  • 1. Data: 2008-09-30 15:40:32
    Temat: KK bez mikroprocesora
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Zastanawiałem się nad listą banków, gdzie można jeszcze uniknąć chipa w
    przypadku zwykłej karty kredytowej.

    Naturalnym kandydatem jest Citibank.

    Dziś dostałem nową kartę BPH i jest bez mikroprocesora.

    Raiffeisen także wznawiał mi niedawno kartę bez chipa.

    Jeszcze jakieś banki? W sumie chyba troche ich będzie, np. Polbank, Getin.

    Czyli mikroprocesor nie upowszechnia się wcale tak szybko!

    marekz

  • 2. Data: 2008-09-30 16:20:32
    Temat: Re: KK bez mikroprocesora
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    Getin.

    > Czyli mikroprocesor nie upowszechnia się wcale tak szybko!

    chyba wszystkie banki, ktore nie maja kart emv sa na etapie ich wdrazania

  • 3. Data: 2008-09-30 17:42:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Seba pisze:

    > chipa w

    > Getin.

    > chyba wszystkie banki, ktore nie maja kart emv sa na etapie ich wdrazania

    ING bedzie wydawal platyne z chipem, ale na podpis :)

  • 4. Data: 2008-09-30 18:14:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ING bedzie wydawal platyne z chipem, ale na podpis :)

    Platyna ING jest wybitnie trudno dostępna.

    A właśnie, muszę napisać kolejny odcinek blogu o VP pewnego gównaniego
    banku. :-)

    marekz