  • 11. Data: 2009-05-14 09:25:01
    Temat: Re: KK WBK - pytam bo nie miałem jeszcze KK.
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Maj, 11:16, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art4083,
    zatrzymany-sprawc...
    > ING wysyła i jedno i drugie listem zwykłym?

    A ktory bank wysyla poleconym?

  • 12. Data: 2009-05-14 09:31:03
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 02:25:01 -0700 (PDT), k...@w...pl napisał(a):

    zatrzymany-sprawc...
    > A ktory bank wysyla poleconym?

    Polbank - karta poleconym, pin zwykłym
    BPH (kiedyś, nie wiem jak teraz) też wysyłało jedno poleconym a drugie
    zwykłym (nie pamiętam które bo to dawno było).

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-05-14 11:52:59
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Kois pisze:

    > http://www.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art4083,
    zatrzymany-sprawca-okradania-kont.html
    > ING wysyła i jedno i drugie listem zwykłym?

    Nie widzę w tym problemu - pytanie raczej brzmi, czy jakiś bank wysyła
    kartę aktywną? Ciekawym, jak ten bezrobotny zdołał aktywować te karty?
    Znajomość numeru karty i adresu klienta to raczej za mało. (A może w
    niektórych bankach to wystarczy???)

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2009-05-14 12:06:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 13:52:59 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Nie widzę w tym problemu - pytanie raczej brzmi, czy jakiś bank wysyła
    > kartę aktywną? Ciekawym, jak ten bezrobotny zdołał aktywować te karty?

    Tak, pewien szwajcarski bank dla niepoznaki działający pod szyldem
    helleńskim.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2009-05-14 12:12:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 12:06:37 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Tak, pewien szwajcarski bank dla niepoznaki działający pod szyldem
    > helleńskim.

    Co zabawniejsze na infolinii jest opcja aktywacji karty (łączy się dużo
    szybciej niż na normalną) i Pani kartę aktywuje zadając klika pytań.
    Ostatnio po przysłaniu nowej tak sobie aktywowałem (nie sprawdziłem czy już
    jest aktywna) :).

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-05-14 12:25:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kartę aktywną? Ciekawym, jak ten bezrobotny zdołał aktywować te karty?
    > Znajomość numeru karty i adresu klienta to raczej za mało. (A może w

    jak masz kartę i PIN to możesz aktywować ją w bankomacie ;-)

    mnie chyba GE wysłał kartę i PIN zwykłymi...znalazłem je RAZEM w
    skrzynce pocztowej ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-05-14 17:12:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS wrote:

    > jak masz kartę i PIN to możesz aktywować ją w bankomacie ;-)

    Nie wierzę. Tzn. tak jest np. w KB, ale tam po kartę albo pin (jedno z
    dwojga - nie pamiętam które) trzeba się udać osobiście do placówki, więc
    uważam to za dostateczną weryfikację.

    > mnie chyba GE wysłał kartę i PIN zwykłymi...znalazłem je RAZEM w
    > skrzynce pocztowej ;-(

    Akurat w przypadku GE to wiem jak to jest, bo taką kartę dostałem.
    Owszem - i karta i pin przyszły listem zwykłym, ale aktywować samym
    pinem się nie dało. Aktywacja odbyła się przez internet - trzeba było
    znać login i hasło, czyli złodziejowi nic po karcie.
    Podobnie jest w mBanku. W Aliorze też. W citi trzeba zadzwonić.

    Naprawdę w ING nie trzeba nic robić i karta działa??? No normalnie
    szczęka opada... :-O

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2009-05-14 19:35:43
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > PIN otrzymasz pocztą (czeka się kilka dni), ale możesz zlecić jego
    > wysyłkę do oddziału i wtedy tam sobie odbierzesz

    Mylisz się. Jeśli dostał kartę do domu, to pin odbiera w oddziale. Nie
    trzeba też dzwonić na infolinie, idziesz od razu do oddziału i z marszu
    podpisujesz umowę.

  • 19. Data: 2009-05-15 08:15:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mylisz się. Jeśli dostał kartę do domu, to pin odbiera w oddziale. Nie
    > trzeba też dzwonić na infolinie, idziesz od razu do oddziału i z marszu
    > podpisujesz umowę.

    Mam aktualnie dwie karty z BZWBK i i kartę i PIN otrzymałem pocztą na
    adres domowy.

    Z tym, że najpierw przyszła karta, a 2-3 dni później PIN do niej.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2009-05-16 11:42:58
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > Mam aktualnie dwie karty z BZWBK i i kartę i PIN otrzymałem pocztą na
    > adres domowy.
    >
    > Z tym, że najpierw przyszła karta, a 2-3 dni później PIN do niej.

    Co nie zmienia faktu, że się myliłeś.
    Zwróć uwagę, co napisał autor wątku:
    "Dostałem poczta nieaktywną kartę kredytowa w ramach "promocji" od WBK z
    nazwiskiem i przyznanym limitem. Karty nie zamawiałem, ale jestem
    zainteresowany aby ją uaktywnić."

    W jego przypadku pin dostaje się w oddziale po podpisaniu umowy. Nie trzeba
    dzwonić do żadnego doradcy. Idzie się do oddziału, podpisuje umowę i dostaje pin.

    BZWBK to bank, który z każdą nową lub kolejną promocją/ofertą wprowadza
    nowy/ulepszony proces przyznawania/opłacania danego produktu. Przerabiałem to
    już kilka razy.