 2007-09-26 10:03:04
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > dzis rozmawiałem z konsultantką, powiedziała ze zwrot srodków nastapi do 20
    > wrzesnia wiec zaczekam te 3 dni...

    U mnie 20.09 kasa nie pojawiła się na koncie, wiec 21 złożyłem telefonicznie
    reklamację w banku, choć kobitka upierała się aby tego nie robić, gdyż może nie
    znalazłem się w gronie tych pierwszych 500 osób...ale reklamacje przyjęła.
    Jednak nie dawało mi to spokoju i wczoraj 25.09 wszedłem na stronę
    direct.money.pl a tam poprzez czata połączyłem się z konsultantem i zapytałem
    się co z nagrodą w tej promocji, i czy rzeczywiście wyprzedziło mnie 500 osób,
    przekreślając moją szansę na nagrodę. Miłą Pani kazała mi chwilkę poczekać,
    później spytała mnie o nazwisko, które jej podałem, a w odpowiedzi konsultantka
    podała moje imię. Po czym powiedziała, że pieniądze zostały właśnie przelane na
    mój rachunek i rzeczywiście tak się stało. Więc niepotrzebna była reklamacja
    telefoniczna, wystarczyłby czat. Zastanawia mnie jednak, dlaczego musiałem
    upominać się o nagrodę, która nie była przecież gwarantowana, tylko ograniczona
    do pierwszych 500 osób. Tylko że ja zapłaciłem kartą 16.07 a promocja
    wystartowała 01.07 od której to daty trzeba był podpisać umowę, odczekać trochę
    na kartę, aktywować ją i dokonać płatności na stacji benzynowej. Moim zdaniem
    pewnie nawet nie było 500 osób które w okresie 01.07-31.08 podpisały umowy na KK
    Money, więc czy bank chciał w tej promocji nie wydać wszystkich nagród ? Czy po
    prostu przez przypadek zostałem przeoczony. Jakie jest Wasze zdanie ?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2007-09-26 12:30:14
    Od: "puzon" <k...@g...PL>

> [...]
    > Czy po
    > prostu przez przypadek zostałem przeoczony. Jakie jest Wasze zdanie ?
    u mnie tez po interwencji,
    tylko bylem pewen ze jestem w gronie tych 500 osób
    a pieniadze znalazły sę dopiero 25 wrzesnia