  • 31. Data: 2010-12-30 14:58:06
    Temat: Re: KK Multibanku także w bluecash?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 30 Gru, 13:30, luc <b...@g...net> wrote:

    > Przy próbie skorzystania z mutlitransferu:
    >
    > "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    > Telefonicznej..."
    >
    > Hmmm..

    Sam sobie odpowiem. Przy Multitransferze i Operze nie korzystać z
    Wand, tylko dane do zalogowania trzeba wpisywać ręcznie.

    pzdrwm
    luc

  • 32. Data: 2010-12-30 15:09:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-30 15:56, Rafal M pisze:

    > I przy max limicie mam odmowe :/
    >
    > Troche to glupie - dawac _spersonalizowana_ oferte na koncie i
    > odmawiac jak przyjdzie co do czego.

    Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

  • 33. Data: 2010-12-30 15:24:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Gru, 16:09, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    odmawiac jak przyjdzie co do czego.

    > Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

    O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 34. Data: 2010-12-30 15:28:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-30 16:24, Rafal M pisze:

    > O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

    Oj tego nie wiem.

  • 35. Data: 2010-12-30 15:33:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafal M <r...@g...com> writes:

    > On 30 Gru, 16:09, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > odmawiac jak przyjdzie co do czego.

    > O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

    OIDP to tak (nie chce mi się teraz zaglądać do swoich raportów)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 36. Data: 2010-12-30 15:41:08
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Gru, 16:33, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > OIDP to tak (nie chce mi się teraz zaglądać do swoich raportów)

    No nic, karta ktora mam wyssana do oporu i odlozona do szuflady na
    najblizsze 50 dni ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 37. Data: 2010-12-30 16:47:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:

    > Podobno się nie da, ale ... mi się udało. To było podczas brania
    > kredytu i doradca chciał mi do niego sprzedać tyle produktów, ile się
    > dało. Wybrałem te, za które nic nie muszę płacić dodatkowo ;-)

    To doradca ma takie "dodatkowe prawa"? Na infolinii mi powiedzieli, ze
    nie da sie przeniesc z mbanku i pewnie wniosek odrzuca :(
    Moze bym w takim razie zaatakowal jakiegos doradce...

  • 38. Data: 2010-12-30 16:58:09
    Od: luc <b...@g...net>

    On 30 Gru, 17:47, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > To doradca ma takie "dodatkowe prawa"? Na infolinii mi powiedzieli, ze
    > nie da sie przeniesc z mbanku i pewnie wniosek odrzuca :(
    > Moze bym w takim razie zaatakowal jakiegos doradce...

    Nie wiem, czy ma prawa, ale miał straszne parcie na sprzedaż
    dodatkowych produktów do konta AQ. To było jakiś czas temu, gdy nie
    było jeszcze rekomendacji KNF, a marże na kredyty niskie...

    pzdrwm
    luc

    pzdrwm
    luc

  • 39. Data: 2011-01-03 09:15:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > U mnie też na FX pod Windą, nie chce pod FX debianowym.

    Wyjaśniło się. Fx się zawsze mnie pyta o zapisanie ciasteczek i
    musiałem kiedyś zabronić zapisać ciasteczko z bluecash. Po wyczyszczeniu
    i zezwoleniu wszystko ładnie działa, również pod Linuksem.

    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X