  • 21. Data: 2006-02-04 07:06:47
    Temat: Re: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Zgadza się, zrobiłem to samo. Żal tylko podlgądu blokad on-line... Aha,
    >żeby mieć w ogóle dostęp przez Internet, musisz mieć u nich konto -
    >wystarczy bezpłatne OKO.

    no wlasnie, mialem pytac o roznice w funkcjonalnosciach, i juz widze
    ze sa. bezplatne konto-luzik, moge zalozyc-choc glupota ze trzeba je
    tylko zakladac z tego powodu, ale jesli chodzi o blokady to juz kicha,
    bo czasem zupelnie nie pamietam ile mam jeszcze limitu, zagladam i np.
    z 5 blokad jeszcze wisi, a to za zakupy, a to za stale obciazenia np.
    z orange lub innych rachunkow :( szkoda...
    poza tym widze ze ta karta ma 2 dni krotszy okres kredytowania, ja mam
    54, a tu jest 52 :) drobnostka ale jednak kolejna wada...
    czy cos jeszcze mniej funkcjonalnego posiadaja w porownaniu do multi?
    acha, w multi mam karte ze zdjeciem... a tu takiej miec nie mozna? :(

  • 22. Data: 2006-02-07 10:07:28
    Temat: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Od: " Robert " <r...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Rok temu dostalem karte za free. Jako, ze zbliza sie termin jej waznosci
    > to dzwonie i pytam sie, jak zredukowac oplate za odnowienie karty ?
    > Odpowiedz jasna i prosta : NIE DA SIE, NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI.

    Da się. Jestem klientem Multi Aquarius. Dostałem wznowioną kartę, złożyłem
    wniosek o zwrot opłaty za wznowienie karty po 2 tygodniach wpłynęło 70 zł z
    powrotem na rachunek karty. Obroty w ciągu 6 miesięcy 5.6k PLN.

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 23. Data: 2006-02-07 10:30:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Robert <r...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Da się. Jestem klientem Multi Aquarius. Dostałem wznowioną kartę, złożyłem
    > wniosek o zwrot opłaty za wznowienie karty po 2 tygodniach wpłynęło 70 zł z
    > powrotem na rachunek karty. Obroty w ciągu 6 miesięcy 5.6k PLN.

    Sumaryczne, czy to srednia miesieczna?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2006-02-07 21:31:19
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Robert <r...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Obroty w ciągu 6 miesięcy 5.6k PLN.
    >
    > Sumaryczne, czy to srednia miesieczna?

    Sumaryczne za ostatnie 6 miesięcy. Przez wcześniejsze 6 miesięcy z karty nie
    korzystałem, bo mieszkałem poza Polską.
    O możliwości odzyskania opłaty dowiedziałem się z Multilini.

    --
    Pzdr

    Robert