  • 11. Data: 2010-03-24 12:43:03
    Temat: Re: KK Visa jako uzupelnienie Mastercard - ktora wybrac?
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > O np nowa VISA z Eurobanku z cashback i 35 transakcji zwalnia z opĹ&#65533;ty
    > rocznej:
    >
    > http://preview.tinyurl.com/eurobank-kk-perfect

    Ale z tego co widze to jest oferta dla tych, którzy mieli kartę Premiumclub -
    nie widzę żadnych informacji jak uzyskać taką kartę.

    Czy eurobank przenosi limity z innych banków w jakiś uproszczony sposób?

  • 12. Data: 2010-03-24 12:46:29
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Tanie VISA masz jeszcze w mBanku albo Eurobanku.

    Allianz wydaje kartę VISA za 25zł - nie wiem co ta za wynalazek:
    http://www.allianz.pl/bank/karta_kredytowa,909.html

    Raiffeisen Nova - też 25zł, ale czy to nie jest jakiś electron?

  • 13. Data: 2010-03-24 12:54:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 12:46:29 +0000, Marcin napisał(a):

    > Allianz wydaje kartę VISA za 25zł - nie wiem co ta za wynalazek:
    > http://www.allianz.pl/bank/karta_kredytowa,909.html
    >
    > Raiffeisen Nova - też 25zł, ale czy to nie jest jakiś electron?

    Karty jako zapasowe powinny być ok. Z rajfiego to jeszcze była jakaś liga
    mistrzów czy UEFA za 25 pln. Tak samo KIS z of jest darmowa. Tylko w tych
    kartach przeliczniki nie są za ciekawe. Najlepiej to chyba wypadnie karta
    z Eurobanku a później jakiś mBank.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-03-24 13:04:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > Raiffeisen Nova - też 25zł, ale czy to nie jest jakiś electron?

    Nie, Nowa jest kartą embosowaną.

  • 15. Data: 2010-03-24 13:18:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:56:29 +0000, Marcin napisał(a):

    > Mam Citi
    > Visa Lot, ale poniewaz praktycznie z niej nie korzystam, to nie mam
    > zamiaru za nia placic, a pewnie ktorys raz z rzedu bank nie bedzie
    > chcial jej przedluzyc za darmo, a 190zl rocznie to zdzierstwo.

    Dlaczego 190 zł? Bo to nie jest ta szaroniebieska, tak?
    Ja bym pewnie albo zamienił tego Lota na zwykłą szaroniebieską, za którą
    nie zapłacisz nic a nic, jeśli od czasu do czasu obciążysz ją jakimś
    przelewem.

    A jeśli Citak nie pozwoli sobie na wyłudzenie darmowej karty, to zamykasz
    posiadaną i występujesz o nową.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 16. Data: 2010-03-24 14:02:13
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Ja bym pewnie albo zamienił tego Lota na zwykłą szaroniebieską, za którą
    > nie zapłacisz nic a nic, jeśli od czasu do czasu obciążysz ją jakimś

    To jest Visa Lot Gold - i nawet 290zł, a nie 190zł. Bez sensu. Rzeczywiście
    zwykła karta jest za 100zł, a jeśli można ją mieć zawsze za darmo, to mógłby
    to być sensowny wybór.

  • 17. Data: 2010-03-24 14:07:08
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Najlepiej to chyba wypadnie karta z Eurobanku a pozniej jakis mBank.

    Chyba masz racje. Sprawdziłem sobie szybko jakie karty wchodziłyby w grę i mam
    taką listę (kolejność przypadkowa):

    ING visa classic - 50zł - powinna być pewna i niezawodna
    BZWBK visa classic - 58zł - chyba jak wyżej + program rabatowy
    Raiffeisen Nova - 25zł ale nie wiem czy tutaj nie ma jakiś haczyków? i czym ta
    karta różni się od Silver za 79zł?
    Allianz Visa - 25zł - nic nie wiem o tym banku, ani ich kartach
    mBank Radość Życia albo Rossmann - 30zł + rabaty
    Eurobank Gold Perfect - jeśli w ogóle jest dostępna "z ulicy", to może być
    sensownym wyborem

  • 18. Data: 2010-03-24 14:18:15
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2010-03-24 15:07, Marcin pisze:

    > Eurobank Gold Perfect - jeśli w ogóle jest dostępna "z ulicy", to może być
    > sensownym wyborem

    nie jest dostępna, jak mi powiedzieli...

  • 19. Data: 2010-03-24 15:00:47
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie, Nowa jest kartą embosowaną.

    W taki razie to może być dobra opcja - tylko czy tutaj nie ma jakiś haczyków?
    bo czym ona się różni od Visy Classic, którą Raiffeisen wycenia sobie na 79zł?

  • 20. Data: 2010-03-24 15:10:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > W taki razie to może być dobra opcja - tylko czy tutaj nie ma jakiś
    > haczyków?
    > bo czym ona się różni od Visy Classic, którą Raiffeisen wycenia sobie na
    > 79zł?

    Ma krótszy grace period (24 vs. 28) oraz nie ma ubezpieczenia podróżnego.