  • 11. Data: 2010-06-11 22:20:28
    Temat: Re: KK Polbanku i aktywacja
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-11 21:58, anna pisze:
> [...]

    Mnie przysyłali listami poleconymi.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-06-11 22:33:45
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > rozumiem, ze nie istnieje opcja odbioru karty w wybranym oddziale
    banku? :)

    Ja swoją KK odebrałem w oddziale, zaraz po podpisaniu umowy. Co mnie
    zdziwiło, to fakt, że karta na miejscu została wytłoczona.

  • 13. Data: 2010-06-11 23:18:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > wg mnie "nieaktywnosc" to termin umowny
    > dla normalnie myslacego klienta oznacza brak mozliwosci uzycia, a dla
    > banku okres od wytworzenia karty do pierwszego uzycia

    Ja "nieaktywność" traktowałem jako stan, w którym transakcją kartą nie
    dostanie pozytywnej autoryzacji a równocześnie nie wygeneruje się polecenie
    zatrzymania karty lub podobne.

  • 14. Data: 2010-06-12 11:25:45
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 22:33:45 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

    > Ja swoją KK odebrałem w oddziale, zaraz po podpisaniu umowy. Co mnie
    > zdziwiło, to fakt, że karta na miejscu została wytłoczona.

    Goldy wysyłali pocztą i nie dało się zamówić na oddział.

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-06-12 12:02:30
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 12 Cze, 00:33, "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote:

    > Ja swoją KK odebrałem w oddziale, zaraz po podpisaniu umowy. Co mnie
    > zdziwiło, to fakt, że karta na miejscu została wytłoczona.

    A co w tym dziwnego? Juz w Handlobanku cos takiego bylo. W Citi beda
    lada moment wydawac na miejscu karty EMV.

    MK

  • 16. Data: 2010-06-12 12:51:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-06-11 21:25, RobertS pisze:

    > NIE, zwyklymi!

    Golda wysłali mi poleconym. PIN w kolejnej przesyłce (jakiś tydzień
    później), listem zwykłym. Ani słowa na materiałach o konieczności aktywacji.

  • 17. Data: 2010-06-12 12:54:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-06-11 22:18, brum pisze:

    > wg mnie "nieaktywnosc" to termin umowny
    > dla normalnie myslacego klienta oznacza brak mozliwosci uzycia, a dla banku
    > okres od wytworzenia karty do pierwszego uzycia
    > to drugie dla wiekszosci klientow nie ma znaczenia, a dla banku owszem
    > np. sprzedawca dostaje premie, albo nie dostaje kary, jesli klient uzyje
    > karty w okreslonym czasie (z autopsji: kolezanka z przestrachem w glosie
    > poprosila telefonicznie, po prawie trzech miesiacach od wydania karty, o
    > jedna, dowolna transakcje)

    Brzmi sensownie. O ile dotyczy tylko kart wysyłanych listem poleconym,
    bo jeżeli to samo robią z kartami wysłanymi listami zwykłymi to coś tu
    nie gra...

  • 18. Data: 2010-06-12 13:19:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-06-11 20:49, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Polbanku - i udało się bez problemu dodać ją do PayPala. Nawet przyszedł
    > sms potwierdzający wykonanie operacji.

    SMS powiadasz... ja nie dostałem. :-(
    Infolinia twierdzi, że usługa SMS dla karty jest aktywna, numer prawidłowy.

  • 19. Data: 2010-06-12 23:28:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > Potwierdzam. Tak się składa, że akurat wyjąłem ze skrzynki nową kartę
    > z Polbanku - i udało się bez problemu dodać ją do PayPala. Nawet
    > przyszedł sms potwierdzający wykonanie operacji.
    > Ergo: Polbank wysyła de facto aktywne karty!

    Nie zebym mowil czy to dobrze czy zle, ale to typowa praktyka na tzw.
    Zachodzie.

    Aaa... z chipem moze? To nie ryzykuja jakos mocno.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2010-06-12 23:30:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> writes:

    > Brzmi sensownie. O ile dotyczy tylko kart wysyłanych listem poleconym,
    > bo jeżeli to samo robią z kartami wysłanymi listami zwykłymi to coś tu
    > nie gra...

    Listy polecone moze odbierac wiele roznych osob, to nie jest wielka
    roznica.
    --
    Krzysztof Halasa