  • 21. Data: 2009-10-26 12:09:08
    Temat: Re: KK Polbank Era i Heyah
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:37:46 +0200, Znawcza napisał(a):

    > Jestem doradcą w Polbanku i wiem ;-)
    >
    > Numer może być w Heyah i nie musi być zarejestrowany u operatora.
    >
    > Powiem więcej - jeśli bierzesz kredyt gotówkowy w Polbanku to masz prawo
    > do karty kredytowej gwarantowanej (inna sprawa, że limit nie powala na
    > kolana). Jeśli oświadczysz, że chcesz kartę Polbank Era i jesteś
    > klientem PTC to dostaniesz tę kartę. Bank na poziomie placówki nie ma
    > możliwości zweryfikowania czy nr rzeczywiście jest w Erze...

    Niedługo się chyba przekonam i dam znać jak to rzeczywiście wygląda.

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2009-10-27 14:25:44
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 20 Paź, 19:09, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Polbankowa super dla płatności w innych walutach i 36 transakcji zwalnia
    > z opłaty, do tego cashback 1% - jak dla mnie rewelacja (chociaz podglad
    > przez net jest b.ograniczony)

    Złożyłem wniosek w placówce Polbanku i od razu dostałem do podpisania
    umowę do karty kredytowej. Umowa wejdzie w życie jak departament
    ryzyka Polbanku stwierdzi że jestem godzien aby dostąpić zaszczytu
    otrzymania ich karty ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 23. Data: 2009-11-13 20:55:11
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...pl> napisał(a):

    > Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w
    > Heyah?

    Odpowiem na pytanie które sam zadałem:
    Da się
    Po tygodniu oczekiwania nowa KK w kieszeni.

    Tomek