  • 1. Data: 2004-09-13 11:47:44
    Temat: KK Raiffeisen - kiedy transakcje sa widoczne przez net?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Po ilu dniach z reguły transakcje dokonane KK Raiffeisena są widoczne w ich
    systemie internetowym?
    Mam KK Amplico-Raiffeisen. Aktywowana parę dni temu... Ze trzy dni temu
    dokonałem kilku transakcji, wczoraj nawet na wyższą kwotę - i nadal nie ma
    ani śladu tychże w systemie: dostępne środki nadal wskazują kwotę limitu,
    pomniejszoną o koszt wydania karty...

    Jestem zdziwiony, bo nawet w takim opluwanym przez wszystkich systemie BPH
    dostępne środki są aktualizowane na bieżąco... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-09-13 11:50:01
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek Osiecki said the following on 2004-09-13 13:47:
    [....]

    > Jestem zdziwiony, bo nawet w takim opluwanym przez wszystkich systemie BPH
    > dostępne środki są aktualizowane na bieżąco... :)

    Niestety Rajifi daje tu ciała - transakcje są widoczne po 3-4 dniach
    roboczych :-( co gorsza nie widać żadnych blokad :-(

    KJ

  • 3. Data: 2004-09-13 11:56:10
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 13:50, kiedy Kamil Jońca napisał(a)
    co następuje:

    > Niestety Rajifi daje tu ciała - transakcje są widoczne po 3-4 dniach
    > roboczych :-( co gorsza nie widać żadnych blokad :-(

    W przypadku transakcji zagranicznych zdarzyło mi się nawet opóźnienie 7
    dniowe.
    Natomiast na ich dobro muszę zapisać, że spłata konta (wykonana z
    Lukasa) ujawniła się po kilku godzinach.

  • 4. Data: 2004-09-13 12:49:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2004 13:50:01 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    > Jacek Osiecki said the following on 2004-09-13 13:47:
    > [....]

    > Niestety Rajifi daje tu ciała - transakcje są widoczne po 3-4 dniach
    > roboczych :-( co gorsza nie widać żadnych blokad :-(

    A jak to się ma do systemu "papierowego" - czy jeśli nie widzę w dniu
    rozliczenia transakcji w systemie internetowym to nie pojawi się ona na
    wyciągu papierowym?

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2004-09-13 13:02:47
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 14:49, kiedy Jacek Osiecki
    napisał(a) co następuje:

    > A jak to się ma do systemu "papierowego" - czy jeśli nie widzę w dniu
    > rozliczenia transakcji w systemie internetowym to nie pojawi się ona na
    > wyciągu papierowym?

    Właśnie sprawdziłem. Otóż moja karta rozliczana jest 24 każdego
    miesiąca, natomiast ostatnia transakcja uwzględniona na wyciągu jest z
    17 sierpnia (!). W sieci pojawiła się 23 sierpnia (żadna zagranica,
    zeszyty dla dziecka, bo w Smyku Raiffeisen daje zniżkę). Późniejsze
    transakcje nie zostały uwzględnione, ale one były z kolei przeprowadzone
    22 i 23.
    Myślę, że wątłe dane (mam kartę od lipca) nie dają jeszcze podstaw do
    uogólnień.

  • 6. Data: 2004-09-14 18:42:02
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jacek Osiecki said the following on 2004-09-13 13:47:
    >
    > Niestety Rajifi daje tu ciała - transakcje są widoczne po 3-4 dniach
    > roboczych :-( co gorsza nie widać żadnych blokad :-(

    Trzeba zadzwonic, powiedziec, ze sie chce informacje o srodkach dostepnych,
    Pan znika na kilka minut i podaje wysokosc tych srodkow. Za to chyba saldo
    drukowane w bankomacie uwzglednia srodki dostepne,

    Grzegorz

  • 7. Data: 2004-09-17 10:33:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 20:42:02 +0200, Beniowa napisał(a):

    > Trzeba zadzwonic, powiedziec, ze sie chce informacje o srodkach dostepnych,
    > Pan znika na kilka minut i podaje wysokosc tych srodkow. Za to chyba saldo
    > drukowane w bankomacie uwzglednia srodki dostepne,

    Wczoraj się pojawiły - hmm nie powiem żeby to było zbyt szczegółowe :)
    Jest tylko opis "transakcja kartą kredytową", nie ma nawet podanej prawdziwej
    daty dokonania transakcji a jedynie data kiedy pojawiła się w systemie...

    Czy to normalne w RB, czy też karty Amplico są traktowane "szczególnie"?

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2004-09-17 10:34:52
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    [...]

> [...]
    > daty dokonania transakcji a jedynie data kiedy pojawiła się w systemie...
    Kliknij na historię karty a nie historię rachunku karty. (lub odwrotnie
    - niepamiętam)
    Ale dla mnie też nie jest jasne jakie oni tam day wstawiają :-(
    Co do szczegółowości muszę się zgodzić :-(

    > Czy to normalne w RB, czy też karty Amplico są traktowane "szczególnie"?
    Niestety chyba norma :-(
    KJ

  • 9. Data: 2004-09-19 08:52:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2004 12:34:52 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
> [...]

    > - niepamiętam)
    > Ale dla mnie też nie jest jasne jakie oni tam day wstawiają :-(

    Data transakcji i data księgowania jest ta sama - oczywiście transakcje były
    kiedy indziej...

    > Co do szczegółowości muszę się zgodzić :-(

    A na papierowym wyciągu jest coś więcej?

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2004-09-19 10:02:10
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Dnia Fri, 17 Sep 2004 12:34:52 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    [...]

    > A na papierowym wyciągu jest coś więcej?

    na papioerowym wyciągu jest miejsce transakcji + 2 (różne) daty. I chyba
    nawet się zgadzają.
    KJ