  • 1. Data: 2003-11-23 20:45:33
    Temat: KK Nowa w Reiffaisen - brał juz ktos?
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Witam Grupowiczów!

    Czy korzystał ktoś juz (w sensie - zamawial) nową karte VC Nowa w Reiffaisen
    ?
    Szczególnie interesuje mnie aspekt uproszczonego wydawania - na podstawie
    wyciągów z innej KK. Jak to w praltyce u Was wyglądało?

    pzdr
    Seb

  • 2. Data: 2003-11-24 07:08:05
    Temat: Re: KK Nowa w Reiffaisen - brał juz ktos?
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > Czy korzystał ktoo juz (w sensie - zamawial) nową karte VC Nowa w
    Reiffaisen
    > ?
    > Szczególnie interesuje mnie aspekt uproszczonego wydawania - na podstawie
    > wyciągów z innej KK. Jak to w praltyce u Was wyglądało?

    Musisz zrezygnowac z przenoszonej KK, w moim wypadku wysoki (dla mnie) limit
    na VC w mBanku, takie samo jak w VC Nowa w Reiffaisen oprocentowanie,
    dluzszy gracepaid zupelnie sie wiec nie kalkuluje, bez rezygnacji niechciali
    mi wydac wiec stracili klienta :(

    Fajas

  • 3. Data: 2003-11-24 15:04:32
    Od: "seb" <a...@a...pl>

> [...]
    > na VC w mBanku, takie samo jak w VC Nowa w Reiffaisen oprocentowanie,
    > dluzszy gracepaid zupelnie sie wiec nie kalkuluje, bez rezygnacji

    Potwierdzam - rozmowa byla krotka

    ja: -musze rezygnowac z mojej 'starej' ?
    Oni: -Aby było na uproszczonych zasadach, tak.
    ja: - To ja dziekuje. Moja ma moze wyzszy procent, ale dluzszy GP.

    Tylko dlaczego o tym wyraźnie nie napiszą? Jest tylko: "Przyznamy na
    podstawie wyciagu Twojej karty kredytwoej w innym banku". A potem sie
    okazuje, ze "Przyznamy na podstawie (...), ale tamtą sobie musisz
    zlikwidować"

    Mogli miec solidnego klienta, jak nie, to nie ;)

    Seb

  • 4. Data: 2003-11-24 15:58:34
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    czesc
    z Waszychg wypowiedzi:
> [...]

    > podstawie wyciagu Twojej karty kredytwoej w innym banku". A potem sie
    > okazuje, ze "Przyznamy na podstawie (...), ale tamtą sobie musisz

    racja, dziwia mnie rowniez ich praktyki. poza tym jakie problemy i jaka
    droga karta wyrabiana od zera (patrz post i odpowiedzi "Info o KK NG
    Raiffeisen'a")
    duza jest konkurencja w tym segmencie, wiec dziwi tym bardziej
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2003-11-24 16:04:14
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    czesc ponownie
    mnie poza powyzszym Raiffeisen zaskoczyl z innej strony - 3 dni przed moja
    proba wyrobienia u nich "Nowej" zlikwidowalem stara w innym banku.
    zachecony reklama "NOWEJ" karty Raiffeisena chcialem u nich wyrobic takowa -
    i juz nie moglem bo strej nie mialem ;(((
    nie beda mieli klienta, bo w reklamie niedopowiedzenia. gdyby bylo jasno -
    "w miejsce strej" a nie skrotowo, to bylbym ich klientem.
    ale moze to i lepiej ;) jutro odbiore troche lepsza karte, z dluzszym
    okresem splaty

    ciekawe czy ktos z Raiff-B to czyta, czy ktos pojdzie po rozum do glowy...
    (moze ktos z zarzadu ma hobby - czytanie newsow... bo czy marketing to
    czyta - watpie...)

    zbyszko janke

  • 7. Data: 2003-11-24 20:12:57
    Od: <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Ja zlikwidowalem stara VC, chcac przeniesc ja do innego banku. W trakcie
    splacania rachunku zaproponowano mi "nowa" KK VC. Podziekowalem. Za kilka dni
    pomyslalem, ze moze warto zapytac w banku, czy nie daloby sie pozyskac tej
    nowej po zamknieciu starej.

    Dostalem odpowiedz, ze absolutnie nie jest mozliwe otrzymanie na
    uproszczonych zasadach. Jedynie na warunkach ogolnych a wiec jak zwykly
    klient.

    Tez nie rozumiem takiego postepowania. Majac historie mojego rachunku bank
    niczego nie ryzykuje (albo nic wiecej niz prowadzac moja stara Vise), ma
    kolejna kase na kolejny rok, itp.

    Zero elastycznosci.

  • 8. Data: 2003-11-25 19:10:50
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    czesc tomaszek.w

> [...]
    > niczego nie ryzykuje (albo nic wiecej niz prowadzac moja stara Vise), ma

    tez probowalem. wyciagi z karty na stole (z tej co 3 dni wczesniej oddalem
    rezygnujac), dowody splat zadluzenia (papierowe!) i guzik - prosze przyniesc
    stara karte - koniecznie trzeba podpisac lojalke ze zrezygnuje ze starej
    karty w przeciagu 7 dni...
    zle w Raiffeisenie ;(
    zbyszko janke