-
11. Data: 2009-08-14 14:23:45
Temat: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 14 Sie, 14:14, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> Jakies przykre doswiadczenia z call center w Indiach? Bo z moich
> wynika, ze pracujacy w Bangalore czy Chennai sa duzo bardziej pomocni
> i lepiej wyszkoleni niz ci z Łodzi.
Ludziki na forum flyertalk i posiadajacy karty w US bardzo źle się
wyrażali o tego typu outsourcingu. Narzekali na niekompetencję,
kiepski akcent, spychologię itp.
-
12. Data: 2009-08-14 14:50:24
Temat: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 14 Sie, 10:23, szczurwa <s...@g...com> wrote:
>
> Ludziki na forum flyertalk i posiadajacy karty w US bardzo źle się
> wyrażali o tego typu outsourcingu. Narzekali na niekompetencję,
> kiepski akcent, spychologię itp.
Zapewne nie maja porownania z call center mBanku "Na chwile obecna nie
ma takiej mozliwosci" "Na chwile obecna nie ma takiej mozliwosci" "Na
chwile obecna nie ma takiej mozliwosci". :)
-
13. Data: 2009-08-14 17:35:50
Temat: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
Od: "eg" <e...@w...pl>
>reakcji banku na reklamacje. Na reklamacje pisemne, odpowiedzi są
>udzielane telefonicznie i do tego nie na temat. Również na reklamację
>na odpowiedź poprzedniej reklamacji nie reagują.
Niestety mam podobne spostrzezenia. :( Dzialy reklamacji powinny byc
szczegolnie sprawne - wszak to klient, ktory jest na tyle wsciekly, ze
poswiecil swoj czas, by napisac do banku i pewnie rozwaza rezygnacje z jego
uslug badz przynajmniej ograniczenie w korzystaniu. Niestety dzial
reklamacji Eurobanku wola o pomste do nieba. Obsluga w niektorych oddzialach
rowniez zreszta.
Mnie ostatnio Eurobank na tyle zalazl na skore, a dodatkowo otrzymana
odpowiedz na reklamacje jest nie na temat (udalo mi sie wymusic pisemna, co
i tak jest osiagnieciem, choc otrzymalem ja listem zwyklym, sic!), ze
rozwazam powaznie napisanie do GIODO. Troche mi sie nie chce, ale moze w
imie walki o odrobine normalnosci w tym kraju warto....
-
14. Data: 2009-08-17 09:34:19
Temat: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Fri, 14 Aug 2009 06:51:10 -0700, bradley.st napisał(a):
> ...a łódzka jakosc wypada blado w porownaniu z bangalorska czy
> chennaiska. Bardzo blado. :)
> Stad moje pytanie, dlaczego to "dobrze, ze call center nie jest w
> Indiach" w kontekscie jakosci pracy.
Chyba tylko bariera językowa mi przychodzi do głowy, bo hindu-inglisz u
nas raczej nie przejdzie ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide