  • 1. Data: 2009-11-20 17:23:26
    Temat: KK OF (NB?)
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    [ nie reklamuję tu produktu OF, lecz wymieniam co mi prezentowano by
    zapytać ]

    kk, główna i dodatkowa.
    obie bezpłatna (0 wydanie, 0 wznowienie, 0 kontynuacja)
    brak warunków progowych (można nie płacić wcale, nie wykonywac transakcji).
    w ciemno 7000 limitu (dla mnie akurat).

    co jest w niej nie tak, poza okropnym wyglądem i autoryzowniem pin'em?

    zapomniałem zapytać konsultanta, może odpowie ktoś mający karty openfinance:
    - czy można zmienić pin do tych kart?
    - czy do tej karty jest podgląd na www?
    - czy można z niej dokonywać przelewy, np. płacić r-ki jak z kk citi?
    - czy za przypomnienie o terminie spłaty smsem się płaci?

    i jak to jest:
    - karta nie ma chipa (przynajmniej na foto), a ma być autoryzowana pinem -
    może tak być? można to zmienić?

  • 2. Data: 2009-11-20 17:53:57
    Temat: Re: KK OF (NB?)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Konrad N.S. pisze:
> [...]
    > w ciemno 7000 limitu (dla mnie akurat).
    >
    > co jest w niej nie tak, poza okropnym wyglądem i autoryzowniem pin'em?

    a odwiedziles juz www.keepitsimple.pl ?
    tam znajdziesz odp. na swoje pytania

    sposób autoryzacji nie zależy od karty tylko od akceptanta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-11-20 17:55:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Konrad N.S. nadaje:

    > co jest w niej nie tak, poza okropnym wyglądem i autoryzowniem pin'em?

    Nakleisz sobie pokemona i będzie gucio.

    > zapomniałem zapytać konsultanta,

    Oddzwoń na numer z którego do ciebie dzwonili...

    > - czy można zmienić pin do tych kart?

    tak

    > - czy do tej karty jest podgląd na www?

    tak

    > - czy można z niej dokonywać przelewy, np. płacić r-ki jak z kk citi?

    tak/nie

    > - czy za przypomnienie o terminie spłaty smsem się płaci?

    nie

  • 4. Data: 2009-11-20 18:26:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > sposób autoryzacji nie zależy od karty tylko od akceptanta

    Oj nie mozna tego tak upraszczac. Karta ma zapisany na pasku service code,
    gdzie jednym z elementow jest sposob weryfikacji uzytkownika. Przy
    standardowych ustawieniach terminala wlasnie to on decyduje o sposobie
    weryfikacji. Oczywiscie moga byc niestandardowe ustawienia gdzie bedzie
    wymuszany pin lub podpis.

    MK

  • 5. Data: 2009-11-20 21:12:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > standardowych ustawieniach terminala wlasnie to on decyduje o sposobie
    > weryfikacji. Oczywiscie moga byc niestandardowe ustawienia gdzie bedzie

    kiedys rowniez tak myslalem, ale od czasu kiedy dostalem kk Alior (z
    chipem) i w jednym sklepach PIN a w innych podpis to juz zupelnie
    zglupialem...

    wczesniej karty wypukle z chipem zawsze autoryzowalem PINem, ale widac i
    to nie jest juz pewne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-11-20 21:51:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > zglupialem...
    >
    > wczesniej karty wypukle z chipem zawsze autoryzowalem PINem, ale widac i

    Musiales PINem, bo taki byl service code. Na karcie Aliora masz zapewne
    service code 201, dlatego przy standarcowym ustawieniu terminala transakcja
    paskowa jest potwierdzana podpisem. Jak bede mial chwile to sprawdze zapisy
    zapisy paskow na swoich nowych nabytkach...

    MK

  • 7. Data: 2009-11-20 22:07:25
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-20 22:12, RobertS pisze:

> [...]
    > zglupialem...
    >
    > wczesniej karty wypukle z chipem zawsze autoryzowalem PINem, ale widac i

    Czy masz jakiś wykaz tych kodów lub inne informacje dot. technicznej
    strony zapisu na kartach?

  • 8. Data: 2009-11-21 06:21:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Czy masz jakiś wykaz tych kodów lub inne informacje dot. technicznej
    > strony zapisu na kartach?

    http://www.gae.ucm.es/~padilla/extrawork/tracks.html

    MK