  • 11. Data: 2008-05-19 18:30:17
    Temat: Re: KK citi kontra KK mbank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mentos napisał(a):
    > A co do porównania to Citi wygrywa we wszystkim.

    Przegrywa podgladem online.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-05-19 18:39:29
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Przegrywa podgladem online.

    i kursami walut.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2008-05-19 19:25:07
    Od: "bvk" <m...@p...onet.pl>

    > mam KK citi od ladnych kilku lat
    > raz nie dotarl wyciag - ( chcialem zrezygnowac - zwolnili mnie dozywotnio z
    > oplat i dostalem golda )
    > mam KK mbnak od roku - nigdy nie dostalem wyciagu i nie da sie zrezygnowac (
    > przez telefon, ani w kiosku , trzeba papiery do lodzi slac itd. itp.)
    >
    > no i nie dziwi mnie, ze mbank nie chce sobie zmniejszyc liczby klientow kart
    > kredytowych (kredytow), tylko jak dla mnie, to jest dobre porownanie bankow
    > citi - drogi, bo drogi, ale klietnow powaznie traktuja
    > mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

    Polecam zaponac sie z oferta bankow:
    http://m2m.bvk.pl/kartykredytowe/porownanie-kart-kre
    dytowych/1/

    a nastepnie podjac decyzje.

    Pozdrawiam.

    www.bvk.pl

  • 14. Data: 2008-05-19 19:31:41
    Od: "bvk" <m...@p...onet.pl>

    http://www.bvk.pl

  • 15. Data: 2008-05-19 20:23:23
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "JJ" <J...@c...pl> napisal w wiadomosci

    > mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

    Czy ja wiem, nie pozycjonowalbym tego banku w ten sposób. Typowym bankiem
    dla bidaków jest dla mnie raczej GE Money czy Sygma, wzglednie Cetelem, no i
    moze jeszcze Eurobank.

    mBank'u czy Lukas'a albo Getinu juz bym tak jednoznacznie nie kojarzyl. Ale
    byc moze to tylko moje wrazenia.

    marekz

  • 16. Data: 2008-05-19 20:42:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > kursami walut przegrywają chyba ze wszystkimi...a może ktoś spotkał gorszą
    > kartę pod tym względem?

    Akurat mBank czy Multi tez kiepsko przeliczaja waluty.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-05-19 20:55:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Marcin

    kursami walut przegrywają chyba ze wszystkimi...a może ktoś spotkał gorszą

    RobertS

  • 18. Data: 2008-05-20 04:31:34
    Temat: Re: KK citi kontra KK mbank [OT]
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 19 May 2008 22:23:23 +0200, MarekZ napisał(a):

    > mBank'u czy Lukas'a albo Getinu

    Ooo, to już nie Getin'u? Dziwię się, że w ogóle nie poszedłeś na całość,
    przecież mogłeś napisać tak:

    Czy ja wiem, nie pozycjonowalbym tego bank'u w ten sposób. Typowym bank'iem
    dla bidak'ów [...]

    AK

  • 19. Data: 2008-05-20 08:00:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 May 2008 11:42:32 +0200, Ra napisał(a):

    > plus mbanku to automatyczna spłata (u mnie) ale ciężko zrezygnować
    > dlatego drugi raz nie wezmę tej karty

    Za to gigantyczny minus mBanku to idiotyczny sposób spłacania KK - nie da
    się inaczej jak z konta do którego karta jest podpięta.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2008-05-20 12:51:30
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Za to gigantyczny minus mBanku to idiotyczny sposób spłacania KK - nie da
    > się inaczej jak z konta do którego karta jest podpięta.

    Można też przez Moneybookers, jeszcze zarobi się na tym pare złotych (wpłata
    na KK jest księgowana przez MB jako reversal).

    k.