  • 1. Data: 2008-05-05 19:34:52
    Temat: KK - brac Vise czy MC?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Jutro planuje pojsc do Polbanku po ichnia KK. Jakiego systemu karte
    wybrac - Vise czy MC?

    Sa wogole jakies roznice patrzac od strony posiadacza karty?

    Jak nie, to wezme MC (wszystkie inne karty mam Visy, wiec zawsze
    dobrze jest miec cos innego systemu).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-05-05 21:06:42
    Temat: Re: KK - brac Vise czy MC?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jutro planuje pojsc do Polbanku po ichnia KK. Jakiego systemu karte
    > wybrac - Vise czy MC?

    lepiej MC jeżeli masz zamiar tez płacic w innej walucie niz eur, jezeli
    tylko w pln (RP) to nie ma znaczenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-05 21:55:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 5 May 2008 23:06:42 +0200, RobertS wrote:

    > lepiej MC jeżeli masz zamiar tez płacic w innej walucie niz eur

    W przypadku Polbanku to nie ma znaczenia.

    Ja bym wziął MC - o wiele ładniejszy :)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-05-06 14:43:39
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Maj, 23:55, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:
    przypadku Polbanku to nie ma znaczenia.

    W ogole jak kursy wymiany walut na KK w Polbanku wygladaja?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2008-05-06 14:46:46
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > W ogole jak kursy wymiany walut na KK w Polbanku wygladaja?

    Czarne cyferki. W grupach po kilka.

    marekz

  • 6. Data: 2008-05-06 19:12:46
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Maj, 16:46, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:

    > Czarne cyferki. W grupach po kilka.

    W sensie duzo tna na kursie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2008-05-06 19:15:08
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > W sensie duzo tna na kursie?

    Jedne z najlepszych obecnie kursów w PL. Jak dlugo to sie utrzyma nie ma
    pewnosci.

    marekz

  • 8. Data: 2008-05-06 19:18:51
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 6 May 2008 12:12:46 -0700 (PDT), Rafal M wrote:

    > W sensie duzo tna na kursie?

    A sprawdzałeś w archiwum grupy?

    --
    Marcin Mokrzycki