  • 11. Data: 2002-10-18 14:35:28
    Temat: Re: KK VC Lukas: jak jest ze spłatą zadłużenia gotówkowego?
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 18 Oct 2002 16:28:42 +0200, MiKo <m...@w...pl> wrote:

    >Czy to znaczy ze KK LukasBank sluza do bezprowizyjnego wyplacania
    >gotowki z bankomatow? (Pod warunkiem dokonania przelewu tego samego dnia)
    >Bylaby to b. wazna i dobra wiadomosc...
    >
    >miko

    Czytaj uważnie. Prowizja była (45 zł), nie było natomiast odsetek.
    Nie wiem czy prowizja w wysokości 45 zł to dla ciebie taka dobra
    wiadomość, nie ma chyba żadnej karty bankomatowej którą nie dałbys
    rady wybrać tego taniej z dowolnego bankomatu.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl