  • 1. Data: 2007-05-07 20:06:56
    Temat: KK Polbanku płaska visa electron
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    KK Polbanku:
    - nie ma w internecie historii transakcji
    - konsultant w oddziale nie ma wgladu w karty kredytowe, tylko infolinia
    - na miniwyciągu z bankomatu sa tylko transakcje obciążeniowe nie ma
    uznaniowych
    - nie wysyłają wyciągów z karty do skrytki pocztowej nie wiedzieć czemu,
    przecież adres jak każdy inny

    czy jeszcze czegoś nie ma ? bo na razie zauważyłem tylko takie braki

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2007-05-08 06:32:18
    Temat: Re: KK Polbanku płaska visa electron
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > KK Polbanku:
    > - nie ma w internecie historii transakcji
    > - konsultant w oddziale nie ma wgladu w karty kredytowe, tylko infolinia

    Toż to chyba średniowiecze!