  • 1. Data: 2009-05-12 16:30:01
    Temat: KK citi
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy jest ona coś warta, godna uwagi?
    jutro citi chce mi jądać, rok za darmo wiadomo,

    czyms się ona wyróżnia?
    niskie oprocentowanie :) czy przelewy z karty za free?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-05-12 16:37:30
    Temat: Re: KK citi
    Od: Marcin Krasoń - Structus.pl <m...@g...com>

    On 12 Maj, 18:30, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jutro citi chce mi jądać, rok za darmo wiadomo,
    >
    > czyms się ona wyróżnia?
    > niskie oprocentowanie :) czy przelewy z karty za free?

    Przelewy z karty są za free, owszem. Ale jak bierzesz Citka to warto
    wziąć którąś co-brandową - Plusa, BP albo LOT-u - wtedy płacąc nią
    zbierasz punkty:)

  • 3. Data: 2009-05-12 16:57:15
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Marcin Krasoń - Structus.pl w liscie z dnia

    > Przelewy z karty są za free, owszem. Ale jak bierzesz Citka to warto
    > wziąć którąś co-brandową - Plusa, BP albo LOT-u - wtedy płacąc nią
    > zbierasz punkty:)

    i jak zlozysz wniosek przez internet to bedziesz mial za darmo przez 2
    lata (przynajmniej tak kiedys bylo)...

    --
    michal

  • 4. Data: 2009-05-12 19:44:08
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Marcin Krasoń - Structus.pl pisze:

    > Przelewy z karty są za free, owszem.

    Z tym, że przelewy chyba tylko do wcześniej zdefiniowanych telefonicznie
    odbiorców dla płatności masowych typu prąd, gaz itp.

    I faktycznie przy wniosku przez internet można ją mieć na 2 lata za darmo.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 5. Data: 2009-05-12 20:25:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tym, że przelewy chyba tylko do wcześniej zdefiniowanych telefonicznie
    > odbiorców dla płatności masowych typu prąd, gaz itp.
    >
    > I faktycznie przy wniosku przez internet można ją mieć na 2 lata za darmo.

    można mieć ją na zawsze bez opłaty, ale przed wznowieniem trzeba
    zadzwonić i pogadać...

    ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i
    za kartę nie płacę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-05-12 20:34:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 12 May 2009 22:25:07 +0200, RobertS napisał(a):
    > można mieć ją na zawsze bez opłaty, ale przed wznowieniem trzeba
    > zadzwonić i pogadać...

    ... i albo dadzą zwolnienie albo nie. Trochę wkurzające, tak samo z małymi
    limitami, których ni huhu nie chcą podwyższać bez chrzanienia się w
    dostarczanie papierków :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-05-12 20:37:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i
    > za kartę nie płacę ;-)

    A ja mam zwolnienie nawet jak nic nie wydam :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-05-12 20:55:53
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > ... i albo dadzą zwolnienie albo nie. Trochę wkurzające, tak samo z małymi
    > limitami, których ni huhu nie chcą podwyższać bez chrzanienia się w
    > dostarczanie papierków :-/

    Z tym też różnie bywa, mi podnieśli limit sami z siebie po tym jak poprosiłem o
    czasowe zwiększenie.
    I nigdy za nie nic nie zapłaciłem, mam 2 karty od citi.

  • 9. Data: 2009-05-12 21:41:56
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    kranu pisze:

    > Z tym, że przelewy chyba tylko do wcześniej zdefiniowanych telefonicznie
    > odbiorców dla płatności masowych typu prąd, gaz itp.
    to moge siebie wskazac? :))

    --
    pozdros
    icek

  • 10. Data: 2009-05-13 04:29:38
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    > to moge siebie wskazac? :))

    A czy można wskazać jako odbiorcę bank, w którym ma się kredyt gotówkowy i
    ustawić przelewy jako spłatę rat? :))
    Pytam poważnie, bo przydała by mi się taka opcja.