  • 11. Data: 2009-09-22 20:17:23
    Temat: Re: KK Polbank Era
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-09-21 16:18, Krzysiek wrote:

    > Jeśli masz taką mozliwość idź do oddziału, powinno być szybciej.
    > Ja po wizycie w oddziale czekałem dwa dni na odpowiedź i potem z
    > tydzień na przyjście karty pocztą. (choć to0 nie była Polbank Era
    > tylko inna)

    Tak właśnie trzeba zrobić. U mnie decyzja była na trzeci dzień, ale
    dowiedziałem się tylko dlatego, że choć panienka obiecała oddzwonić,
    poszedłem od razu po południu, jak nie oddzwoniła rano.

    witrak()

  • 12. Data: 2009-09-22 22:40:46
    Od: " " <r...@g...pl>

    sebakrk <s...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    > Mam pytanie do szanownych grupowiczów, jak długo czeka się na decyzję ?
    > Dzwoniłem tydzień temu, Pan miał się odezwać "na dniach" i cisza
    > pozdr.seba

    Z wlasnego doswiadczenia zgadywalbym, ze decyzja jest odmowna. Przy
    pozytywnej dzwonia dosyc szybko.

    R.

  • 13. Data: 2009-09-23 07:30:50
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    r...@g...pl pisze:

    > Z wlasnego doswiadczenia zgadywalbym, ze decyzja jest odmowna. Przy
    > pozytywnej dzwonia dosyc szybko.
    >
    > R.

    zastanawia mnie właśnie w czym jest problem skoro jest odmowa to
    przecież powinni też reagować szybko. Nie przyznajemy i już.

    Wtedy mam jasność i szukam innych rozwiązań (pomijam fakt że staram się
    o śmieszny limit 2000)
    pozdrawiam seba

  • 14. Data: 2009-09-23 14:18:51
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    r...@g...pl pisze:

    > Z wlasnego doswiadczenia zgadywalbym, ze decyzja jest odmowna. Przy
    > pozytywnej dzwonia dosyc szybko.
    >
    > R.

    No i oddzwonili
    Decyzja pozytywna w piątek ma być kurier z papierami
    pozdr. seba

  • 15. Data: 2009-09-23 16:33:07
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "sebakrk" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > No i oddzwonili
    > Decyzja pozytywna w piątek ma być kurier z papierami

    Co nie znaczy, że karta będzie szybko. U mnie po otwarciu koperty okazało
    się, że nie przysłali druku oświadczenia o zarobkach. Druk dosłali emailem.
    Po wydrukowaniu i wypełnieniu odesłałem zwykłą pocztą. Po kolejnym tygodniu
    a może nawet później telefon z banku, że mam zgłosić się do oddziału, tam z
    ich komputera zalogować się na swoje konto (w innym banku) i wydrukować
    wyciągi z trzech ostatnich miesięcy z widoczną kwotą wpływów. Po następnym
    tygodniu przysłali kartę. We wniosku o kartę podałem dane pracodawcy i jego
    telefon, żeby mogli zweryfikować zarobki. Pewnie odmówił i dlatego wyciągi
    kazali drukować. Cała procedura trwała około miesiąca. Ale z karty jestem
    zadowolony. Dość często jej używam, nigdy problemów z autoryzacją. Używałem
    w Szwecji i kurs lepszy niż w kantorach.

  • 16. Data: 2009-09-24 06:22:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:43:05 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > tylko tak się teraz zastanawiam, kartą chciałem by mieć te 1%, z drugiej
    > strony żadko kartą płacę, mało sklepów u mnie na kartę, przez allegro
    > zakupy? też dość żadko, mam darmową na zawsze z mbanku, więc po holerę
    > to brałem? :)

    Kup w jakiejś księgarni wysyłkowej słownik ortograficzny, bo aż oczy bolą
    hłe hłe i już jedna transakcja więcej ;)

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-09-24 06:26:20
    Od: "K" <f...@g...apl>

    > mam darmową na zawsze z mbanku, więc po holerę to brałem? :)
    >
    > powiedziałem że odbiorę na miejscu 9/10 może zrezygnować ;p

    Bierz, bierz - Polbank Era jest fajna. Jedyny minus: brak podglądu
    transakcji z Internetu.
    Moze ktos podpowie czy ten "pakiet SMS" (SMS dosłownie w momencie
    transakcji) będzie darmowy cały czas?
    Też mam mBankową darmową dozywotnio - ale dożywotniość dotyczy karty (u mnie
    2011) a nie właściciela ;-) (whichever comes first)

  • 18. Data: 2009-09-24 06:30:08
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    RK pisze:

> [...]
    > Cała procedura trwała około miesiąca. Ale z karty jestem zadowolony.
    > Dość często jej używam, nigdy problemów z autoryzacją. Używałem w

    U mnie zarobki weryfikowali telefonicznie z tego co wiem, mam nadzieje
    że nie będzie już większych problemów, w ostateczności przeniosę
    dotychczasową do aliora, chociaż wolałbym tego uniknąć bo podobno są
    czasem problemy z autoryzacją tej karty.
    A tak przy okazji ile kosztuje zmiana PINu do karty Polbank Era ?
    pozdr Seba

  • 19. Data: 2009-09-24 06:36:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:26:20 +0200, K napisał(a):

    > Bierz, bierz - Polbank Era jest fajna. Jedyny minus: brak podgl?du
    > transakcji z Internetu.
    > Moze ktos podpowie czy ten "pakiet SMS" (SMS dos?ownie w momencie
    > transakcji) bedzie darmowy ca?y czas?

    Dla polbank-era jest darmowy cały czas.

    PS Ustaw kodowanie dla swoich postów:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Xenocide

  • 20. Data: 2009-09-24 07:35:41
    Od: luc <b...@g...net>

    On 24 Wrz, 08:30, sebakrk <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > czasem problemy z autoryzacją tej karty.
    > A tak przy okazji ile kosztuje zmiana PINu do karty Polbank Era ?

    W ichnim bankomacie zrobisz to za darmo. Tak samo możesz wydrukować
    sobie miniwyciąg z ostatnich 10 operacji. BTW - czy ktoś rozpracował
    opcję 'szybka wypłata' vs 'normalna wypłata' w bankomacie Polbanku?
    Jak się pytałem obsługę o co w tym chodzi, to powiedzieli, żeby z tej
    szybkiej nie korzystać... Ale kusi ;-)

    pzdrwm
    luc