eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 21. Data: 2007-06-04 12:18:17
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    xviper <v...@o...pl> napisał(a):

    > Wiem mozna liczyc dni
    >
    Tak jakos z kalendarzykiem malzenskim mi sie skojarzylo - i konsekwencje
    pomylki tez oplakane ;)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 22. Data: 2007-06-04 13:24:57
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 04 Jun 2007 14:02:10 +0200, xviper napisał(a):
    [...]
    >>
    >> To chyba nie widzisz.... Ja widze np, cos takiego...
    >
    > A ja cos takiego
    >
    > Citibank Visa Gold
    > ************* (Numer karty kredytowej)
    > ******************* (Pełny numer rachunku w formacie NRB)
    >
    > * PLNsaldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 28/05/2007
    >
    > * PLNlimit kredytowy
    >
    > * PLNsaldo dostępne
    >
    > * PLNobecne saldo zadłużenia
    >
    > * PLNdostępny limit wypłat gotówkowych
    >
    > i nie wiem do kiedy jest wymagana spłata ? Wiem mozna liczyc dni ale
    > zeby takiej podstawowej informacji nie bylo widac w systemie?

    Może saldo zadłużenia jest 0, albo z innych przyczyn nie jest wymagana
    spłata? U mnie brak daty jest tylko wtedy, kiedy nie ma czego spłacać.

    p. m.


  • 23. Data: 2007-06-04 19:58:41
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: WG <n...@e...invalid>

    Dnia Mon, 4 Jun 2007 13:24:57 +0000 (UTC), mvoicem napisał(a):

    > Może saldo zadłużenia jest 0, albo z innych przyczyn nie jest wymagana
    > spłata?

    Pewnie nie jest wymagana spłata, bo Citi proponuje "skip payment".

    Wojtek


  • 24. Data: 2007-06-04 20:06:27
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "WG" <n...@e...invalid> wrote in message
    news:1xqaclg3fckxt.1mzyq7bhl6gmr$.dlg@40tude.net...
    >
    > Pewnie nie jest wymagana spłata, bo Citi proponuje "skip payment".
    >

    Skip payment nie masz ustawionego domyslnie. Sam musisz aktywowac.

    MK


  • 25. Data: 2007-06-04 20:45:42
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: WG <n...@e...invalid>

    Dnia Mon, 4 Jun 2007 22:06:27 +0200, MK napisał(a):

    > Skip payment nie masz ustawionego domyslnie. Sam musisz aktywowac.

    Kilka dni temu dostałem papiórek z Citi, że w tym miesiącu nie muszę
    spłacać nawet kwoty minimalnej, zachęcają do "skip payment" itd. Niczego
    nie muszę aktywować, gdybym chciał skorzystać, po prostu mam nie spłacać
    karty.

    Wojtek


  • 26. Data: 2007-06-04 21:02:34
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "WG" <n...@e...invalid> wrote in message
    news:1ka4uas5anh5b.cfuj19cffrnd$.dlg@40tude.net...
    >
    > Kilka dni temu dostałem papiórek z Citi, że w tym miesiącu nie muszę
    > spłacać nawet kwoty minimalnej, zachęcają do "skip payment" itd. Niczego
    > nie muszę aktywować, gdybym chciał skorzystać, po prostu mam nie spłacać
    > karty.
    >

    Oooops... no to jestem niezorientowany. Generalnie ilosc skip paymentow jest
    ograniczona dlatego sadzilem, ze jednak trzeba dac znac.
    BTW czy jeszcze jakies inne banki daja mozliwosc niedokonywania splaty
    minimalnej? Wiem, ze jeszcze Fortis oferuje taka mozliwosc.

    MK


  • 27. Data: 2007-06-04 21:18:46
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: WG <n...@e...invalid>

    Dnia Mon, 4 Jun 2007 23:02:34 +0200, MK napisał(a):

    > Oooops... no to jestem niezorientowany. Generalnie ilosc skip paymentow jest
    > ograniczona dlatego sadzilem, ze jednak trzeba dac znac.

    We wspomnianym papiórku napisane było, że jeśli minimalna kwota do spłaty
    wynosi 0, można nie spłacać karty i będzie to traktowane jako skorzystanie
    ze "skipu". Może teraz będą do skutku przysyłać wyciągi bez wymaganej
    spłaty minimalnej?
    Przyznam, że tematu nie drążyłem, bo skorzystanie ze "skip payment" oznacza
    naliczenie odsetek od transakcji, więc pismo po przekształceniu w gustowną
    kulkę poleciało do najbliższego kosza, a następnie do pieca.

    Wojtek


  • 28. Data: 2007-06-09 07:54:59
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jun 2007 13:24:57 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: mvoicem <m...@g...com>
    napisała:
    > Dnia Mon, 04 Jun 2007 14:02:10 +0200, xviper napisał(a):
    > [...]
    >>>
    >>> To chyba nie widzisz.... Ja widze np, cos takiego...
    >>
    >> A ja cos takiego
    >>
    >> Citibank Visa Gold
    >> ************* (Numer karty kredytowej)
    >> ******************* (Pełny numer rachunku w formacie NRB)
    >>
    >> * PLNsaldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 28/05/2007
    >>
    >> * PLNlimit kredytowy
    >>
    >> * PLNsaldo dostępne
    >>
    >> * PLNobecne saldo zadłużenia
    >>
    >> * PLNdostępny limit wypłat gotówkowych
    >>
    >> i nie wiem do kiedy jest wymagana spłata ? Wiem mozna liczyc dni ale
    >> zeby takiej podstawowej informacji nie bylo widac w systemie?
    >
    > Może saldo zadłużenia jest 0, albo z innych przyczyn nie jest wymagana
    > spłata? U mnie brak daty jest tylko wtedy, kiedy nie ma czego spłacać.


    Specjalnie sprawdziłem: wygladna to, że w okresie po spłacie jednego
    wyciągu, a wygenerowaniem następnego jest tak, jak pisze Twój
    przedpiśca. A po wygenerowaniu wyciąggu pojawia się linia

    30,00 PLN minimalna kwota do zapłaty płatne do 02/07/2007
    Razem z info o saldzie zadłużenia z ostatniego wyciągu daje komplet
    dancyh do przelewu ;)

    KJ


    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW


  • 29. Data: 2007-06-22 21:54:05
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    crc_error <mail@is_not_available.com> napisał(a):

    > Witam,
    > Potem przyszedl pierwszy wyciag i nastepny
    > zonk, "oplata za pakiet bezpieczenstwa", niby to tylko 6,50 zl, ale
    >wnerwia
    > mnie takie traktowanie klienta. Citi chyba stosuje strategie - wyslac
    > agenta, niech zbierze dane, podpis, a potem juz samemu pozaznaczac
    ptaszkiem

    > wszelkie mozliwe opcje nawet o nich nie wspominajac.

    agent jest z firmy zewnetrznej i jedzie na prowizji od kazdej opcji zapewne

    > Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    > dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie. Mimo ze jest ich stosunkowo
    > niewiele, to i tak nielatwo znalezc odpowiednia, czesto trzeba klikac
    >metoda
    > prob i bledow.

    jest u gory link dtruktura serwisu - najprosciej tam siepolapac gdzie co
    jest. wtym roku cbol ma byc radykalnie przebudownany

    > Z otwarciem
    > wyciagu tez jest problem - nie wykrywa Acrobat Reader'a, mimo ze
    >oczywiscie
    > jest w systemie.

    masz zapewne AR 8.0 - cbol z tym sie nie widzi, wczesniejsze wresje acrobat
    readera dzialaja bez problemu


    > Pozdrawiam!
    > crc
    >
    pzdr
    s

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1