  • 1. Data: 2009-10-31 11:22:15
    Temat: KK OF KIS
    Od: SQLwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com>

    A mnie się ta karta podoba!
    Jest precyzyjnie określone za co klient jest obciążany. M.in. nie może
    zostać obciążany za nie-swoje transakcje, także MOTOIO (przynajmniej tak
    to rozumiem): "Klient ... wyraża zgodę na dokonanie transakcji... przez
    podanie ... CVV2"
    - a więc jeśli to NIE KLIENT podał ten numer, to transakcja nie była
    autoryzowana. To bank musi udowodnić, że to klient rozmawiał.
    Przykładowy fraud: ktoś sfotografował kartę i frauduje na MOTOIO.

    Te 50zł za wypowiedzenie można IMHO ominąć wypowiadając w teleserwisie
    (TOiP traktuje o "piśmie", a jak rozumiem - przez tf nie ma pisma).
    Przy okazji okazało się, że umowę na moją bieżącą KK mam już w mocno
    zakurzonych pudłach z archiwami i ani mi się śni jej szukać, więc
    uznałem, że pożądane będzie "odświeżenie krwi", więc chyba z bieżącą
    kartą sie pożegnamy. Tylko w ten sposób możemy skłaniać banki do
    uatrakcyjniania ofert. Muszę tylko wykłócić się o wyższy limit. Limit
    powinien być 2x najwyższe przewidywane obroty miesięczne.

    Nie podoba mi się przewalutowywanie przez Visa-USD, a więc w EU
    niekorzystnie.

    Brzydki punkt w umowie (par.13), że bank może przekazać wszystkie dane o
    transakcjach nabywcy wierzytelności i wtedy tajemnica bankowa przestaje
    obowiązywać. To powinno być niedopuszczalne.

    Nie wiem co w przypadku, gdy przekraczam limit. W obecnej karcie jest po
    prostu odmowa autoryzacji i brak problemu. Jeśli tutaj zamiast/oprócz
    odmowy jest karne 50zł - to dyskwalifikuje tę kartę. Doświadczył ktoś?

    Brak precyzji co to oznacza "niezwłocznie" w przypadku reklamacji.
    Bulwersujący termin na załatwienie reklamacji: 180 dni.

    --
    Pzdr. SQLwiel.

  • 2. Data: 2009-10-31 11:42:21
    Temat: Re: KK OF KIS
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A mnie się ta karta podoba!
    mi tez, ale dostałem odmowę (spr. w BIK) - chyba już ich za dużo
    posiadam :)
    ciekawe czy mozna przeniesc karte do OF?

  • 3. Data: 2009-10-31 12:32:52
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    sunwick pisze:
    > mi tez, ale dostałem odmowę (spr. w BIK) - chyba już ich za dużo
    > posiadam :)
    > ciekawe czy mozna przeniesc karte do OF?

    Ja dostałem maila, że w ciągu kilku dni ktoś się skontaktuje i czekam
    już sobie drugi tydzień :) W międzyczasie zdążyłem załatwić kk Aliora.

  • 4. Data: 2009-10-31 12:41:22
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Te 50zł za wypowiedzenie można IMHO ominąć wypowiadając w teleserwisie
    (TOiP traktuje o "piśmie", a jak rozumiem - przez tf nie ma pisma).

    wg wyjasnien konsultantów to jest opłata jak bank wypowiada umowe, a nie
    uzytkownik karty

    GP