  • 1. Data: 2012-06-21 15:16:25
    Temat: KK Polbank - nadpłata karty, a większy zakup
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    Cześć,
    Czy kartę kredytową Polbanku (ERA) da się nadpłacić, tak żeby można potem
    dokonać jednej większej transakcji przekraczającej limit kredytowy karty?

    Próbowałem coś znaleźć w sieci, ale dla Polbanku nic mi nie wyskakiwało.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 2. Data: 2012-06-21 16:55:01
    Temat: Re: KK Polbank - nadpłata karty, a większy zakup
    Od: Kuba Buba <m...@g...com>

    On 21 Cze, 15:16, "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Próbowałem coś znaleźć w sieci, ale dla Polbanku nic mi nie wyskakiwało.

    Tak, działa. Sprawdzone osobiście.
    Oczywiście 1% od transakcji też wpadnie.

    zdrów
    KUB'a

  • 3. Data: 2012-06-22 08:52:19
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    > Tak, działa. Sprawdzone osobiście.
    > Oczywiście 1% od transakcji też wpadnie.

    Dzięki za info.
    Pozdrawiam
    Bartnick