  • 11. Data: 2007-02-23 08:25:32
    Temat: Re: KK Multi i transakcje MO/TO/IO
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > trzeba zadzwonic przed wznowieniem i pogadac...

    To jeszcze jakies 11 miesiecy :)

    > zobaczymy czy bedziesz mial to samo co ja z MC z Mille = blokady na
    > dziwne kwoty

    Zobaczymy czy mi w ogole dadza ta karte.

    > a MC z ING doskonala do zakupow w walucie innej niz euro ;-)

    I wlasnie do tego chce jej uzywac. Aczkolwiek nie wiem czy zakupy w sklepach
    internetowych beda wystarczajace do zwolnienia z oplaty za wydanie karty.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-02-23 08:33:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > I wlasnie do tego chce jej uzywac. Aczkolwiek nie wiem czy zakupy w
    > sklepach internetowych beda wystarczajace do zwolnienia z oplaty za
    > wydanie karty.

    zalezy na jaka kwote bedziesz je wykonywal...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-02-23 08:39:15
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > zalezy na jaka kwote bedziesz je wykonywal...

    Z tego co pamietam to wymagaja 1000 PLN w ciagu 3 miesiacy ?

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-02-23 09:17:35
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > nie pamietam, bralem te karte z zalozeniem ze bede z niej korzystal
    > tylko rok, obsluga w oddziale mnie powalila ;-(

    Ale problem w tym, ze za pierwszy rok tez sie placi jak sie nie wyda iles tam.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2007-02-23 09:20:37
    Od: RobertS <r...@x...pl>

  • 16. Data: 2007-02-23 09:28:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ale problem w tym, ze za pierwszy rok tez sie placi jak sie nie wyda
    > iles tam.

    nieeeeeeeeeeee karte mialem gratis i wiele operacji nie wykonalem,
    oplaty nie pobrano

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2007-02-23 09:35:02
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > nieeeeeeeeeeee karte mialem gratis i wiele operacji nie wykonalem,
    > oplaty nie pobrano

    Ja mam inaczej.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2007-02-23 10:16:49
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja mam inaczej.

    slabo negocjowales, mnie bank bardzo chcial dac te karte, bo mialem
    sporo kasy na rachunku OKO ;-))

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 19. Data: 2007-02-23 10:22:43
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > slabo negocjowales, mnie bank bardzo chcial dac te karte, bo mialem
    > sporo kasy na rachunku OKO ;-))

    Nie mam tam teraz zadnego konta, nigdy wczesniej tez nic tam nie mialem :) W
    dodatku karte chce z najnizszym limitem bez przedstawiania tzw. papierow.
    Dlatego tez nie mam pozycji do jakichkolwiek negocjacji :)

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2007-02-25 14:30:20
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Chodzą słuchy w maglu, że da się je zablokować niezależnie od transakcji
    > bezgotówkowych, tylko trzeba przekonać o tym konsultantów na multilinii.
    > Ktoś to testował?

    potwierdzam - można zablokować tylko trzeba od razu prosić o przełączenie
    do "specjalisty"

    mi zablokowali po pierwszym telefonie
    znajemowemu przy 3 telefonie (chyba to kwestia doświadcznia Miltilinek)
    magnat