  • 1. Data: 2009-05-13 22:48:14
    Temat: KK WBK - pytam bo nie miałem jeszcze KK.
    Od: "żeby nam się" <o...@o...pl>

    Dostałem poczta nieaktywną kartę kredytowa w ramach "promocji" od WBK z
    nazwiskiem i przyznanym limitem. Karty nie zamawiałem, ale jestem
    zainteresowany aby ją uaktywnić. Na ulotce reklamującej tę kartę ukazana
    jest procedura:
    1. dzwonisz do doradcy
    2. idziesz do banku i podpisujesz papiery
    3. otrzymujesz pin
    4. następnego dnia po otrzymaniu pinu aktywujesz karte w bankomacie wbk

    Czy ktoś z Was wie, jak to wygląda od strony praktycznej, a w szczególności,
    ile się czeka na PIN (czy jest przysyłany pocztą, czy może otrzymuje się go
    w oddziale banku, przy podpisaniu umowy). Czy skoro WBK przysłał kartę
    kredytową z nazwiskiem i przyznanym limitem, to jest to już czysta
    formalność i po zwykłym podpisaniu papierów "się ma" już KK?

    tia

    Obns

  • 2. Data: 2009-05-14 04:22:25
    Temat: Re: KK WBK - pytam bo nie miałem jeszcze KK.
    Od: zgred <z...@n...com>

    żeby nam się pisze:
    > Dostałem poczta nieaktywną kartę kredytowa w ramach "promocji" od WBK z
    > nazwiskiem i przyznanym limitem. Karty nie zamawiałem, ale jestem [...]
    > formalność i po zwykłym podpisaniu papierów "się ma" już KK?

    Na pytania nie odpowiem Ci szczegółowo, ale ogólnikowo: Jeśli jakiś
    produkt przynoszą Ci pod drzwi i wciskają na siłę, to mają w tym interes.

    Po pierwsze primo, to ściągnij z netu regulamin tej karty i przeczytaj
    DOKŁADNIE. Wiem, to boli, ale niewykonanie kosztuje. Także przeczytaj TOiP.

    Sam uważam KK VC (Silver) z BZWBK za najlepszą z aktualnie oferowanych.
    Tobie pewno wciskają jakąś "partnerską". Patrz powyższy akapit.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 3. Data: 2009-05-14 05:43:44
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Maj, 00:48, "żeby nam się" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kredytową z nazwiskiem i przyznanym limitem, to jest to już czysta
    > formalność i po zwykłym podpisaniu papierów "się ma" już KK?

    Pamietaj, zeby po uaktywnieniu karty zadzwonic na infolinie i odwolac
    wszystkie platne ubezpieczenia - nie mozna zrezygnowac w oddziale
    (mimo, zaznaczania tego na umowie) a wylacznie telefonicznie.
    zainteresuj sie oplatami rocznymi tej karty (koszt odnowienia za rok)-
    jaka kwota (przerobu) zwalnia od oplat i czy jest dla ciebie realna.

  • 4. Data: 2009-05-14 05:47:45
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Maj, 06:22, zgred <z...@n...com> wrote:

    > Sam uważam KK VC (Silver) z BZWBK za najlepszą z aktualnie oferowanych.
    > Tobie pewno wciskają jakąś "partnerską". Patrz powyższy akapit.

    Watpie.
    Wciskaja wlasnie wlasne karty.
    Wiekszosc partnerskich jest lepsza - nie trzeba wciskac :)

    Jeszcze do zalozyciela watku - koniecznie niech poczyta o zasadach
    splacania kart w okresie bezodsetkwoy,, zeby robic zakupy ni eplacac
    za ich kredytowanie.
    No i naturalnie - ni ewyplacamy gotowki z bankomatow.
    Opcja przelewu z KK na konto - warto przemyslec i przeanalizowac,
    chociaz koszt jest zblizony do kredytu debetoweg w koncie, ale nizszy
    niz w przypadku takiego kredytu w Bzawbk.

  • 5. Data: 2009-05-14 07:14:36
    Od: "żeby nam się" <o...@o...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    >chociaz koszt jest zblizony do kredytu debetoweg w koncie, ale nizszy
    >niz w przypadku takiego kredytu w Bzawbk.

    Dzieki za rady:
    czy mógłby ktos przyblizyć i wyjaśnić mi powyższe przestrogi przed
    wypłacaniem gotówki z bankomatów z KK itd?

    tia

    Obns

  • 6. Data: 2009-05-14 07:42:38
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Maj, 09:14, "żeby nam się" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Dzieki za rady:
    > czy mógłby ktos przyblizyć i wyjaśnić mi powyższe przestrogi przed
    > wypłacaniem gotówki z bankomatów z KK itd?

    http://zrozumfinanse.pl/poland/portal/wszystko_o/kar
    tach.htm

  • 7. Data: 2009-05-14 09:06:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    żeby nam się pisze:
> [...]
    > kredytową z nazwiskiem i przyznanym limitem, to jest to już czysta
    > formalność i po zwykłym podpisaniu papierów "się ma" już KK?

    PIN otrzymasz pocztą (czeka się kilka dni), ale możesz zlecić jego
    wysyłkę do oddziału i wtedy tam sobie odbierzesz

    skoro kartę już otrzymałeś tzn. że raczej bank nie będzie wymagał
    przynoszenia zaświadczeń lub oświadczeń

    koniecznie odwołaj telefonicznie (nie ma innej możliwości) wszystkie
    płatne ubezpieczenia i dowiedz się co z opłatą za kartę w przyszłym roku
    (to już w placówce jak będziesz podpisywał papiery)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-05-14 09:09:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:06:40 +0200, RobertS napisał(a):

    > PIN otrzymasz pocztą (czeka się kilka dni), ale możesz zlecić jego
    > wysyłkę do oddziału i wtedy tam sobie odbierzesz

    Nb. polecam w dzisiejszym Przekroju notkę nt. bezrobotnego, który zrobił
    sobie z kart i pinów przesyłanych pocztą źródło dochodu ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-05-14 09:16:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 09:09:59 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nb. polecam w dzisiejszym Przekroju notkę nt. bezrobotnego, który zrobił
    > sobie z kart i pinów przesyłanych pocztą źródło dochodu ;-)

    http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art4083,
    zatrzymany-sprawca-okradania-kont.html
    ING wysyła i jedno i drugie listem zwykłym?

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-05-14 09:24:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:16:35 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art4083,
    zatrzymany-sprawca-
    okradania-kont.html
    > ING wysyła i jedno i drugie listem zwykłym?

    O to to to.