  • 11. Data: 2005-09-26 09:40:46
    Temat: Re: KK Raiffeisen - jakieś minusy?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2005 09:57:34 +0200, MichalL napisał(a):

    > W efekcie wyciąg przychodzi w dniu spłaty lub tuż przed nim. Dla mnie
    > jest to nie do zaakceptowania.

    Ja tam wolę sobie dzień po wygenerowaniu wyciągu sprawdzić kwotę i datę
    spłaty w ich systemie internetowym (wiem, kaprawy ale czasami działa :).
    Aha: sprawdziłem, dzisiaj coś nie bardzo działa... nie podali kwoty
    spłaty ani daty :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2005-09-26 09:54:58
    Od: " Karolew" <k...@N...gazeta.pl>

    > Znacie jakieś minusy? >

    Par. 35 pkt. 5. regulaminu kart kredytowych:
    Bank nie ponosi odpowiedzialnosci za transakcje dokonane na odleglosc -
    internet, telefon, poczta - bez wzgledu na kwote.

    To gorzej jak w Citi.

    Pozdrawiam
    Karolew

  • 13. Data: 2005-09-26 10:27:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " Karolew" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Par. 35 pkt. 5. regulaminu kart kredytowych:
    > Bank nie ponosi odpowiedzialnosci za transakcje dokonane na odleglosc -
    > internet, telefon, poczta - bez wzgledu na kwote.
    >
    > To gorzej jak w Citi.

    a czy takie zastrzezenie ma moc prawna, w swietle obowiazujacych przepisow?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2005-09-26 18:48:55
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Natomiast wedle mojej wiedzy ubezpieczenie Protektor Plus nie jest
    > bezpłatne, więcej nawet, właśnie zmieniają się zasady jego
    > naliczania z kwotowych na procentowe, co przy większych limitach
    > jest zasadniczo niekorzystne

    No wlasnie... Widze u siebie jakies 22,30 za "ubezpieczenie na wypadek
    kradziezy" !!! Czyzby to mialo byc 2,5 promila od salda wyciagu teraz
    za ubezpieczenie ProtektorPlus ??? Beznadzieja :-) Wczesniej bylo cos
    tam 4,50.

    marekz

  • 15. Data: 2005-09-26 18:49:49
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" napisał ...
    > Użytkownik " Karolew" napisał ...

    > a czy takie zastrzezenie ma moc prawna, w swietle obowiazujacych
    przepisow?

    Jeśli ktoś dokona transakcji bez mojej wiedzy (wygenerowanym numerem),
    lub spisując sobie po prostu numer karty z kwitka, również bank nie
    odpowiada?

    Leszek

  • 16. Data: 2005-09-26 19:00:53
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał ...
> [...]
    > kradziezy" !!! Czyzby to mialo byc 2,5 promila od salda wyciagu teraz
    > za ubezpieczenie ProtektorPlus ??? Beznadzieja :-) Wczesniej bylo cos

    Coś za dużo albo masz duży limit. Ja natomiast nie brałem Protectora
    lecz tylko właczone bezpłatnie
    NNW na zagranicę - nie muszę przecież płacić za coś co sam mogę
    kontrolować - stracę pracę, to będę uważniej używał karty, umrę, to
    zadłużenie pokryje bezpłatne NNW (skoro drugą kartę wziąłem z myślą o
    wydatkach zagranicą).
    http://www.raiffeisen.pl/object.php/act/sho/oid/82cb
    b090efa1a8d63735fa7ed5ff4cc4
    Właściwie, to jeszcze czekam na kartę - stąd pytania (zawsze mogę
    zrezygnować).

    Leszek

  • 17. Data: 2005-09-26 19:21:17
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w
    wiadomości news:dh9gh8$2bp1$1@main.viknet.pl...

    > Coś za dużo albo masz duży limit. Ja natomiast nie brałem Protectora
    > lecz tylko właczone bezpłatnie

    Mam duzy limit i mam tez zwyczaj z niego korzystac. Natychmiast z
    ProtektoraPlus rezygnuje i zawalcze o zwrot tych 22,30. Nie
    przypominam sobie, abym wyrazil zgode na zmiane sposobu naliczania
    skladki !! Co to za podejscie do klienta. Oj nieladnie Rajfi,
    nieladnie. :-)

    marekz