  • 11. Data: 2009-04-08 06:57:17
    Temat: Re: KK Polbanku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 7 Kwi, 22:54, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Mi LUKAS zawsze przypomina gigantyczne kolejki w oddziałach, gdzie
    > ludzie wpłacali 10 zł raty za czajnik...
    >
    > Za to Multi nie jest w stanie zamknąć mi karty od listopada... karty,
    > która nie powinna istnieć, bo została zamieniona na inna kartę w ramach
    > Multibanku. Dzisiaj dostałem (zamykałem ją w listopadzie!!) jakiś wyciąg
    > z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani
    > na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa.
    > Taki mBank z oddziałami. Szkoda gadać.
    >
    > --
    > Mithos

    Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
    czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
    czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
    miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
    nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
    zamknięta. Ostatecznie zniknęła w BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
    zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
    wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
    zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

  • 12. Data: 2009-04-08 07:44:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 05 Apr 2009 22:19:21 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła
    > albo Polbank Era):

    Posiadam dwa wypukłe MC z tego banku.

    > - czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?

    Najmniejszych.

    - czy jest
    > możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?

    Nie.

    - jakie
    > dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę?

    Co do zasady zaświadczenie o wysokości zarobków.

    czy można przenieść z
    > innego banku bez całej papierkologii?

    Niestety już nie.

    Ogólnie mimo tego wszystkiego kartę polecam.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-04-08 08:25:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl pisze:
> [...]
    > wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
    > zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

    Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za
    niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-04-08 08:48:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:

    > - czy jest możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?

    Mge uzpelnic, ze w przypadku kart dodatkowych (akurat Polbank Era wogole
    takich nie oferuje) nie mozna przydzielic im dodatkowych limitow i maja
    te same mozliwosci limitowe co karta glowna (chyba rowniez nie obejmuja
    ich zwolnienia z oplat). W przypadku wyrabiania karty dodatkowej np. dla
    dziecka, zony , czy innej niepanujacej nad wydatkami osoby moze to byc
    ryzykowne, gdyz dajac jej karte dodatkowa udostepniamy caly przyznany
    nam limit.

  • 15. Data: 2009-04-08 09:17:26
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 8 Kwi, 10:25, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za
    > niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.
    >
    > --
    > Mithos

    Poszedłbym w opcję "okradzenia" przez bank, ponieważ bank sam pobrał
    opłatę za świadczenie, którego nie wykonał.
    Masz podstawy do zadośćuczynienia. W takich sytuacjach żądam kwoty
    jaką bank pobiera za monit telefoniczny.

  • 16. Data: 2009-04-08 10:26:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 07:44:20 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    [ciach]
    > Ogólnie mimo tego wszystkiego kartę polecam.

    Ja też ale golda (o ile masz zdolność), 60 transakcji rocznie pewnie
    wyrobisz a daje to np. darmowy duplikat.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-04-08 10:28:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:26:10 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Ja też ale golda (o ile masz zdolność), 60 transakcji rocznie pewnie
    > wyrobisz a daje to np. darmowy duplikat.

    Fajna jest też Polbank Dzieciom -- darmowe karty dodatkowe i niższy limit
    zwalniający z opłaty.

  • 18. Data: 2009-04-08 10:38:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 10:28:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Fajna jest też Polbank Dzieciom -- darmowe karty dodatkowe i niższy limit
    > zwalniający z opłaty.

    Limit ma taki sam jak zwykła. A to, ze gold ma płatne dodatkowe to dość
    dziwne jest. No ale jak nie chcą zarabiać na prowizji od transakcji to ich
    problem.

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2009-04-08 16:55:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 22:44:03 +0200, "Valdi.Pavlack"
    <V...@P...NOspam.pl> wklepał(-a):

    >Alior?

    O tym wcześniej nie myślałem, bo ... na stronie Mastercard nic nie pisali, że
    też wydają ich karty.
    Ale wygląda OK.

    >PS. Koniecznie musi być to plastik MC?

    Tak.