  • 1. Data: 2006-12-26 17:55:12
    Temat: KK Raiffeisen czy Citi
    Od: "miro" <k...@o...pl>

    witam serdecznie
    otóz jak w temacie, po weryfikacji wielu ofert
    został mi wybór jednej
    zastanawiam się więc nad reifim i citi
    czy jest coś co przemawia na korzyść jednej z nich?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-26 18:15:46
    Temat: Re: KK Raiffeisen czy Citi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    miro napisał(a):
    > witam serdecznie
    > otóz jak w temacie, po weryfikacji wielu ofert
    > został mi wybór jednej
    > zastanawiam się więc nad reifim i citi
    > czy jest coś co przemawia na korzyść jednej z nich?

    Obecnie obie mozna miec za free, wiec wez obie i zobaczysz co jest
    fajniejsze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-12-26 19:29:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *miro* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > otóz jak w temacie, po weryfikacji wielu ofert został mi wybór jednej
    > zastanawiam się więc nad reifim i citi czy jest coś co przemawia na
    > korzyść jednej z nich? pozdrawiam

    Miałem obie, została mi Citi. Nieco lepszy podgląd w sieci,
    możliwość otrzymania karty ze zdjęciem posiadacza, ponoć lepszy
    odbiór przy płaceniu (szczególnie zagranicą).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2006-12-26 19:49:47
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    miro <k...@o...pl> napisał(a):

    > witam serdecznie
    > otóz jak w temacie, po weryfikacji wielu ofert
    > został mi wybór jednej
    > zastanawiam się więc nad reifim i citi
    > czy jest coś co przemawia na korzyść jednej z nich?
    Citi- zobacz tu http://skocz.pl/CitiBP - mam i jestem bardzo zadowolony
    W Raif. gorszy podgląd internetowy, niższy procent, przelewy z rachunku karty
    na dowolne konto,- tu mam Mastercarda, też jestem zadowolony
    może obie?

    POZDRAWIAM

  • 5. Data: 2006-12-26 20:07:06
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    miałem obydwie, jednak Citi oddałem pozostawiając sobie Rafiego.

    W Citim denerwowały wprowadzane co jakis czas nowości, przez 3 miesiące
    promocja, a potem sporo płatne.
    Co wiecej, pomimo prosby nie mogłem zrezygnowac z tych nowości (zgłoszenie
    rezygnacji przyjmowano dopiero po wejsciu w okres płatny, tak ze zawsze
    przynajmniej 1 miesiąc musiałem płacić). Pomyślowośc wprowadzania "nowości"
    była dosyć duża.

  • 6. Data: 2006-12-26 20:08:16
    Od: "miro" <k...@o...pl>

    > może obie?

    też nad tym myślałem, ale to więcej do pilnowania ;)
    chociaż z drugiej strony
    zawsze można z jednej zrezygnować

  • 7. Data: 2006-12-26 20:20:51
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    miro <k...@o...pl> napisał(a):

    > też nad tym myślałem, ale to więcej do pilnowania ;)
    > chociaż z drugiej strony
    > zawsze można z jednej zrezygnować
    od przybytku głowa nie boli;) jak dają to brać ! chyba, że planujesz w krótkim
    czasie jakiś duży kredyt, wtedy bez sensu obniżać zdolność kredytową

    jeśli któryś z tych banków da Ci kartę bez zbędnych/zbyt dużych
    formalności/bez opłaty za wydanie to oczywiście polecam
    w moim przypadku MultiBank odmówił wydania karty na 40% limitu jaki mam
    obecnie na jednej z tych kart, Bzwbk - nie chcieli dać nawet 1/5 aktualnego
    limitu na ww karcie.
    jeśli zdecydujesz się na citi-BP to polecam kupowanie doładowań do telefonów
    na stacjach, znakomicie przybywają punkty 1 zł - 1 punkt promocyjny, oprócz
    standartowych 1 punkt za 5 złotych wydanych kartą

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-12-26 22:32:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On 26 Dec 2006 18:55:12 +0100, "miro" <k...@o...pl> wrote:

    >zastanawiam się więc nad reifim i citi
    >czy jest coś co przemawia na korzyść jednej z nich?

    Tak - procedura reklamacyjna w Citi, szczególnie jesli chodzi o
    transakcje MO/TO/IO
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=118282#

  • 9. Data: 2006-12-26 22:51:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-26 23:32, Adam Płaszczyca stwierdził, że:

    > Tak - procedura reklamacyjna w Citi, szczególnie jesli chodzi o
    > transakcje MO/TO/IO

    W przeciwieństwie do dość słynnej już akcji z płatnością IO Raiffiego.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2006-12-27 08:45:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Tue, 26 Dec 2006 23:51:11 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

    >W przeciwieństwie do dość słynnej już akcji z płatnością IO Raiffiego.

    Otóż to. Dlatego znikam z Rajfiego.
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/