  • 1. Data: 2011-11-14 10:18:06
    Temat: KK Multi vs KK MBank - dzień zamknięcia wyciągu
    Od: luc <b...@g...net>

    Posiadam tytułowe karty, obie mają dzień zamknięcia wyciągu ustalony
    na 11. W piątek było święto, więc wyciąg w Multi jeszcze nie został
    zamknięty (pewnie stanie się to dziś). A ten z mBanku - został
    zamknięty 11ego. Dziwne?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-11-14 10:25:18
    Temat: Re: KK Multi vs KK MBank - dzień zamknięcia wyciągu
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości grup
    g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]
    > na 11. W piątek było święto, więc wyciąg w Multi jeszcze nie został
    > zamknięty (pewnie stanie się to dziś). A ten z mBanku - został

    No. Też zwróciło to moją uwagę. W mBanku 11.11 nie był świętem, a w Multi
    był.

  • 3. Data: 2011-11-14 10:41:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 14 Nov 2011 11:25:18 +0100, MarekZ wrote:

    > No. Też zwróciło to moją uwagę. W mBanku 11.11 nie był świętem, a w
    > Multi był.

    To proste: mBank jest bardziej niemiecki, niż Multi ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2011-11-14 11:23:27
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Lis, 11:25, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości grup
    g2000vbg.googlegroups.com...

    > No. Też zwróciło to moją uwagę. W mBanku 11.11 nie był świętem, a w Multi
    > był.

    A mógłbyś sprawdzić, jak było na wyciągu z zeszłego roku? Moja KK w
    mBanku ma krótszy staż...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 5. Data: 2011-11-14 12:15:51
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości grup
    g2000vbg.googlegroups.com...

    > No. Też zwróciło to moją uwagę. W mBanku 11.11 nie był świętem, a w Multi
    > był.

    Bo w Multi 11-go swietowali ludzie a w mbanku komputery caly czas
    zapieprzaja :)

  • 6. Data: 2011-11-14 18:05:18
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-14 11:18, luc pisze:
> [...]
    > na 11. W piątek było święto, więc wyciąg w Multi jeszcze nie został
    > zamknięty (pewnie stanie się to dziś). A ten z mBanku - został

    A na karcie Multi nie wisialy jeszcze jakies blokady 11-go ?

  • 7. Data: 2011-11-14 18:51:59
    Od: luc <b...@g...net>

    On 14 Lis, 19:05, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > A na karcie Multi nie wisialy jeszcze jakies blokady 11-go ?

    Nie sprawdzałem tego 11ego, ale teraz w operacjach bieżących jest
    jedna transakcja z 10ego, rozliczona 12ego. Ale normalnie taka
    transakcja przeszłaby na nowy wyciąg...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 8. Data: 2011-11-14 23:01:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości grup
    g2000yql.googlegroups.com...

    > A mógłbyś sprawdzić, jak było na wyciągu z zeszłego roku? Moja KK w
    > mBanku ma krótszy staż...

    Kurczę, niestety ta moja mBankowa też nie skończyła jeszcze roczku.
    Natomiast w Multibanku rok temu tak jak i w tym roku 11 listopada nie
    wygenerował się wyciąg.